Citat:
Ursprungligen postat av
Treamz
Ingår inte arbete när man köper greppen hos dig?

Om du köper greppen jajemen, men bockning etc blir extra

Naturligtvis blir det väl ett specialpris.
Citat:
Ursprungligen postat av
janssons87
Får ingen längd i mina slag med järn 4-5 och hybrid 4. Slår min hybrid bara 160 meter typ. Blir galen!!
Någon som vet vad som brukar vara problemet? Kan man testa någonting?
Kanske att jag inte får med mig kraften från benen?
Med träfemma slår jag cirka 180 meter så jag borde kunna kräma ur lite till tycker jag från de andra klubborna.
Slår du 5W 180 låter inte H4 på 160 så konstigt faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
janssons87
Har läst runt lite nu och kände på mig att det kan vara en sak. Att jag håller klubban hårt och att jag därmed loftar upp klubban vid slaget vilket gör att en järn 5 loftas till en järn 7 tex.
Det stod också att vid bollträff ska man hålla händerna så att de kommer före klubban i träffen?
Vad tror ni om det?
Jag tror det är rent påhitt, vore intressant att höra vart du fick den idén ifrån?
Att den kan ligga en scoop bakom kan nog ligga en del i, men då borde du känna det på träffarna. Skulle tro mer på den teorin som du själv nämner och som är väldigt vanlig. Nämligen att det blir väldigt mycket armar och en dålig sekvens i dina högre klubbor. Däremot som jag redan sagt så låter inte gapet så värst otroligt.
Samtidigt finns också teorin att om du bara slår 5W 180 inte är säkert att du har farten i J5 å J4 för att skapa nog med spinn etc och förlorar därför farten där.
Jag har en idé - men först måste vi veta vilken bollflykt du har?