=) , bor uppe i norra delen av vårt avlånga land, dvs +50cm snö just nu. ( Lämnat outningen lite löst =P ). Iom gynnsamma priser på årgreenfee så är jag medlem på ett antal mindre klubbar, spelar dock istort sett bara på en av dessa men vill gärna gynna de mindre klubbarna! Min nuvarande hcp ligger på 8 blankt, ambitionen är väll kankse att en dag nå hcp 5? Har spelat rätt många banor söderöver (runt borås trakten inkl deras mastersbana nu i somras), och kan säga att om vi hade samma medel till banskötsel här uppe så skulle målet vara inom räckhåll ganska snart

.
Utrustning,
Driver en g:a gris Cleveland Launcher / stiff (mid /high) funkar helt ok, har dock börjat snegla efter en ersättare. Skaftet passar svingen (just nu iaf), så den har fått hänga med ett tag. Har just skaffat en spoon, även den en Cleveland. Gamefit-ning för 2 år sedan ett Callaway X-22 tour 3-p set som jag inte kan annat än gilla, synd bara att man själv inte alltid lever upp till samma invå. Har laborerat med putter, men kört mest med en Odyssey HOT XG #7 har lite svårt att bestämma mig vilken putter som "känns" bäst. Ett par/någon TayolrMade rescue klubba får även dessa plats i bagen ibland, och till sist CG16 tour black pearl wedgar i olika loft. Tror att jag fått med det mesta.
Ser golfen som en mkt social och rolig hobby, man kanske tar den på alldeles stort allvar vissa dagar!
/ V