2020-04-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Allt jag någonsin sagt om min fru har jag bett om hennes tillåtelse innan, vilket jag fått. Vissa saker har jag fått nej på och det har jag aldrig tagit upp, men det vet ju inte ni det det som sagt inte togs upp, eller hur? Sen undrar jag om du känner mig utöver det du sett i mina videos där jag själv väljer vad jag vill visa och inte? Lite väl magstarkt att kalla någon man aldrig ens bytt ett ord med eller träffat för narcissist.
Är det sant att Tessan träffat en annan man??
Citera
2020-04-20, 19:49
Medlem
Citat:
Jag skiter väl i familjen?
Vill jag ha oxfilé skall jag ha oxfilé.
Förståelse för ironin är på topp hos er allihopa.
Även om jag misstänker detta är ironi från din sida. Så är det tyvärr just sanning fast du inte förstår det själv😀
Citera
2020-04-20, 19:55
Medlem
Citat:
Varför tror ni Therese och barnen inte syns i videos längre till exempel?
Och jag förväntar mig att dessa kommentarer får vara kvar.
Enkelt hon vill väl inte vara med helt enkelt, sådan äcklig typ
Citera
2020-04-21, 01:52
Medlem
Sss

Hoppas verkligen folk i den här tråden slutar snitcha på Rask. Rask själv är en erkänd snitch av rang, ni sjunker till samma nivå som han om ni tipsar myndigheter o shit. Ni som på allvar håller på så e lika stor pussy som vår käre Pat-Rask. Rask man får ofta vad man förtjänar och det är i dem hårda stunder man visar vad man är gjord av.
Senast redigerad av ImovaneKungen 2020-04-21 kl. 02:48. Anledning: Felstav
Citera
2020-04-21, 09:12
Medlem
Har inte han gått upp i vikt??
Borde döpa om sin låt till 120 kilo stridsmaskin😀😀
Citera
2020-04-21, 10:02
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hoppas verkligen folk i den här tråden slutar snitcha på Rask. Rask själv är en erkänd snitch av rang, ni sjunker till samma nivå som han om ni tipsar myndigheter o shit. Ni som på allvar håller på så e lika stor pussy som vår käre Pat-Rask. Rask man får ofta vad man förtjänar och det är i dem hårda stunder man visar vad man är gjord av.
Det är faktiskt sant, man behöver aldrig gola ner en narcissist, karman kommer och tar honom ändå och det är det vi ser nu med alla myndigheter som jagar honom, nu är det bara att luta sig tillbaka och njuta av showen, det man ger får man tillbaka och om man bara tar, tar och tar kommer man tillslut själv att bli bestulen, karma is a bitch only if you are.
Citera
2020-04-22, 12:16
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Jag tänkte på det här med att vabba, är det något man kan göra om man går hemma hela dagarna eller är det ännu ett av Baronens pengabedrägrier denna gång mot försäkringskassan?
Citera
2020-04-22, 13:49
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Jag tänkte på det här med att vabba, är det något man kan göra om man går hemma hela dagarna eller är det ännu ett av Baronens pengabedrägrier denna gång mot försäkringskassan?

Han kan säkert plocka ut vabb med tanke på om hans youtube är registrerad på farfarns företag.

Dock sitter han för det mesta hemma och spelar in o det kan man i stort sätt göra med om barnen skulle vara sjuka. Kan mycket väll tänka mig att han ”utnyttjar” systemet om barnen är sjuka och vabba men ändå spela in videos. För o få några extra kronor. Eller är det vabb när han lyser med sin frånvaro på youtube?
Citera
2020-04-22, 14:59
Medlem
Citat:

Han bör ha rätt och Vabba, beror lite på om han är anställd/ägare eller båda. Han har inte rätt att ta jobbsamtal eller spela in videos under tiden han vabbar. Han har dock möjlighet att vabba bara en del av dagen och jobba resterande. Hans ersättning bygger på hans lön, alltså 20K innan skatt. Han får ut 80% av det minus skatt. Det är ingen skillnad på rätten till vab baserat på om man arbetar som influencer eller snickare.
Citera
2020-04-22, 19:25
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Eller är det vabb när han lyser med sin frånvaro på youtube?
Ja nått sånt, känns en aning konstigt att vara hemma med sjukt barn och få ersättning när man redan är hemma jämt liksom, han är ju en "hemma-man" som försöker försörja sig genom att sitta och fläka ut sig framför en kamera.

Jag har ärligt talat lite svårt att acceptera youtuber som ett yrke, visst det inbringar en liten inkomst men det mesta verkar ju komma ifrån tiggeriverksamhet och göra div samarbeten, just det där med att ett företag tigger pengar av sina "kunder" är också anmärkningsvärt, vilket företag gör så?
Citera
2020-04-22, 19:58
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ja nått sånt, känns en aning konstigt att vara hemma med sjukt barn och få ersättning när man redan är hemma jämt liksom, han är ju en "hemma-man" som försöker försörja sig genom att sitta och fläka ut sig framför en kamera.

Jag har ärligt talat lite svårt att acceptera youtuber som ett yrke, visst det inbringar en liten inkomst men det mesta verkar ju komma ifrån tiggeriverksamhet och göra div samarbeten, just det där med att ett företag tigger pengar av sina "kunder" är också anmärkningsvärt, vilket företag gör så?

Håller helt med dig i det du skriver. Om jag känner Rasken rätt så spelar han in videor och tigger och skapar samarbeten så kallat ”jobbar” trots att han vabbar.

Visst han har rätt att ta ut vabb som alla andra, till och med arbetslösa har rätt att ta ut vabb men känns som att han kan tänka sig att utnyttja systemet lite när det gäller vabb, är ju inte precis så att han åker på affärsresor när det gäller samarbeten eller spelar in videos utanför trosa. Undantag på när han träffar lets fest eller vad dom kallar sig
Citera
2020-04-23, 13:23
Medlem
esetts avatar
Inget ägarbyte än så länge på Baltmercan. Det var i tisdags det skulle ske. Förmodar att ingen vill betala det överpris han vill ha ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in