2025-03-06, 21:28
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Det kommer aldrig hålla. I sommar när det blir varmt kommer en av ungarna få ta deras lilla sovrum på nedervåningen så att han kan inreda ett av de större sovrummen till porrstudio/youtube-koja.
Den enda fördelen är väl för T som får nedervåningen för sig själv när han sitter och trycker i garderoben och ungarna är på sina rum.
Citera
2025-03-06, 21:29
Medlem
vichy6s avatar
Tessan har verkligen gått ner i vikt.
Citera
2025-03-06, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tessan har verkligen gått ner i vikt.
Då måste hon ha slutat med ADHD-medicinen då?
Citera
2025-03-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Fortsätt kämpa, snälla JohanWestlund ge inte upp. Om det blir tufft ibland så kom ihåg vem fan du är, pausa klockan en stund och fundera på vem är du egentligen, du är fucking JOHANWESTLUND, du kör över allt och alla, du ber inte om ursäkt, det är DU som gäller. Ingenting har förändrats sedan dess. Vadå, misstänkt för brott, någon random loser på internet tycker att du är dålig, någon brorsa som gjort en karriär på att grina - grinar, jaha vem fan bryr sig? GE INTE UPP JohanWestlund. Om du läser 100 inlägg på Flashback i valfri tråd så kanske alla 100 inlägg snackar skit om JohanWestlund, men jag lovar och svär, och du vet det innerst inne, att du har fan så många fler följare, fans och supporters än vad det ansiktstatuerade arbetslösa mongot har iallafall. Inte för att det är en tävling och det mongot är den personen du måste vinna mot, men för att det kaaaanske är så att du har hjärnspöken som säger att livet är vingligt just nu. Tänk då på att det är just hjärnspöken, ditt liv är inte så tokigt, du är riktigt grym, du har en ashet brud som alla här inne skulle betala för att få se naken och både du och jag vet att dom ljuger när dom säger "neee det skulle vi inte alls det!". Du är så jävla grym JohanWestlund och du har fler fans än vad du tror. Löp linan ut nu och red ut den här situationen, med andra ord, besegra dom myndigheter som du ändå inte kommer undan, och skit i resten som bara sitter och väsnas, dom är bortglömda snart ändå. Men du är för evigt, och din brud är ashet, så KÖR, vi älskar dig!

Men jösses! Vad är det som pågår här?

On t- varför har inte Raskarna mat i skafferiet?! Det är väl helt orimligt för en barnfamilj att inte ha ett halvt skafferi fyllt med basvaror?

Alltså även om man lever fattigt? Tänker på massa påsar med pasta, tomatkross, linser, flingor - nåt?!

Det står några tomma glasburkar, torkad frukt, lite chips i en öppnad påse, formfranska, ett paket nudlar och ett paket smörgåsrån i ett skafferi som ska förvalta mat till 5 personer.

Ja - jag är sjuk som var ”tvungen” att zooma in och kolla - men jag tänkte att det fan inte kan stämma.

Lever dessa människor alltså så fattigt att det är bortskänktes till inredningen och noll platt ingenting att äta?

Då är det ju på riktigt otroligt sorgligt för dessa barn…

Hur ska deras hjärnor kunna utvecklas utan näring? Fan…
Citera
2025-03-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är du som blandar ihop begreppen.
Du kan sova på toa, det är fortfarande en toa.
Du kan sova i köket, det är fortfarande ett kök
Och du kan sova i garderoben, det är fortfarande en garderob ändå.
Du har fel. Och alla vet att du kommer skriva hudnra inlägg tills du tror att du övertalat folk med ditt svammel.

Studio där man arbetar har inga krav på hur den är utformad. Du bekräftar ju att du själv inte förstår begreppen.

En enrummare med kokvrå kan benämnas studio och då i syfte som bostad, en studio där man arbetar har inget med det att göra även om man kan skaffa en enrummare med kokvrå och använda som arbetsstudio. En arbetsstudio är ett rum eller utrymme precis vart som helst där du placerar din utrustning och arbetar ifrån.
Citera
2025-03-06, 21:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Då måste hon ha slutat med ADHD-medicinen då?

Ja, så kan det vara.

Men ärligt, nån i den familjen måste typ ha ett spelmissbruk?

Vem säljer en halvfull parfymflaska och noppiga kläder när maken drar in en miljon?
Citera
2025-03-06, 21:36
Medlem
vichy6s avatar
Sen är det väl bara jag som reagerar på vad Therese tycker är humor?
Citera
2025-03-06, 21:40
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett

On t- varför har inte Raskarna mat i skafferiet?! Det är väl helt orimligt för en barnfamilj att inte ha ett halvt skafferi fyllt med basvaror?

Alltså även om man lever fattigt? Tänker på massa påsar med pasta, tomatkross, linser, flingor - nåt?!

Det står några tomma glasburkar, torkad frukt, lite chips i en öppnad påse, formfranska, ett paket nudlar och ett paket smörgåsrån i ett skafferi som ska förvalta mat till 5 personer.

Ja - jag är sjuk som var ”tvungen” att zooma in och kolla - men jag tänkte att det fan inte kan stämma.

Lever dessa människor alltså så fattigt att det är bortskänktes till inredningen och noll platt ingenting att äta?

På hela tiden sen barnen var knott, kylen ekade tom.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Du har fel. Och alla vet att du kommer skriva hudnra inlägg tills du tror att du övertalat folk med ditt svammel.

Studio där man arbetar har inga krav på hur den är utformad. Du bekräftar ju att du själv inte förstår begreppen.

En enrummare med kokvrå kan benämnas studio och då i syfte som bostad, en studio där man arbetar har inget med det att göra även om man kan skaffa en enrummare med kokvrå och använda som arbetsstudio. En arbetsstudio är ett rum eller utrymme precis vart som helst där du placerar din utrustning och arbetar ifrån.
Du kan fortsätta inbilla dig att du kan omdefiniera toan hur du vill.
I din virriga värld är det säkert tillåtet - men i verkligheten är en toa en toa och garderob en garderob.

Det är dessutom du som trots att flera påtalat att du har fel fortsätter bjäbba på.
Citera
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett

Fru realrask i ett enda ord är först att kommentera på varje bortskänkes-annons i köp och sälj-grupperna och prutar på något använt parfymliknande från 50 kr till 20 kr. Jag har svårt att tänka mig att herr Carl-Lennart har en god inkomst med tanke på hur de lever. Dock är det rätt svårt att avgöra om de är fattiga eller bara WT. Rasks mått för en god inkomst är nog inte heller helt normal med tanke på att han aldrig har haft ett jobb. Snart flyger det baby!

Citat:
Sen är det väl bara jag som reagerar på vad Therese tycker är humor?
Jag tyckte "Leif och Billy" var illa men det hon delade här senast fick mig att undra om hon gått ut grundskolan. Skrämmande.
Senast redigerad av abv 2025-03-06 kl. 21:43. Anledning: tillägg
Citera
2025-03-06, 21:43
Medlem
vichy6s avatar
Att de inte har mat ser man lång tid tillbaka.

T ex när rask öppnade kylen och lagade tacos och hatade blöjor
Senast redigerad av vichy6 2025-03-06 kl. 21:53.
Citera
2025-03-06, 21:47
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ja, så kan det vara.

Men ärligt, nån i den familjen måste typ ha ett spelmissbruk?

Vem säljer en halvfull parfymflaska och noppiga kläder när maken drar in en miljon?

Det är kärnan av hans shadow work. han kan bränna en mille bakom ryggen på fru barn och följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in