Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Skröt om våldtäkt? Vad i talar du om?
Du har skrattandes i en video berättat att du stoppat upp en sexleksak i anus på en av berusningsmedel utslagen person, -Det min vän, är
Synnerligen grov våldtäkt....
Du har även berättat att du med cigaretter har bränt könsdelarna på en utslagen människa, det övergreppet vet jag inte hur vida det rubriceras som våldtäkt eller sadistisk misshandel/tortyr med sexualsadistiskt inslag? ….
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Du frågade mig om jag tyckte att jag hade en trevlig ton mot Jessica, jag svarade ju ”Nej det hade jag inte”?
Det behöver uppenbarligen förtydligas:
Jag höll alltså med dig om att min ton Mot henne inte alls var speciellt trevlig.
Ska vi nöja oss med det svaret tycker du?
"Ja jag är ett svin - Och?"
Svara istället på varför du är så jävla O-charmig och gör långa följetonger där du hänger ut
socialt utslagna,
missbrukare och
psykiskt sjuka människor ….
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Tack! Jag försöker verkligen hitta tillbaka, och ni här inne som inte gillar det jag gör, varför inte pusha mig åt rätt håll istället för att sitta här och vara bitter över det som varit?
Kan vi hoppas på en revival av Visa Bajset och de Danska Skallarna? ….
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
jag har aldrig heller bannat någon

Du har en viss humoristisk sida ibland, det medges....
(Kolosserbrevet 3:9-10: -
Ljug inte för varandra, ni har ju klätt av er den gamla människan och hennes vanor och klätt er i den nya, som förnyas till verklig kunskap och blir en bild av sin skapare
)
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Sedan undrar jag om det är tillåtet enligt flashbacks riktlinjer att ha trådar om andra användare?
Har varit reggad här i tio år, och denna tråd handlar om enbart mig?
Driver du eller är du korkad på riktigt?
Den här tråden handlar om en Youtuber som i begynnelsen hette
Carl Fredrik Alexander Rask numera bara
Rask men de flesta känner honom som den ökände
Bajsbaronen af Trosa.
Vi vet inte ens om du är den riktiga Bajsbaronen eller bara en wannabe som utger dig för att vara honom och att föra hans talan?
Men om det stämmer och du outat dig själv som du gjort så är det ditt fel och huvudvärk....
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Sedan hävdar ni att ”det har du inte alls svarat på” som fakta.
Bara för att ni missar saker innebär det inte att det inte har hänt.
Skall ni snacka om mig får ni ju hänga med, annars får ni ju lägga ned.
Ni får helt enkelt hänga med i vloggar, livestreams och videos, annars missar ni ju saker.
Bara för att du missat något har det inte hänt, och det som diskuteras runt runt runt år ut och år in här har besvarats utan att överdriva 20 gånger i var o h varannan livestream.
Nu checkar jag ut härifrån igen, detta var lönlöst och gav mig inget annat än ett tråkigt humör, vilket jag klarar mig bra utan.
Välkomna till liven för frågor och svar.
På återseende Flashback ❤️
Toppen!
Jag förutsätter då att du "AvBannat" alla de som någonsin ställt den allra minsta kritiska fråga?
Blir lite svårt annars lixom…
Börja om från början, börja om på nytt.. (Sven Ingvars fina gamla dänga )
När du sedan responderar på Flashbacktråden på din kanal kan du då fortsättningsvis Ge Fan I att enbart CherryPicka Trollposterna (
som ingen tror på) typ att du slår dina barn o dyl, och i stället svara på frågorna vi vill ha svar på?
På tal om ovanstående (
Man kan inte bara gå förbi dem, de gamla klassikerna, man måste ta dem i rätt ordning), var blev pengarna av som du samlade in till att köpa hund för? ….