Citat:
Ursprungligen postat av
Mansingen
Fortsätt kämpa, snälla JohanWestlund ge inte upp. Om det blir tufft ibland så kom ihåg vem fan du är, pausa klockan en stund och fundera på vem är du egentligen, du är fucking JOHANWESTLUND, du kör över allt och alla, du ber inte om ursäkt, det är DU som gäller. Ingenting har förändrats sedan dess. Vadå, misstänkt för brott, någon random loser på internet tycker att du är dålig, någon brorsa som gjort en karriär på att grina - grinar, jaha vem fan bryr sig? GE INTE UPP JohanWestlund. Om du läser 100 inlägg på Flashback i valfri tråd så kanske alla 100 inlägg snackar skit om JohanWestlund, men jag lovar och svär, och du vet det innerst inne, att du har fan så många fler följare, fans och supporters än vad det ansiktstatuerade arbetslösa mongot har iallafall. Inte för att det är en tävling och det mongot är den personen du måste vinna mot, men för att det kaaaanske är så att du har hjärnspöken som säger att livet är vingligt just nu. Tänk då på att det är just hjärnspöken, ditt liv är inte så tokigt, du är riktigt grym, du har en ashet brud som alla här inne skulle betala för att få se naken och både du och jag vet att dom ljuger när dom säger "neee det skulle vi inte alls det!". Du är så jävla grym JohanWestlund och du har fler fans än vad du tror. Löp linan ut nu och red ut den här situationen, med andra ord, besegra dom myndigheter som du ändå inte kommer undan, och skit i resten som bara sitter och väsnas, dom är bortglömda snart ändå. Men du är för evigt, och din brud är ashet, så KÖR, vi älskar dig!
Men jösses! Vad är det som pågår här?
On t- varför har inte Raskarna mat i skafferiet?! Det är väl helt orimligt för en barnfamilj att inte ha ett halvt skafferi fyllt med basvaror?
Alltså även om man lever fattigt? Tänker på massa påsar med pasta, tomatkross, linser, flingor - nåt?!
Det står några tomma glasburkar, torkad frukt, lite chips i en öppnad påse, formfranska, ett paket nudlar och ett paket smörgåsrån i ett skafferi som ska förvalta mat till 5 personer.
Ja - jag är sjuk som var ”tvungen” att zooma in och kolla - men jag tänkte att det fan inte kan stämma.
Lever dessa människor alltså så fattigt att det är bortskänktes till inredningen och noll platt ingenting att äta?
Då är det ju på riktigt otroligt sorgligt för dessa barn…
Hur ska deras hjärnor kunna utvecklas utan näring? Fan…