Citat:
Ursprungligen postat av
Viper08
Japp kommer ihåg det där också nu när du säger det. Kommer dock heller inte ihåg detaljerna.
Något helt annat apropå ingenting, fick upp en video i mitt flöde idag, en gammal vlog från -18 där han sitter och säger att han har TJÄNAT över 100k den månaden, hela hans taxerade inkomst -18 var 89k 😂
Folk som skryter om att dem har pengar på det sättet rask gör har oftast inte pengar. Folk med pengar sitter inte och skryter om det. Så jävla kul att du hängde ut Jessicas ekonomi när din egna är ett större skämt.
Är nästan säker på att Cluee körde den nyheten, så man borde ju kunna hitta den om man söker :-) Men helt apropå inget, lyssnade igenom p3 programmet om Joz som det surrades om. En enkel kommentar om det hela är, satan vad Jocke hänger ut de andra uthängarna. "Jag har inte sagt det, det har andra sagt".
Ett tag trodde jag Jocke skulle ta ansvar för att skaffa en bra jurist, och eventuellt ta den största delen av skadeståndet. Börjar nu misstänka att han kommer låta Raskens röv vara den som blir sparkad. Tuff där Rask, kan bli dyrt detta.