2020-04-19, 22:09
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ja, jag kan ju bara tala för mig själv, jag tror inte att så är fallet, däremot vet jag hur jobbigt det är för en som lever i en relation med en narcissist, du har i flera videos slängt din älskade fru under bussen, sånt är inte ok i ett par empatiska ögon, jag tycker du faktiskt helt kan sluta prata om andras personlighetsstörningar och börja nysta i dina egna bekymmer istället, det är väl det "ångestdagboken" går ut på? Varför du har ångest?

Allt jag någonsin sagt om min fru har jag bett om hennes tillåtelse innan, vilket jag fått. Vissa saker har jag fått nej på och det har jag aldrig tagit upp, men det vet ju inte ni det det som sagt inte togs upp, eller hur? Sen undrar jag om du känner mig utöver det du sett i mina videos där jag själv väljer vad jag vill visa och inte? Lite väl magstarkt att kalla någon man aldrig ens bytt ett ord med eller träffat för narcissist.
Citera
2020-04-19, 22:11
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Fast i din reklamannons ovan skrev du ju nyss att du svarar på alla frågor. Det inkluderar väl kritiska frågor? Tidigare har minsta tillstymmelse till kritik raderats av mods efter uppmaning från dig.

Anledningen till att folk reagerar med ett asgarv till att du kommer in och spelar good guy är för att du svinat dig i flera år. Folk kommer inte ändra uppfattning om dig efter en vecka eftersom att du lovat bot och bättring flertalet gånger tidigare men alltid fallit tillbaka i samma gamla mönster med mobbning, hot och hån.

Hur gick förhören? Såg inte att du besvarade det. Var det du och loccoluke som besudlade fyllekärringens fasad förresten?

Hur är det med din farfar i dessa tider förresten? Vilar han upp sig från dårskapet borta i Kroatien? En av få människor i "psycohfamiljen" som verkar vara en mycket sympatisk och genuint trevlig människa.
Detta stämmer inte, och det vet merparten utav dom som aktivt är i mina streams.
Jo det besvarade jag, men nonchalansen härinne är inte utav denna värld, jag FÅR INTE tala om det som sagt, skrev även ”om det ens blir ngt av det då allt var väldigt luddigt”.
Men det är du väl för jäst för att scrollande bak och läsa.
Citera
2020-04-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Allt jag någonsin sagt om min fru har jag bett om hennes tillåtelse innan, vilket jag fått. Vissa saker har jag fått nej på och det har jag aldrig tagit upp, men det vet ju inte ni det det som sagt inte togs upp, eller hur? Sen undrar jag om du känner mig utöver det du sett i mina videos där jag själv väljer vad jag vill visa och inte? Lite väl magstarkt att kalla någon man aldrig ens bytt ett ord med eller träffat för narcissist.
Det första stämmer inte, du har i en video helt sonika börjat tala om hennes adhd bla och med tanke på hennes ansiktsuttryck och vad hon svarade då var det helt utan hennes tillåtelse, du tog dig rätten så att säga, du är ju lite bufflig på så vis.

Känner dig? Vi har aldrig träffats men du har ju lagt upp hela ditt liv till allmän beskådan, klart man lär känna dig hur du är som person då, det är inte alls magstarkt, det är en röd tråd som löper genom alla dina handlingar och ord och din pappa är likadan, du kan bara inte se det själv.
Citera
2020-04-19, 22:16
Medlem
AlexxHookers avatar
Sluta hitta på saker, anus här verkar vara en större sanningsfabrik än den sanningsfabrik han kritiserar för att vara just en sanningsfsbrik.
Jag har spenderat flera livestreams med att enbart sitta och besvara kritik och frågor ifrån flera utav er.
Citera
2020-04-19, 23:00
Medlem
Bajsbaronens avatar
Tror ni vi bjuds på några krokodiltårar i kvällens live? Kommer liven ske i sovrummet bredvid en sovandes tessan eller genomförs den liggandes i fosterställning i badkaret?

I vilket fall förutsätter jag att samtliga kollar på allt hans material med adblock igång så att vi inte generarar några annonsintäkter.
Citera
2020-04-19, 23:37
Medlem
.-.-.s avatar
Den store herren har själv förgyllt Flashback ikväll med sin närvaro.
Men varför inte bjuda på seriösa svar när man väl släpat sig hit.
rasken fick knappast några fler fan av att dyka upp här och håna och bjuda på oseriösa svar på löpande band åt alla.
Enda anledningen att Rask va här nu är att han fiskar efter fler tittare till sin kanal, även om dom är hatare så är alla välkomna, bara pengarna rullar in så.
Citera
2020-04-20, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Den store herren har själv förgyllt Flashback ikväll med sin närvaro.
Men varför inte bjuda på seriösa svar när man väl släpat sig hit.
rasken fick knappast några fler fan av att dyka upp här och håna och bjuda på oseriösa svar på löpande band åt alla.
Enda anledningen att Rask va här nu är att han fiskar efter fler tittare till sin kanal, även om dom är hatare så är alla välkomna, bara pengarna rullar in så.

