2025-02-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Har dom krävt honom på 35 000???

Han gjorde några videos om det blev ett jävla liv där han gick igenom allting dom hade specat ner och vad varje sak skulle kosta att återställa
Citera
2025-02-27, 11:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Undrar vad soc tycker om att dom tvingar ungarna att äta på toaletten?

Stället där det finns mest bakterier på I hela hemmet, vanligaste orsaken till sjukdom, hur tänker Thessan och kvastskallen? Oerhört oansvarigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Konsgit att både tessan och dottern är magsjuka idag...
Vilken överraskning

Är huvudet dumt får kroppen lida, Therese är fan inget mensamaterial
Citera
2025-02-27, 12:01
Medlem
Så dom har flyttat till ett större boende men bestämmer sig ändå för att sitta och äta inne på toaletten? Finns det inga andra rum dom kan sitta i? Eller är det så att dom vill vara nära toaletten nu när Astrid är magsjuk och dom bara väntar på att magsjukan ska smälla till?
Citera
2025-02-27, 12:06
Han har bott i nya lägenheten en natt och nu flera veckor framöver kan jag lova att han kommer snacka så mycket skit om trobo och lägenheten efter ha sagt att "han kan ta vad som helst."
Btw varför är magsjuka så känt i familjen?
Citera
2025-02-27, 12:22
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tror det var ganska klart case,. Baronen tjatar på dom att han vill ha lägenheten pga dess storlek. Personen före i kön backar ur när hon inspekterar lägenheten och konstaterar att den är ett sunkigt råtthål. Rask erbjuds lägenheten i befintligt skick och tackar ja på stört utan förbehåll.

Det behöver inte vara svårare än så.

Exakt min tanke också, girigheten tog över och hjärnan slutade fungera.

Vi borde också ge paret Rask en hyllning, 2 vuxna människor lyckades lösa en flytt, helt unikt.
Senast redigerad av rikish 2025-02-27 kl. 12:26.
Citera
2025-02-27, 12:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tror det var ganska klart case,. Baronen tjatar på dom att han vill ha lägenheten pga dess storlek. Personen före i kön backar ur när hon inspekterar lägenheten och konstaterar att den är ett sunkigt råtthål. Rask erbjuds lägenheten i befintligt skick och tackar ja på stört utan förbehåll.

Det behöver inte vara svårare än så.
Personen före backade ur p g a skicket, det är min övertygelse också.
En lägenhet erbjuds alltid i befintligt skick, så länge den är bebolig kan du som hyresgäst inte ställa några villkor.
Citera
2025-02-27, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
När kommer nästa bääänger, väntar med stor spänning på att få se första videon från nya "kojan" klädkammaren där han kommer sitta och gapa skrika, hosta och snora mellan varje mening, ta sig på pungen och spotta ut snusen på golvet. Är det ens ventilation där inne och ska han dra in en förläningssladd under dörren eller?

Han är tamejfan sjuk jämnt och ständigt.
Citera
2025-02-27, 12:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff

Btw varför är magsjuka så känt i familjen?

Dom äter intill toalettstolen?
Citera
2025-02-27, 12:40
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han är tamejfan sjuk jämnt och ständigt.

Om man likt rask tvöttst såg på det sättet han beskriver, så förstör hans sitt immunförsvar. Vi behöver bakterier för att t.ex inte bli sjuk som han blir. Tvagar man även röven på det sätt han beskriver så blir det inget bra.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Dom äter intill toalettstolen?

Hahaha
Citera
2025-02-27, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Tänk er när han får kika in hos grannen som har en fräschare lägenhet och som betalar 2500 mindre i månaden.

Jag har svårt att se att grannen skulle ha en sunkigare lägenhet då det fanns inte mycket rätt alls med Rasks. Det fundamentala som golv och väggar ser ut som skit. Exakt sådär jag föreställt mig att en SOC-lägenhet ser ut.

Troligtvis har Rask en högre hyra pga. vissa delar av badrummet var omgjort/utbytt samt att dom har tvättmaskin och torktumlare vilket normalt inte ingår i en hyresrätt där man förväntas ställa sig i kö till tvättstugan.
Citera
2025-02-27, 12:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Jag har svårt att se att grannen skulle ha en sunkigare lägenhet då det fanns inte mycket rätt alls med Rasks. Det fundamentala som golv och väggar ser ut som skit. Exakt sådär jag föreställt mig att en SOC-lägenhet ser ut.

Troligtvis har Rask en högre hyra pga. vissa delar av badrummet var omgjort/utbytt samt att dom har tvättmaskin och torktumlare vilket normalt inte ingår i en hyresrätt där man förväntas ställa sig i kö till tvättstugan.
Troligtvis har han INTE en högre hyra än övriga.
Har du sett något annat belägg för att det skulle vara så än skrävelpelles påstående?
Hyran sätts på kvm och de med högre standard t ex diskmaskin och tvättmaskin kan få betala extra för det, men det handlar om en liten summa, inga tusenlappar.
Citera
2025-02-27, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
hahahahaa tack för ett asgarv.

Denna film var fan bland det roligaste jag sett på länge.

Finns ingen EL indraget i baronens lilla schyffe som han skall ha som kontor.
Men det är lugnt, för det ska han dra in själv säger han!

Elektriker-Baronen!
Fatta hur fort luften blir dålig där om han stänger dörren om sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in