2018-08-03, 17:11
Medlem
Ephedrines avatar
rapportera hans senaste video. Man får väl inte spela musik i bakgrunden från nån artist är väl max några sekunder?
Citera
2018-08-05, 08:15
Medlem
Jag är rätt övertygad om att Rask kommer vara med i Trolljägarna. Det måste väl vara detta "kontrakt" han pratat om att han skrivit på. (Ang. Att folk beställt grejer i hans namn osv.)
Citera
2018-08-05, 12:21
Medlem
Tycker Anjo ska lämna clue, clue är en riktig råtta! Han har bevisat gång på gång hur vidrig och falsk han är. Hur fan kan han skicka över Anjos diss mot rasken utan tillåtelse. Rasken tror att han är så transparent, men det är han inte för 5-öre. Vi talar alltså om nästan 30 åriga pappor som bråkar...omfg!

Rask har allstå till stor del vuxit på att hänga ut andra på olika sätt. Men tål inte att andra gör det mot honom. I dagens läge måste man typ göra så för att växa iaf om man har värdelöst content rent generellt. Man märkte att Rasken tog åt sig så in h-vete med kuk dissen....DU ÄR SNART 30 ÅR OCH BRYR DIG OM ATT NÅGON SÄGER NÅGOT I EN DISS LÅT! tror Rask att allt Anjo säger är på allvar, snacka om att vara lätt kränkt utan självdistans. Anjo skulle kunna vara en jävligt skön snubbe om han lämnar clue och alla andra fake personer, tro mig clue drar bara ner honom...riktig sociopat clueless är. Han är på ett sätt fan värre än Rask. Drama säljer som sagt, men gör det egentligen någon nytta? nä tror inte det va.
Senast redigerad av ImovaneKungen 2018-08-05 kl. 12:22. Anledning: tilläghg
Citera
2018-08-05, 20:23
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Tycker Anjo ska lämna clue, clue är en riktig råtta! Han har bevisat gång på gång hur vidrig och falsk han är. Hur fan kan han skicka över Anjos diss mot rasken utan tillåtelse. Rasken tror att han är så transparent, men det är han inte för 5-öre. Vi talar alltså om nästan 30 åriga pappor som bråkar...omfg!

Rask har allstå till stor del vuxit på att hänga ut andra på olika sätt. Men tål inte att andra gör det mot honom. I dagens läge måste man typ göra så för att växa iaf om man har värdelöst content rent generellt. Man märkte att Rasken tog åt sig så in h-vete med kuk dissen....DU ÄR SNART 30 ÅR OCH BRYR DIG OM ATT NÅGON SÄGER NÅGOT I EN DISS LÅT! tror Rask att allt Anjo säger är på allvar, snacka om att vara lätt kränkt utan självdistans. Anjo skulle kunna vara en jävligt skön snubbe om han lämnar clue och alla andra fake personer, tro mig clue drar bara ner honom...riktig sociopat clueless är. Han är på ett sätt fan värre än Rask. Drama säljer som sagt, men gör det egentligen någon nytta? nä tror inte det va.

Jaaa Clue sitter och tjänar cash på honom dock så hjälpte väl clue Anjo då han hade problem med ekonmin har jag hört.

sen skall Rask kolla upp fakta innan han leker sagoberättare.
Senast redigerad av Hunden007 2018-08-05 kl. 20:25.
Citera
2018-08-06, 20:56
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=GPuaiCZEfr8&t=66s

Är konceptet något nytt?
Citera
2018-08-07, 07:43
Citat:
Ursprungligen postat av Maxodus

Är konceptet något nytt?
Han ser ut som en zigenare i den där vidbrättade hatten och den illasittande kostymen. Det var nästan så att jag kände efter så att jag hade kvar plånboken efter att ha tittat på trettio sekunder av klippet...
Citera
2018-08-07, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Han ser ut som en zigenare i den där vidbrättade hatten och den illasittande kostymen. Det var nästan så att jag kände efter så att jag hade kvar plånboken efter att ha tittat på trettio sekunder av klippet...

Tror du eller ni han tjänar bra stålar på det nya konceptet att berätta historier osv?
Citera
2018-08-07, 12:42
Citat:
Tror du eller ni han tjänar bra stålar på det nya konceptet att berätta historier osv?
Jag har ingen aning om vem han är. Tråden dök bara upp och jag klickade på filmen. Jag fick se en tatuerad typ som såg ut som en zigenare från en tysk propagandafilm från 30-talet.

Svart kostym och vidbrättad hatt är aldrig en bra idé någonsin. I något sammanhang.
Citera
2018-08-07, 13:59
Medlem
Krickerts avatar
Fan så mycket mer intressant med lite "content"(som youtubers säger) än hans vanliga rants och bajskastning.
Citera
2018-08-07, 14:18
Bannlyst
Citat:

Är konceptet något nytt?
Varför i helvete har han knapparna på kavajen knäppt när han sitter? Det är första regeln när det kommer till kostym...
Citera
2018-08-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Varför i helvete har han knapparna på kavajen knäppt när han sitter? Det är första regeln när det kommer till kostym...

Antagligen för att han inte vet bättre.
Citera
2018-08-08, 21:15
Medlem
Ephedrines avatar
Nu hänger han ut folk på sin kanal med
en jävla massa namn som droppas. och en outad med både för och efternamn.
Och skumt att det går från sundsvall/uppsala ända ner till skåne och danmark.
Sen en massa kodnamn på olika grupper eller vad det är.

Sen är det nån "martin" som har hängt i nån chatt med cluee jockiboooyyy och anjo.
Fan detta kan bli spännande. om det finns nån som är mer detektiv än mig.

Sen är det sjukt att rask inte är det minsta arg. Han verkar till och med vara polare med honom han pratar med. fan vilken soppa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in