2021-01-25, 09:57
Citat:
Ursprungligen postat av tjugotva
Det finns nog ingen mer n du som inte tror det ens freligger anledning att vara vaksam... tragiskt att se att du gtt bakt ver natten.

Jag sade ganska tidigt i denna frga att man alltid skall vara vaksam och utvrdera sina sikter. Det r drfr jag stllt motfrgor till dig i denna frga tex.
Men dina svar har bara bekrftat det jag redan visste, dvs att det inte r ngon skillnad nu jmfrt med 2018 nr jag satte mig in i frgan frsta gngen. Och den insikten fr jag vl tacka dig fr...
Citera
2021-01-25, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Jag sade ganska tidigt i denna frga att man alltid skall vara vaksam och utvrdera sina sikter. Det r drfr jag stllt motfrgor till dig i denna frga tex.
Men dina svar har bara bekrftat det jag redan visste, dvs att det inte r ngon skillnad nu jmfrt med 2018 nr jag satte mig in i frgan frsta gngen. Och den insikten fr jag vl tacka dig fr...
Allts mste jag lnka igen till hur mycket Tether som stllts ut bara sedan frra sommaren? Rimligt? Det gr inte ngon skillnad mot 2018? Hoppas ingen lyssnar p den hr dren...
Citera
2021-01-25, 10:04
Citat:
Allts mste jag lnka till hur mycket Tether som stllts ut bara sedan frra sommaren? Rimligt? Det gr inte ngon skillnad mot 2018? Hoppas ingen lyssnar p den hr dren...
Jag vet att det stllts ut mycket tether (drfr att mnga har vxlat in USD och kpt Bitcoin med det). Jag ser dock inte problemet i ditt pstende s som du formulerade det.

S lnge tether r backat 1 till 1 av tillgngar, s spelar det ingen roll om s hela totala marketcapen fr all krypto va baserat p tether.
Citera
2021-01-25, 10:13
Medlem
Citat:
Jag vet att det stllts ut mycket tether (drfr att mnga har vxlat in USD och kpt Bitcoin med det). Jag ser dock inte problemet i ditt pstende s som du formulerade det.

S lnge tether r backat 1 till 1 av tillgngar, s spelar det ingen roll om s hela totala marketcapen fr all krypto va baserat p tether.
Konstigt att Bahamas centralbank, dr utgivande bank Deltec huserar, inte sett detta inflde av dollar och redan har svrt att visa upp sina skerheter... fatta detta nu, du kommer inte f sprida din smrja hr oemotsagd!
Citera
2021-01-25, 10:55
Citat:
Konstigt att Bahamas centralbank, dr utgivande bank Deltec huserar, inte sett detta inflde av dollar och redan har svrt att visa upp sina skerheter... fatta detta nu, du kommer inte f sprida din smrja hr oemotsagd!

Jag kan inte bedma om detta r konstigt.

Dremot kan jag se att en USDT r vrd ganska exakt en dollar. Detta hade sjlvklart inte varit fallet om det hade funnits vettiga belgg fr din....smrja. Det r inte s att du vet ngot som ingen annan vet, eller hur?
Citera
2021-01-25, 11:06
Medlem
Citat:
Jag kan inte bedma om detta r konstigt.

Dremot kan jag se att en USDT r vrd ganska exakt en dollar. Detta hade sjlvklart inte varit fallet om det hade funnits vettiga belgg fr din....smrja. Det r inte s att du vet ngot som ingen annan vet, eller hur?
Frstr du att ett bedrgeri, att luras, innebr att f en att tro saker som inte frhller sig s? Dvs den dollarn du tror dig skall kunna ta ut helt enkelt inte finns ven om det ser ut s. Ngot som i dessa fall av bedrgeri blir tydligare ju fler som ifrgastter bedrgeriet samtidigt. Detta har jag terkommande argumenterat fr, visat och vi har varit verens om att bevisbrdan ligger p utgivande bank, vilket de misslyckats med p verenskommet datum. Vad krvs fr att du skall fatta att du r lurad och sluta agera nyttig idiot hr genom att sga till andra att det r lugnt? r det att frvaren erknner bedrgeriet?
Citera
2021-01-25, 12:20
Citat:
Dvs den dollarn du tror dig skall kunna ta ut helt enkelt inte finns ven om det ser ut s.

Tog just ut ett antal tether till dollar, det var inget problem.
Citera
2021-01-25, 12:24
Medlem
Citat:
Tog just ut ett antal tether till dollar, det var inget problem.
Jag antar ditt svar allts r att du krver fullbordat faktum fr att erknna att du brjar misstnka att du blivit lurad?
Citera
2021-01-25, 12:25
Citat:
Jag antar ditt svar allts r att du krver fullbordat faktum fr att erknna att du brjar misstnka att du blivit lurad?
Vad pratar du om?
Citera
2021-01-25, 12:27
Medlem
Citat:
Vad pratar du om?
Jag menar som jag skrev tidigare, vad krvs fr att du skall misstnka att du r lurad som inte innebr att du d redan str infr ett fullbordat faktum?
Citera
2021-01-25, 12:31
Citat:
Jag menar som jag skrev tidigare, vad krvs fr att du skall misstnka att du r lurad som inte innebr att du d redan str infr ett fullbordat faktum?
Kanske att jag inte kan vxla mina USDT till varken fiat eller annan krytpo?
Va de svar p frgan? Vad ville du pongtera?
Citera
2021-01-25, 12:33
Medlem
Citat:
Kanske att jag inte kan vxla mina USDT till varken fiat eller annan krytpo?
Va de svar p frgan? Vad ville du pongtera?
Att ditt stt att resonera r vldigt naivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in