Lär inte trilla in mycket nu asså.
Citera
2020-04-20, 00:30
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Har dessutom KF-skulder på typ 20 lök att betala för gamla studielån jag ej betalat Då jag tyckt det varit roligare att shoppa istället för att betala sådant, och jag får absolut skylla mig själv för det
Bil blir för den slant som blir kvar.

Intressant! Jag tycker att alla vi i tråden skall tipsa Kronofogden. Att vår käre bajsbaron och hans obetalda skulder kan återbetalas, genom att han äger en för hushållet alldeles för dyr "AMG direkt från fabrik." Bara att komma och beslagta, ta klockan i bara farten för bilen är väl knappt värd något på en sådan aktion.

Till sist: - Borderline Therese hatar mig, säger hon..
Senast redigerad av Borka88 2020-04-20 kl. 00:53.
Citera
2020-04-20, 13:48
Medlem
123....s avatar
Citat:
Skröt om våldtäkt? Vad i talar du om?

Du har skrattandes i en video berättat att du stoppat upp en sexleksak i anus på en av berusningsmedel utslagen person, -Det min vän, är Synnerligen grov våldtäkt....
Du har även berättat att du med cigaretter har bränt könsdelarna på en utslagen människa, det övergreppet vet jag inte hur vida det rubriceras som våldtäkt eller sadistisk misshandel/tortyr med sexualsadistiskt inslag? ….

Citat:
Du frågade mig om jag tyckte att jag hade en trevlig ton mot Jessica, jag svarade ju ”Nej det hade jag inte”?

Det behöver uppenbarligen förtydligas:
Jag höll alltså med dig om att min ton Mot henne inte alls var speciellt trevlig.

Ska vi nöja oss med det svaret tycker du? "Ja jag är ett svin - Och?"
Svara istället på varför du är så jävla O-charmig och gör långa följetonger där du hänger ut socialt utslagna, missbrukare och psykiskt sjuka människor ….

Citat:
Tack! Jag försöker verkligen hitta tillbaka, och ni här inne som inte gillar det jag gör, varför inte pusha mig åt rätt håll istället för att sitta här och vara bitter över det som varit?

Kan vi hoppas på en revival av Visa Bajset och de Danska Skallarna? ….

Citat:
jag har aldrig heller bannat någon

Du har en viss humoristisk sida ibland, det medges....

(Kolosserbrevet 3:9-10: - Ljug inte för varandra, ni har ju klätt av er den gamla människan och hennes vanor och klätt er i den nya, som förnyas till verklig kunskap och blir en bild av sin skapare )

Citat:
Sedan undrar jag om det är tillåtet enligt flashbacks riktlinjer att ha trådar om andra användare?
Har varit reggad här i tio år, och denna tråd handlar om enbart mig?

Driver du eller är du korkad på riktigt?
Den här tråden handlar om en Youtuber som i begynnelsen hette Carl Fredrik Alexander Rask numera bara Rask men de flesta känner honom som den ökände Bajsbaronen af Trosa.
Vi vet inte ens om du är den riktiga Bajsbaronen eller bara en wannabe som utger dig för att vara honom och att föra hans talan?
Men om det stämmer och du outat dig själv som du gjort så är det ditt fel och huvudvärk....

Citat:
Sedan hävdar ni att ”det har du inte alls svarat på” som fakta.
Bara för att ni missar saker innebär det inte att det inte har hänt.
Skall ni snacka om mig får ni ju hänga med, annars får ni ju lägga ned.
Ni får helt enkelt hänga med i vloggar, livestreams och videos, annars missar ni ju saker.
Bara för att du missat något har det inte hänt, och det som diskuteras runt runt runt år ut och år in här har besvarats utan att överdriva 20 gånger i var o h varannan livestream.
Nu checkar jag ut härifrån igen, detta var lönlöst och gav mig inget annat än ett tråkigt humör, vilket jag klarar mig bra utan.
Välkomna till liven för frågor och svar.
På återseende Flashback ❤️

Toppen!
Jag förutsätter då att du "AvBannat" alla de som någonsin ställt den allra minsta kritiska fråga?
Blir lite svårt annars lixom… Börja om från början, börja om på nytt.. (Sven Ingvars fina gamla dänga )
När du sedan responderar på Flashbacktråden på din kanal kan du då fortsättningsvis Ge Fan I att enbart CherryPicka Trollposterna (som ingen tror på) typ att du slår dina barn o dyl, och i stället svara på frågorna vi vill ha svar på?

