Citat:
Ursprungligen postat av mr.whatever
Vart beställde du?
Beställer direkt från leverantören.
Så imorgon drar det igång, det åtminstone jag längtat efter mer än någon av de major som spelats i år. Vi snackar naturligtvis Ryder Cup. Vad tror ni om hur det slutar, vilka vill ni ska vinna? Vilka tror ni kommer vinna? Vilka matcher vill ni se? Vilka lag vill ni se?
Personligen hejar jag faktiskt amerikanerna. För mig spelar de roligare golf och vågar satsa det där lilla extra med deras "allt eller inget" attityd. Europa har nog troligen spelare som presterat bättre i år på tourerna men många av amerikanerna har börjat komma igång ordentligt. Tyvärr tror jag att Woods kommer få det svårt. Naturligtvis tack vare händelserna på sidan av banan, troligen kommer publiken använda sig lite utav det här för att få honom ur balans.
Lagen har jag inte skaffat mig en uppfattning om än, hade dock gärna sett Tiger Woods spela ihop med Fowler, för europeerna vettisjutton. När det kommer till singlarna hade jag gärna sett Woods mot McIllroy pga av deras tidigare dispyter. Men även en Fowler vs McIllroy hade varit riktigt kul att följa.