2020-04-19, 21:24
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Bra och stabil familjefar hör jag.

Jag skiter väl i familjen?
Vill jag ha oxfilé skall jag ha oxfilé.
Förståelse för ironin är på topp hos er allihopa.
Citera
2020-04-19, 21:26
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Nej det hade jag inte, och hon valde att inte besvara det, vilket är precis samma sak jag gör här.

Jasså de tyckte du inte? Du satt och gapa och skrek i en bil, det var ju en väldigt trevlig ton du hade. Men det är väl ett av de narcissistiska dragen att inte kunna inse sina egna brister. Det är ju hela grejen med dig att du sätter ut regler men inget gäller dig.
Citera
2020-04-19, 21:27
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Nej du besvarar inte dessa tidigare. Du försöker på klassiskt manér byta topic, men nu råkar det inte vara livets hårda skola mammor och retarderade weens du diskuterar med just här och det blir tydligt att du undviker att svara på raka frågor. Inte oväntat, men tydligt.

Säg inte till mig vad jag försöker med och inte, då det inte är annat än antaganden, vilket inte kan hävdas som fakta.
Jo, precis allt besvarades tidigare, och ser du dom inte ifrågasätter jag ditt intellekt.
Och är du spydig igen kommer samtliga kommentarer från dig att ignoreras från mig i framtiden.
Citera
2020-04-19, 21:29
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Jasså de tyckte du inte? Du satt och gapa och skrek i en bil, det var ju en väldigt trevlig ton du hade. Men det är väl ett av de narcissistiska dragen att inte kunna inse sina egna brister. Det är ju hela grejen med dig att du sätter ut regler men inget gäller dig.

Du frågade mig om jag tyckte att jag hade en trevlig ton mot Jessica, jag svarade ju ”Nej det hade jag inte”?

Det behöver uppenbarligen förtydligas:
Jag höll alltså med dig om att min ton Mot henne inte alls var speciellt trevlig.
Citera
2020-04-19, 21:34
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:

Och är du spydig igen kommer samtliga kommentarer från dig att ignoreras från mig i framtiden.

Vad tycker du om händelsen då du och en kompis pissade en däckad tjej i huvudet? Du skrattade åt historien för något år sedan i din storytime. Hur ser du på den nu?
Citera
2020-04-19, 21:35
Medlem
Citat:
Jag skiter väl i familjen?
Vill jag ha oxfilé skall jag ha oxfilé.
Förståelse för ironin är på topp hos er allihopa.
Förklara vad som är ironi? Det enda vi ser är dina vanliga lögner. Inget annat. Att sammankoppla lögner med ironi bevisar ju bara hur patetisk du är.

För övrigt vill jag rekommendera att inte skriva till pajasen AlexxHooker, eller ens bemöta hans inlägg.Låt han gå under istället. Han är desperat på uppmärksamhet just nu! Han behöver en avtändningsresa.
Rask, LYCKA TILL!
Citera
2020-04-19, 21:36
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Du frågade mig om jag tyckte att jag hade en trevlig ton mot Jessica, jag svarade ju ”Nej det hade jag inte”?

Det behöver uppenbarligen förtydligas:
Jag höll alltså med dig om att min ton Mot henne inte alls var speciellt trevlig.

Då ber jag om ursäkt, men tycker ändå att sätta upp regler på hur du ska behandlas är lite konstigt. Med tanke på det content du har kört de senaste året så får du ju vara med på att få samma bemötande. Jag önskar dig lycka till i framtiden med din ny gamla Linje, jag gillade den rask du var i början när du faktiskt var genuin och äkta men det var ju några år sen. Hittar du tillbaka till den rask och stannar där så kommer min tid på Flashback vara över.
Citera
2020-04-19, 21:53
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Då ber jag om ursäkt, men tycker ändå att sätta upp regler på hur du ska behandlas är lite konstigt. Med tanke på det content du har kört de senaste året så får du ju vara med på att få samma bemötande. Jag önskar dig lycka till i framtiden med din ny gamla Linje, jag gillade den rask du var i början när du faktiskt var genuin och äkta men det var ju några år sen. Hittar du tillbaka till den rask och stannar där så kommer min tid på Flashback vara över.