På tal om ovanstående (Man kan inte bara gå förbi dem, de gamla klassikerna, man måste ta dem i rätt ordning), var blev pengarna av som du samlade in till att köpa hund för? ….
Senast redigerad av 123.... 2020-04-20 kl. 13:53.
Citera
2020-04-20, 14:06
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Så gaphalsen var och "svarade" i tråden igår, ännu en gång fick vi svart på vitt att han är härinne och smygläser, tråkigt nog blev det mest floskler och lögner till svar, som att prata med en politiker.

Kan det vara så att kronkalle varit på besök och gjort utmätning? Därför Bajsbaronen gått ut med att han "sålt" mercan och att "affären" ska avslutas i veckan dvs kronis kommer och hämtar upp rishögen för att betala skulden? Ingenting förvånar ju längre när det kommer till våran kära Baron-Von-Skitstöfvel.
Senast redigerad av Anus.Dos.Deminos 2020-04-20 kl. 14:26.
Citera
2020-04-20, 14:45
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Så gaphalsen var och "svarade" i tråden igår, ännu en gång fick vi svart på vitt att han är härinne och smygläser, tråkigt nog blev det mest floskler och lögner till svar, som att prata med en politiker.

Kan det vara så att kronkalle varit på besök och gjort utmätning? Därför Bajsbaronen gått ut med att han "sålt" mercan och att "affären" ska avslutas i veckan dvs kronis kommer och hämtar upp rishögen för att betala skulden? Ingenting förvånar ju längre när det kommer till våran kära Baron-Von-Skitstöfvel.

Yes wt - nollan "svarade" loss här en stund igår i ett av sina skov. För att sen i sin tiggarstream kunna låtsas att han besvarat allt, så hans lågbegåvade livets hårda skola-fans kunde fortsätta att ryggdunka ångest-Alex.

Rask bevisade igår med sitt inhopp här att ingenting förändrats öht, rask är ett svin precis som vanligt utan minsta förmåga till självreflektion.

Kan tänka mig att hans familj och barn är hyfsat trötta på att höra sketet ska styra upp situationen i sitt liv gång på gång men inget händer.

En sak erkände baronen iallafall, att han är pank som en jävla kyrkråtta. Inte oväntat, men sant.
Citera
2020-04-20, 18:54
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Och tänk på er ton när ni pratar med mig, jag svarar mer än gärna på det mesta, men frågor med glåpord, ett tråkigt otrevligt sätt och en nedsättande ton som ni väljer att kalla kritik kommer inte att besvaras alls, över huvud taget. ❤️
Fråga vad du vill men håll en god ton om du vill ha ett svar.

AlexxHooker du är ingen prinsessa på ärten precis, sitter och bölar i live och sen skriver här att vi inte ska ha "frågor med glåpord, ett tråkigt otrevligt sätt och en nedsättande ton som ni väljer att kalla kritik kommer inte att besvaras alls". Hur beter du dig själv? hänger ut begåvningsreserven och tramsar själv här i tråden?(se nedan av utvalda citat) Du pratar emot dig själv hela tiden och inte bara i detta.

Tyvärr har du tramsat för mycket och är numera svår att ta seriös och tror inte på ditt "nya Content" du har sagt många bra saker om missbruk men sen har du tramsat för mycket, stekt en och annan bajskorv för mycket och kört upp en och annan dildo där det inte hör hemma för att kunna ta dig seriöst just nu. Varför tittar jag? ja jag ser tragikomedin och vill se "luftslottet" krascha

Citat:
Tyvärr, gaphalsen är död, från och med nu är det bara bajsbaronen som vaggar i timmar i badet ni kommer att få se.
Therese hatar det nya smeknamnet, det var därför hon drog och tog barnen med sig.
Jag har träffat en ny kvinna jag kommer att introducera på kanalen när hon känner sig redo. Pengar har hon också, så nu kan jag freeloada på henne och behöver aldrig ta ett riktigt jobb!

Citat:
Att jag träffat någon ny var givetvis inte sant, jag ljög om att jag ljög, då jag ej är kapabel till att tala sanning 🥳😂
Till er stora förskräckelse så är vi fortfarande gifta, och så kommer det antagligen att förbli så jag har manipulerat henne och får henne att tro saker som inte stämmer, som att hon har borderline till exempel, jag är en såpass skicklig manipulatör att jag till och med manipulerat psykvården att tro att hon har borderline, hur skulle hon annars kunna utredas för något ni och jag vet att hon egentligen inte har?

Citat:
Det blir oxfilé och statusprylar för hela slanten.

Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Du har skrattandes i en video berättat att du stoppat upp en sexleksak i anus på en av berusningsmedel utslagen person, -Det min vän, är Synnerligen grov våldtäkt....
Du har även berättat att du med cigaretter har bränt könsdelarna på en utslagen människa, det övergreppet vet jag inte hur vida det rubriceras som våldtäkt eller sadistisk misshandel/tortyr med sexualsadistiskt inslag? …..

Många bra svar 123....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in