Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag ska ner till Dormy senare i Vår och testa fram vilken av dessa två som passar mig och min swing bäst.
Titleist är iofs ett väldigt bra märke..om man nu ska gå efter det.
Är sugen som faan att köpa en ny bag oxå, den jag har nu har 3-4 år på nacken, och nu skulle jag verkligen vilja ha en snygg bag.
Är sådär barnsligt sugen på att brodera in namnet i framkant dessutom

Lite kaxigt kan man tycka kanske, men jävligt fräckt!
Det gör du rätt i, men jag tycker att du ska testa klubborna på banan om du får möjlighet, vet ej hur Dormy har det men är inte det enbart inomhus test? om du är i närheten av Sthlm så rekommenderar jag FairwayGolf. där kan du testa alla klubbor på uterange och även låna klubbor för test på bana!
Titleist är riktigt bra, men man ska tänka på att Taylor Made är ett av de starkaste märkerna i USA... Deras prylar e riktigt vassa också...
Namn på bagen e jävligt fräckt som du säger... har inte sett årets bagar ännu... men som en liten märkesnisse man e så tycker jag att man ska ha en bag av samma märke som klubborna man spelar!!! om inte en helt neutral bag. då med inget märke alls, förutom namnet då
för min del blir det nog nya wedgar till sommaren... kanske en ny driver också... börjar bli riktigt sugen nu.... speciellt när man börjar snacka här!!!