2025-03-13, 15:01
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Vem minns när Runkis spelat in en hel video med ”poddljud” inställt på micken och sedan inte orkade spela in igen?
”Det får bli så här!”

Ridå.

Haha vilken video då?
Citera
2025-03-13, 15:14
Medlem
knark-kungens avatar
Nu har Therese lagt ut boxningssäcken på insta, det enda grabben tycker är kul förutom att spela datorspel. Fy fan vad hemskt, detta förlåter han henne aldrig för

Jag förutspådde det här men hoppades att jag skulle ha fel, då har dom förmodligen redan slutat betala terminsavgiften också gissar jag. Då är det riktigt jävligt ekonomiskt just nu.

Bra föräldrar hade sålt sina egna leksaker först, trumsetet vore givetvis rätt val, men då kan inte aset leka rockstjärna på dagarna.
Citera
2025-03-13, 15:54
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu har Therese lagt ut boxningssäcken på insta, det enda grabben tycker är kul förutom att spela datorspel. Fy fan vad hemskt, detta förlåter han henne aldrig för

Jag förutspådde det här men hoppades att jag skulle ha fel, då har dom förmodligen redan slutat betala terminsavgiften också gissar jag. Då är det riktigt jävligt ekonomiskt just nu.

Bra föräldrar hade sålt sina egna leksaker först, trumsetet vore givetvis rätt val, men då kan inte aset leka rockstjärna på dagarna.
Det är jävligt tragiskt att bevittna hur Herr och Fru Rask prioriterar försäljning av prylar. Jag törs inte skriva vad jag vill skriva just nu..
Citera
2025-03-13, 15:58
Medlem
Citat:

Vad får man för en sådan begagnad? Kan inte vara många kronor?
Senast redigerad av ErikHae86 2025-03-13 kl. 16:06.
Citera
2025-03-13, 16:02
Medlem
Nu är de någon som har skickat magisk svamp till rasks granne c/o rask.
Citera
2025-03-13, 16:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det är jävligt tragiskt att bevittna hur Herr och Fru Rask prioriterar försäljning av prylar. Jag törs inte skriva vad jag vill skriva just nu..
Det är oroväckande att Therese hellre säljer barnens grejer än att uppmana luffaren att skaffa ett jobb och börja försörja familjen.

Saker som tillhört ungarna som Therese sålt genom åren: kläder, cykel, tv-spelskonsoller och nu säljer man det enda grabben brinner för, för 800 fjuttiga kronor.

Jag tror att vi alla är överens att relationen föräldrarna har till sina barn är minst sagt, ansträngd.

Hade gärna donerat pengar som jag gjort förut men det blir aldrig någon skillnad, familjen fortsätter spendera pengar på skit som energidryck och fula band t-shirts, farsan fortsätter vara en dagdrivande loser som bara bryr sig om sig själv.

Vad gör soc? Bidrar dom inte med matkuponger när föräldrarna är för sämst för att kunna mata sina egna barn?
Citera
2025-03-13, 16:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Vad får man för en sådan begagnad? Kan inte vara många kronor?
800, en struntsumma men för grabben är den värd så mycket mer.

Han behöver den till sin träning som är livsviktigt för hälsan men sånt fattar väl inte Therese som aldrig tränat en gång i hela sitt liv.
Citera
2025-03-13, 16:09
Medlem
Citat:
Det är oroväckande att Therese hellre säljer barnens grejer än att uppmana luffaren att skaffa ett jobb och börja försörja familjen.

Saker som tillhört ungarna som Therese sålt genom åren: kläder, cykel, tv-spelskonsoller och nu säljer man det enda grabben brinner för, för 800 fjuttiga kronor.

Jag tror att vi alla är överens att relationen föräldrarna har till sina barn är minst sagt, ansträngd.

Hade gärna donerat pengar som jag gjort förut men det blir aldrig någon skillnad, familjen fortsätter spendera pengar på skit som energidryck och fula band t-shirts, farsan fortsätter vara en dagdrivande loser som bara bryr sig om sig själv.

Vad gör soc? Bidrar dom inte med matkuponger när föräldrarna är för sämst för att kunna mata sina egna barn?

Vad jobbar therese med? Hon har medellön?
Plus rasks ören han tillför. (visserligen ok under 2024)
Men arvet?

Otroligt att dom behöver sälja av barnens grejer.
Dom prioriterar bevisligen helt galet.

Har barnen varit utomlands ngn gång?
Fjällen åkt skidor?

Föräldrarna 2 super idioter.
Stackars barn.
Senast redigerad av ErikHae86 2025-03-13 kl. 16:13.
Citera
2025-03-13, 16:12
Medlem
Citat:
Men arvet?

Senast var de väl personlig assisten, men hon har bara haft vårdyrken. För några dagar sen sa rask att hon jobbade deltid. Så ett redan dåligt betalt yrke och så halvtid på det. Det har väl fungerat fram till nu när rask har öst på med chrippa videos. Men nu dalar det så det är nog dags för henne att hitta heltid. Så rask kan skicka nakenbilder till tjejer på heltid igen.
Citera
2025-03-13, 16:13
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag hoppas snart att medvikt drar rasist kortet mot Rask som den iraniern han är. Skulle vara kul att se rask försöka försvara sig mot det.
Har Rasken gjort något rassigt uttalande som jag har missat eller tänker du på hans hakkors?
Citera
2025-03-13, 16:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Men arvet?

Har barnen varit utomlands ngn gång?
Fjällen åkt skidor?

Föräldrarna 2 super idioter.
Stackars barn.
Du har redan fått svar, jag ville bara tillägga att Therese sa upp sig förra året för att "satsa på youtubekanalen", så hon gick arbetslös i flera månader också.

Dom hade en tradition att åka till fjällen förut, givetvis betalades allt av farfar Alf. Nu har dom knappt varit utanför kommungränsen dom senaste 10 åren.

Det var då det klassiska klippet VÄND PÅ MÖSSAN EDWARD

När Rask skällde ut sin 4 åriga son för han hade mössan åt fel håll.
Citera
2025-03-13, 16:17
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nu är de någon som har skickat magisk svamp till rasks granne c/o rask.

Haha! Och stolpskottet Rask fortsätter ranta om det på son story direkt. Att han aldrig lär sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in