2021-01-25, 09:57
Citat:
Ursprungligen postat av tjugotva
Det finns nog ingen mer än du som inte tror det ens föreligger anledning att vara vaksam... tragiskt att se att du gått bakåt över natten.

Jag sade ganska tidigt i denna fråga att man alltid skall vara vaksam och utvärdera sina åsikter. Det är därför jag ställt motfrågor till dig i denna fråga tex.
Men dina svar har bara bekräftat det jag redan visste, dvs att det inte är någon skillnad nu jämfört med 2018 när jag satte mig in i frågan första gången. Och den insikten får jag väl tacka dig för...
Citera
2021-01-25, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Jag sade ganska tidigt i denna fråga att man alltid skall vara vaksam och utvärdera sina åsikter. Det är därför jag ställt motfrågor till dig i denna fråga tex.
Men dina svar har bara bekräftat det jag redan visste, dvs att det inte är någon skillnad nu jämfört med 2018 när jag satte mig in i frågan första gången. Och den insikten får jag väl tacka dig för...
Alltså måste jag länka igen till hur mycket Tether som ställts ut bara sedan förra sommaren? Rimligt? Det gör inte någon skillnad mot 2018? Hoppas ingen lyssnar på den här dåren...
Citera
2021-01-25, 10:04
Citat:
Alltså måste jag länka till hur mycket Tether som ställts ut bara sedan förra sommaren? Rimligt? Det gör inte någon skillnad mot 2018? Hoppas ingen lyssnar på den här dåren...
Jag vet att det ställts ut mycket tether (därför att många har växlat in USD och köpt Bitcoin med det). Jag ser dock inte problemet i ditt påstående så som du formulerade det.

Så länge tether är backat 1 till 1 av tillgångar, så spelar det ingen roll om så hela totala marketcapen för all krypto va baserat på tether.
Citera
2021-01-25, 10:13
Medlem
Citat:
Jag vet att det ställts ut mycket tether (därför att många har växlat in USD och köpt Bitcoin med det). Jag ser dock inte problemet i ditt påstående så som du formulerade det.

Så länge tether är backat 1 till 1 av tillgångar, så spelar det ingen roll om så hela totala marketcapen för all krypto va baserat på tether.
Konstigt att Bahamas centralbank, där utgivande ”bank” Deltec huserar, inte sett detta inflöde av dollar och redan har svårt att visa upp sina ”säkerheter”... fatta detta nu, du kommer inte få sprida din smörja här oemotsagd!
Citera
2021-01-25, 10:55
Citat:
Konstigt att Bahamas centralbank, där utgivande ”bank” Deltec huserar, inte sett detta inflöde av dollar och redan har svårt att visa upp sina ”säkerheter”... fatta detta nu, du kommer inte få sprida din smörja här oemotsagd!

Jag kan inte bedöma om detta är konstigt.

Däremot kan jag se att en USDT är värd ganska exakt en dollar. Detta hade självklart inte varit fallet om det hade funnits vettiga belägg för din....smörja. Det är inte så att du vet något som ingen annan vet, eller hur?
Citera
2021-01-25, 11:06
Medlem
Citat:
Jag kan inte bedöma om detta är konstigt.

Däremot kan jag se att en USDT är värd ganska exakt en dollar. Detta hade självklart inte varit fallet om det hade funnits vettiga belägg för din....smörja. Det är inte så att du vet något som ingen annan vet, eller hur?
Förstår du att ett bedrägeri, att luras, innebär att få en att tro saker som inte förhåller sig så? Dvs den dollarn du tror dig skall kunna ta ut helt enkelt inte finns även om det ser ut så. Något som i dessa fall av bedrägeri blir tydligare ju fler som ifrågasätter bedrägeriet samtidigt. Detta har jag återkommande argumenterat för, visat och vi har varit överens om att bevisbördan ligger på utgivande bank, vilket de misslyckats med på överenskommet datum. Vad krävs för att du skall fatta att du är lurad och sluta agera nyttig idiot här genom att säga till andra att det är lugnt? Är det att förövaren erkänner bedrägeriet?
Citera
2021-01-25, 12:20
Citat:
Dvs den dollarn du tror dig skall kunna ta ut helt enkelt inte finns även om det ser ut så.

Tog just ut ett antal tether till dollar, det var inget problem.
Citera
2021-01-25, 12:24
Medlem
Citat:
Tog just ut ett antal tether till dollar, det var inget problem.
Jag antar ditt svar alltså är att du kräver fullbordat faktum för att erkänna att du börjar misstänka att du blivit lurad?
Citera
2021-01-25, 12:25
Citat:
Jag antar ditt svar alltså är att du kräver fullbordat faktum för att erkänna att du börjar misstänka att du blivit lurad?
Vad pratar du om?
Citera
2021-01-25, 12:27
Medlem
Citat:
Vad pratar du om?
Jag menar som jag skrev tidigare, vad krävs för att du skall misstänka att du är lurad som inte innebär att du då redan står inför ett fullbordat faktum?
Citera
2021-01-25, 12:31
Citat:
Jag menar som jag skrev tidigare, vad krävs för att du skall misstänka att du är lurad som inte innebär att du då redan står inför ett fullbordat faktum?
Kanske att jag inte kan växla mina USDT till varken fiat eller annan krytpo?
Va de svar på frågan? Vad ville du poängtera?
Citera
2021-01-25, 12:33
Medlem
Citat:
Kanske att jag inte kan växla mina USDT till varken fiat eller annan krytpo?
Va de svar på frågan? Vad ville du poängtera?
Att ditt sätt att resonera är väldigt naivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in