2021-01-25, 12:33
Citat:
Ursprungligen postat av tjugotva
Att ditt stt att resonera r vldigt naivt.
"ok"
Citera
2021-01-25, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
"ok"
Sknt att du brjar vakna nu efter lunch, det r andra gngen p bara en dag du utvecklas. I den hr takten kommer du bara vara semikorkad p en vecka!
Citera
2021-01-25, 14:22
Medlem
Citat:
Konstigt att Bahamas centralbank, dr utgivande bank Deltec huserar, inte sett detta inflde av dollar och redan har svrt att visa upp sina skerheter... fatta detta nu, du kommer inte f sprida din smrja hr oemotsagd!

Man mrker p ditt skrivande att du gillar att grva dig ner o frkovra dig i tether fud.

Allt som stdjer dina personliga sikter r bra, right? /s

Ang Bahamas bank s r det ocks bara en i raden av alla missvisande fud argument som Fiat-fisters och NoCoiners sprider.
Det har besvarats mnga gnger av tether anstllda och av Deltec anstllda, varfr det inte r korrekt uppfattat. Ledtrd: corresponding banks

Sk p youtube, finns intervju med deltec vd dr han svarar p denna frga. (Om du vgar dvs, det fljer ju trots allt inte din personliga sikt att tether r skit..)
Citera
2021-01-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Man mrker p ditt skrivande att du gillar att grva dig ner o frkovra dig i tether fud.

Allt som stdjer dina personliga sikter r bra, right? /s

Ang Bahamas bank s r det ocks bara en i raden av alla missvisande fud argument som Fiat-fisters och NoCoiners sprider.
Det har besvarats mnga gnger av tether anstllda och av Deltec anstllda, varfr det inte r korrekt uppfattat. Ledtrd: corresponding banks

Sk p youtube, finns intervju med deltec vd dr han svarar p denna frga. (Om du vgar dvs, det fljer ju trots allt inte din personliga sikt att tether r skit..)
Du kan med hnsyn till bevisbrdan f lnka till kllan och frklara att det visst flyttats dollar dit i samma utstrckning som de skapar Tether. Knns inte riktigt som att deras anstllda rcker som klla, det r drfr ett oberoende kan vara kldsamt. Avslutningsvis, du fattar att jag inte har ngot ekonomiskt att vinna p att Tether packar ihop va? Eller gr den att korta p ett skert stt? Hela krypto kommer ta en smll inklusive min portflj.
Citera
2021-01-25, 14:32
Medlem
Citat:
Du kan med hnsyn till bevisbrdan f lnka till kllan och frklara att det visst flyttats dollar dit i samma utstrckning som de skapar Tether. Knns inte riktigt som att deras anstllda rcker som klla, det r drfr ett oberoende kan vara kldsamt. Avslutningsvis, du fattar att jag inte har ngot ekonomiskt att vinna p att Tether packar ihop va? Eller gr den att korta p ett skert stt? Hela krypto kommer ta en smll inklusive min portflj.

Jag tror du r mest intresserad ev en brevvn. Du trycker ner ditt fud i halsen p andra, se det jag citera. Men nr man besvarar ditt fud svamlar du bara bort.
Citera
2021-01-25, 14:35
Medlem
Citat:
Jag tror du r mest intresserad ev en brevvn. Du trycker ner ditt fud i halsen p andra, se det jag citera. Men nr man besvarar ditt fud svamlar du bara bort.
Du har dock inte besvarat ngot alls... det finns ingen kurva som ser ut som den ver antalet utstllda Tethers som inte r bedrgeri eller felaktig.

Edit: det r bara du slutar svara d, vad gr du hr om du inte vill diskutera?
Citera
2021-01-25, 14:37
Medlem
Citat:
Du har dock inte besvarat ngot alls... det finns ingen kurva som ser ut som den ver antalet utstllda Tethers som inte r bedrgeri eller felaktig.

Edit: det r bara du slutar svara d, vad gr du hr om du inte vill diskutera?

Hlsa dem andra inlagda p psyk.
Kanske skr ner lite p internet tiden?
Citera
2021-01-25, 14:37
Medlem
Citat:
Hlsa dem andra inlagda p psyk.
Kanske skr ner lite p internet tiden?
Hll dig till saken din svagbegvade charlatan.
Citera
2021-01-25, 14:42
Medlem
FUD eller inte FUD.

Ingen i denna trd som pstr att allt detta med Tether r FUD kan bevisa att Tether r 100% uppbackat av tillgngar 1:1.

Det r NI som pstr att Tether r uppbackat 1:1 som har bevisbrdan p er, inte vi som ifrgastter om det verkligen stmmer.

S sluta anvnd ordet FUD, presentera klla istllet. Vi kommer ingenstans i denna debatt annars.

Tethers egna ordet betyder ingenting.
Citera
2021-01-25, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Ingen i denna trd som pstr att allt detta med Tether r FUD kan bevisa att Tether r 100% uppbackat av tillgngar 1:1.
Det r NI som pstr att Tether r uppbackat 1:1 som har bevisbrdan p er, inte vi som ifrgastter om det verkligen stmmer.

Den som pstr ngot r den som har bevisbrdan, det r korrekt.

Tether har en stmning p sig, dr dom har bevisbrdan att pvisa att det inte sker eller sett ngra oegentligheter.
Tills dess att dom fallit, s r det fel att anta att Tether r en scam.

Innocent until proven guilty - r kanske ngot du r bekant med? Samhllet funkar helt enkelt inte om man anser alla skyldiga, tills dem bevisat motsatsen.

Tills dags dato har inte tillrckliga bevis presenterats fr att Tether skulle vara en scam. Det byter inte att Tether absolut INTE kan vara en scam, men att det fortfarande saknas bevis fr detta.

Enkel grundskoleretorik.
Citera
2021-01-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Tethers egna ordet betyder ingenting.

Lika lite som dina egna ord o personliga sikter.
Citera
2021-01-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Den som pstr ngot r den som har bevisbrdan, det r korrekt.

Tether har en stmning p sig, dr dom har bevisbrdan att pvisa att det inte sker eller sett ngra oegentligheter.
Tills dess att dom fallit, s r det fel att anta att Tether r en scam.

Innocent until proven guilty - r kanske ngot du r bekant med? Samhllet funkar helt enkelt inte om man anser alla skyldiga, tills dem bevisat motsatsen.

Tills dags dato har inte tillrckliga bevis presenterats fr att Tether skulle vara en scam. Det byter inte att Tether absolut INTE kan vara en scam, men att det fortfarande saknas bevis fr detta.

Enkel grundskoleretorik.

Jag pstr inte att Tether r en scam. Jag ifrgastter bristen p insyn i deras verksamhet. Det verkar lite fishy. Jag lter domstolen avgra saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in