Tack! Jag försöker verkligen hitta tillbaka, och ni här inne som inte gillar det jag gör, varför inte pusha mig åt rätt håll istället för att sitta här och vara bitter över det som varit?
Citera
2020-04-19, 21:58
Medlem
AlexxHookers avatar
Och absolut, my let av det jag gjort har varit högst osmakligt och inte speciellt attraktivt, och detta verkar ni ju inte gilla, när jag självmant aktivt så försöker ändra inriktning, är det då logiskt att pissa på även det?
Det säger allt om varför ni är här tycker jag då det inte spelar någon roll vad jag gör, det pissas.
Oavsett vad jag någonsin kommer att ta mig för kommer det pissas.
Och att sitta här och säga att jag är dubbelmoralens mamma när man själv sagt ”kan inte rask göra så istället”, och när jag väl gör ”så istället” pissas det på det också? Det går inte att tala med folk som är här bara för pissandets skull.
Jag diskuterar gärna med folk som är öppna för att inte bara prata, utan att lyssna också. Men att allt jag säger skall tryckas tillbaka och allt ni säger skall lyssnas på fungerar inte tyvärr.
Då sticker jag igen isf, håll det rent.
Citera
2020-04-19, 21:59
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Har du någonsin svarat på en kritisk fråga i din livestream? Så vitt jag vet bannar du direkt dina framstjärtar som t.ex frågar om bilen.

I princip i varenda livestream, jag har aldrig heller bannat någon, er gör mina mods.
Mina livestreams handlar inte om att sitta i 2 timmar och stå till svars för
Folk som ogillar mig, utan för att hänga med dom som faktiskt gillar mig.
Det låter ganska logiskt tycker jag.
Citera
2020-04-19, 22:07
Medlem
Citat:
Men några kommentarer bak hävdas ju det?
Att det är jag som fått Therese att tro att hon har borderline, och eftersom att psykvården valt att göra en utredning måste ju jag ha manipulerat dom också då?
Ja, jag kan ju bara tala för mig själv, jag tror inte att så är fallet, däremot vet jag hur jobbigt det är för en som lever i en relation med en narcissist, du har i flera videos slängt din älskade fru under bussen, sånt är inte ok i ett par empatiska ögon, jag tycker du faktiskt helt kan sluta prata om andras personlighetsstörningar och börja nysta i dina egna bekymmer istället, det är väl det "ångestdagboken" går ut på? Varför du har ångest?
Citera
2020-04-19, 22:08
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
I princip i varenda livestream, jag har aldrig heller bannat någon, er gör mina mods.
Mina livestreams handlar inte om att sitta i 2 timmar och stå till svars för
Folk som ogillar mig, utan för att hänga med dom som faktiskt gillar mig.
Det låter ganska logiskt tycker jag.
Fast i din reklamannons ovan skrev du ju nyss att du svarar på alla frågor. Det inkluderar väl kritiska frågor? Tidigare har minsta tillstymmelse till kritik raderats av mods efter uppmaning från dig.

Anledningen till att folk reagerar med ett asgarv till att du kommer in och spelar good guy är för att du svinat dig i flera år. Folk kommer inte ändra uppfattning om dig efter en vecka eftersom att du lovat bot och bättring flertalet gånger tidigare men alltid fallit tillbaka i samma gamla mönster med mobbning, hot och hån.

Hur gick förhören? Såg inte att du besvarade det. Var det du och loccoluke som besudlade fyllekärringens fasad förresten?

Hur är det med din farfar i dessa tider förresten? Vilar han upp sig från dårskapet borta i Kroatien? En av få människor i "psycohfamiljen" som verkar vara en mycket sympatisk och genuint trevlig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in