2020-06-11, 13:56
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Någon skrev detta på hennes twitter. Berätta mer?

Mycket intressant. Är det månne chilenaren från hennes förflutna som spökar fortfarande?

Hon har ju två döttrar med framlidna TW. De är så blonda så det går inte att missta annat.
Citera
2020-06-11, 17:31
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Har du läst någonting i denna tråd?

Thomas var en stor hycklare och Annika är fortfarande så. Hon har narcissistiskt patos.

Men beundra vidare du...
Måste erkänna att jag inte läst så mycket i denna tråd. Min uppfattning grundar sig på intervjuer och framträdanden hon gjort.
Kan inte riktigt förstå hatet mot henne som vuxit fram här på Fb..
Citera
2020-06-11, 20:03
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Måste erkänna att jag inte läst så mycket i denna tråd. Min uppfattning grundar sig på intervjuer och framträdanden hon gjort.
Kan inte riktigt förstå hatet mot henne som vuxit fram här på Fb..

Vi förstår varför
Citera
2020-06-12, 07:13
Medlem
Sossarna tar i så de spricker nu med flaggviftarpatriotismen: https://twitter.com/strandhall/photo

Finns det någon hederlig ung arg man som fortfarande vill befatta sig med den där fanan? Känns smått surrealistiskt att Svärje med Alexander Isak på topp hade spelat mot kulturkonservativa Diktatur-Polen inom någon vecka i ett parallelluniversum. Hade kunnat bli ett defining moment för Sveriges hela politiska framtid. Hajar ni hur Annikas twitter hade sett ut om Herr Alexander gjort det avgörande målet. Förra fotbolls-turneringen kunde ju de kvarvarande dinosaurierna göra en poäng av att Durmaz blev inbytt och sabbade resultatet mot Tyskland (ni vet sommaren när Jimmie skulle få 30% i riksdagsvalet och AFS skulle passera 4%-spärren), men nu undrar jag ärligt talat om det finns någon gammelnationalist som hade hejat på Svärje. Det finns väl dock en chans att matchen kommer att avgöras nästa sommar, om inte coronan muterar och gör världen obeboelig innan dess.
Citera
2020-06-12, 11:16
Medlem
Hon spelar på sin kropp. I ett längre reportage i AB för en tid sedan var hon i helbild i åtsittande svart lädermundering som - oj, oj, oj - framhävde kroppsdelarna som många menar är kvinnans viktigaste attribut.

Det var inte så länge sedan hon lämnade sin sambo som inte klarade avskedet, men hon kan inte klandras för det och har rätt att gå vidare som alla andra.
Citera
2020-06-12, 14:53
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Mycket intressant. Är det månne chilenaren från hennes förflutna som spökar fortfarande?

Hon har ju två döttrar med framlidna TW. De är så blonda så det går inte att missta annat.

Trodde det var Mååna som hade barn med en chileno.

Har Annika det också ? berätta mer ....
Citera
2020-06-12, 19:07
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Hon spelar på sin kropp. I ett längre reportage i AB för en tid sedan var hon i helbild i åtsittande svart lädermundering som - oj, oj, oj - framhävde kroppsdelarna som många menar är kvinnans viktigaste attribut.

Det var inte så länge sedan hon lämnade sin sambo som inte klarade avskedet, men hon kan inte klandras för det och har rätt att gå vidare som alla andra.

AS växte upp i förorten Bergsjön och gick då under namnet “madrassen” enligt initierade källor, så det är helt naturligt att hon spelar på sin kropp.
Citera
2020-06-12, 22:37
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
...men hon kan inte klandras för det och har rätt att gå vidare som alla andra.
Håller med till 100%.
Lycklig den som lyckas fånga henne.
Citera
2020-06-13, 03:27
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Håller med till 100%.
Lycklig den som lyckas fånga henne.

Jaaa absolut. Hon är ju tom sexigare än Stefan lövén och mer kompetent än måååna. Herregud vilket geni hon är.
Förövrigt undrar jag varför hon inte har huckle, det är väl lag på de i sossarna nu!?
Citera
2020-06-13, 05:19
Medlem
Jag har ett problem....
Skulle vilja ligga med Annika Strandhäll.
Kanske jag måste söka psykologhjälp, för mina böjelser verkar ju inte vara helt ok....
Citera
2020-06-13, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenneblekfis
Jag har ett problem....
Skulle vilja ligga med Annika Strandhäll.
Kanske jag måste söka psykologhjälp, för mina böjelser verkar ju inte vara helt ok....
Du tänker helt rätt. Snygg kvinna. Intelligent
Citera
2020-06-13, 07:09
Medlem
Soterns avatar
Fasansfulla ögon har hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem