2025-02-26, 19:33
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Här
Men vad i helvete, det ser ut som ett jävla filmomslag skapat av världens första AI som dessutom var helt inkompetent och hade endast tränats på strandade valar och Fast & Furious-covers.
Citera
2025-02-26, 19:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Seriöst jag har aldrig någonsin käkat någonting inne på en toalett i hela mitt liv.. Finns väl 100 kvadrat till att hitta en plats att äta på?
Citera
2025-02-26, 19:39
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Seriöst jag har aldrig någonsin käkat någonting inne på en toalett i hela mitt liv.. Finns väl 100 kvadrat till att hitta en plats att äta på?

De har väl en trappjävel att sitta i? Utmärkta sittplatser. Men hennes bak kanske kräver sitt utrymme.
Citera
2025-02-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Här

varför äter man på golvet i badrummet och inte något annat rum hahah är golvet lite mjukare där eller
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-26 kl. 19:42.
Citera
2025-02-26, 19:40
Medlem
Kul att han filmar när han drar upp lösa parkett stavar.
Citera
2025-02-26, 19:45
Medlem
knark-kungens avatar
Undrar vad soc tycker om att dom tvingar ungarna att äta på toaletten?

Stället där det finns mest bakterier på I hela hemmet, vanligaste orsaken till sjukdom, hur tänker Thessan och kvastskallen? Oerhört oansvarigt.

Nu måste dom väl ändå hämta barnen? Detta är ju för fan barnmisshandel genom bakteriekontaminering.
Citera
2025-02-26, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nyare modell? Hur ser du det.
Den typen av toalett har funnits sedan 80-talet.
Det är likadant i en av de andra lägenheterna som jag varit i. Den är inte renoverad på x-antal år, men mycket mycket fräschare än det Rask visar upp

toaletten är en ifö spira. den är av senaste snitt. det har jag 100% koll på.
Citera
2025-02-26, 19:51
Medlem
abvs avatar
Carl-Lennart kanske än så länge bara har hunnit tömma dasset på onda energier? Tänk er för innan ni dömer en lyckligt gift och hårt arbetande familjefar. Skämmes ta mig faan!!
Citera
2025-02-26, 19:51
Medlem
Lite statistik. Snittmånadshyran på hyresrätter i Trosa är 120 kr per kvm i månaden. Råttboet var väl på 110 kvadrat? Så det är runt medelbeloppet. Men då finns det nybyggda hyreslägenheter som drar upp genomsnittpriset.
Men den här lägenheten är gammal och långt under medel när det kommer till skick. Så då bör läget vara bra, ligger den på huvudgatan vid kanalen eller? Han har ju alltid velat bo där. Eller är det område där socialen och annat löst folk hamnar? Personen som bodde där innan måste ju haft rejäla problem såsom i det skick han lämnar läggan.
Citera
2025-02-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
Lite statistik. Snittmånadshyran på hyresrätter i Trosa är 120 kr per kvm i månaden. Råttboet var väl på 110 kvadrat? Så det är runt medelbeloppet. Men då finns det nybyggda hyreslägenheter som drar upp genomsnittpriset.
Men den här lägenheten är gammal och långt under medel när det kommer till skick. Så då bör läget vara bra, ligger den på huvudgatan vid kanalen eller? Han har ju alltid velat bo där. Eller är det område där socialen och annat löst folk hamnar? Personen som bodde där innan måste ju haft rejäla problem såsom i det skick han lämnar läggan.

Roligt nog så är förre hyresgästen tydligen god bekant med Therese Vilket också var varför Rask nämnde att det inte gjorde något att lite saker hade lämnats kvar och att städningen kanske inte va helt 100, det sa han iaf innan han började gå runt och kolla i alla rum och säga att "jag spyyyr" i rum
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-26 kl. 20:01.
Citera
2025-02-26, 20:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
toaletten är en ifö spira. den är av senaste snitt. det har jag 100% koll på.

Ok.

Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
Han har socialtjänsten 3-400 meter ifrån sig. Det är ungefär samma sträcka som där de bor nu.
Citera
2025-02-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok.

Han har socialtjänsten 3-400 meter ifrån sig. Det är ungefär samma sträcka som där de bor nu.

han har alltså inte flyttat mer än några hundra meter? bra att han har nära till soc. där kommer han ju bli tvungen att springa snart. och då ska han stå till arbetsmarknadens befogande. fan vi har matchboll i hur komiskt det här kommer bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in