2020-01-31, 22:19
Medlem
Bum1s avatar
Snubben är ju helt pantad. Han talar om flashback som om alla som skriver här identiska och saknar hjärna. Tråkigt det där med att den där Tarzan fick sin kanal raderad men han kan väl på fullaste allvar inte tro att det är "flashbackare" som ligger bakom allt. Hans snack om flashbackare påminner om Lennart Bladhs ältande om mantisar.
Citera
2020-01-31, 22:39
Medlem
Mikkkas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=6hGTjL2LxnU

M**M******** ÄNDRAR SIG?
•30 jan. 2020

Rask pratar här om ungefär samma sak som i hans senaste 4-5 videos. Om den onämnbara som är besatt av onämnbara prylar! Raskens vill övertyga den onämnbara att de ska liva ihop så Rask ska kunna prata vett i den onämnbara.

Rask berättar delvis om sina egan erfarenheter med troll och polisens slapphet inför allt hat Rask själv har fått utså, och påpekar också att den onämnbara ska "släppa trollen, och skita i dom".

Rask vill inte att M** M****** ska använda hans videos på sin kanal.

Väldigt tyst från Raskens vloggkanal och den typen av content.
Citera
2020-02-01, 00:12
Medlem
Mikkkas avatar
"En av anledningarna till att han nu pudlar med M**M******* kan vara för att han miste samarbetet med shirt-store för att hånat en funktionsnedsatt."

Ovanstående meddelande fick jag nyss, jag har en stark känsla av att det stämmer, vi får se om de kommer mer samarbeten med shirt-store.

Såg precis i Rasks kommentatorsfält från hans senaste video, att en tjocktv visst gjort en låt om Baronens bravader: https://www.youtube.com/watch?v=7buEhZ9JXag
Senast redigerad av Mikkka 2020-02-01 kl. 00:15.
Citera
2020-02-01, 00:18
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
"En av anledningarna till att han nu pudlar med M**M******* kan vara för att han miste samarbetet med shirt-store för att hånat en funktionsnedsatt."

Ovanstående meddelande fick jag nyss, jag har en stark känsla av att det stämmer, vi får se om de kommer mer samarbeten med shirt-store.

Såg precis i Rasks kommentatorsfält från hans senaste video, att en tjocktv visst gjort en låt om Baronens bravader: https://www.youtube.com/watch?v=7buEhZ9JXag
Asgarv ja den har dom fått ihop bra. Vad blir raskens svar på den videon?
Citera
2020-02-01, 00:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Skratta som en björn ... det där har de fått ihop bra, riktigt bra
Citera
2020-02-01, 11:33
Medlem
Viper08s avatar
Rask vill hjälpa denna snubbe men vägrar att hjälpa han med uppgifterna om vilka personerna är. Rask sätt dig i Mickes situation att han hade namnen på alla oss här på Flashback som skriver i din tråd, namn nummer adress arbete osv du skulle bara skitit i det för att det hjälper inte att anmäla eller hänga ut och allt du har sagt till Micke att det inte spelar någon roll att han skulle göra någon anmälan.
Du hade gjort ALLT för att få den uppgifterna och Micke har fått en helt egen hemsida efter sig, jag tror du är avundsjuk att du endast bara har en flashbacktråd.

Sen så tror jag även att du inte har ett skit, folk har inte skrivit till dig, du har inte en enda uppgift du säger bara så för att verka häftig att du får reda på allt. Men det är därför du inte hjälper Micke med namn på personerna för du har inte en jävla blek vem eller vilka det är. Pajas!
Citera
2020-02-01, 15:11
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skratta som en björn ... det där har de fått ihop bra, riktigt bra
Har spelat den och om harakiri gubben halva dan
Citera
2020-02-02, 10:19
Medlem
Citat:

Om det stämmer att företaget brutit samarbetet, antingen för lång tid, eller bara under beefen, så är det imponerande av detta företag. Så pass att även jag skulle kunna tänka mig en tröja därifrån.
Citera
2020-02-02, 21:03
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om det stämmer att företaget brutit samarbetet, antingen för lång tid, eller bara under beefen, så är det imponerande av detta företag. Så pass att även jag skulle kunna tänka mig en tröja därifrån.

Jag med direkt när det är bekräftat beställer jag en tröja föredrar dock märkeskläder före Musse pigg tröjor men är dom färdiga med rask förtjänar dom en best.
Citera
2020-02-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Jag med direkt när det är bekräftat beställer jag en tröja föredrar dock märkeskläder före Musse pigg tröjor men är dom färdiga med rask förtjänar dom en best.

För mig behöver det inte vara färdigt, funkar lika bra med en paus bara under beefen. Men jag kan direkt säga att jag blev extremt ointresserad av deras sida när han började prata om det, och sedan hoppade på MMM i 20 minuter. Sånt gillar jag inte, och tycker att Rask borde veta bättre efter att han arbetat på ett LSS-boende.
Citera
2020-02-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Jo, det har varit väldigt mycket om detta. Rask hjälper inte till ett smack. Han är värre än alla de "troll" han låtsas hjälpa till att bekämpa. Jag hade nog haft mer respekt för honom i ifall han helt enkelt nöjt sig åt att skratta åt idioten och cirkusen runtom.
Visst är det så, finns flera exempel på när den självgoda Rask skulle "hjälpa" som visat sig vara rena pengabedrägerier mot sina trogna följare (kameran till black-Jim, hundinsamlingen, uthängningen utav farsan som gett han en karriär) detta är bara
ett axplock av många, han har inga skrupler och hänger tom ut sina egna skapare för views.
Citera
2020-02-03, 20:35
Medlem
123....s avatar
Tror ni Baronen Och Black Jim delar lika på pengarna de drar in på scamen med snyfthistorien om att Knarkar Jim ligger efter med 4 hyror och inte har någon som helst inkomst förutom donationerna han får in?
Roligt med att BB i dag går ut med att Jim varit "ren nu i flera månader" när BJSMF för ett par dar sedan själv gick ut och erkände att han tagit både Syra och Ketamin nu precis nyligen och i dagens video insinuerar att han "knarkar lagom med de rätta drogerna"….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in