2025-02-27, 13:37
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Så dom har flyttat till ett större boende men bestämmer sig ändå för att sitta och äta inne på toaletten? Finns det inga andra rum dom kan sitta i? Eller är det så att dom vill vara nära toaletten nu när Astrid är magsjuk och dom bara väntar på att magsjukan ska smälla till?
Jag fattade det som att Astrid badade medans de åt och därför de satt i badrummet
Citera
2025-02-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Man kan ju undra varför han hyr hos ett bolag som inte vill ha honom som hyresgäst vad det framstår som.
För att han inte får något annat.
Citera
2025-02-27, 13:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag fattade det som att Astrid badade medans de åt och därför de satt i badrummet
Så mitt i flytten stoppar man och låter ungen bada, men samtidigt har man så skitsnävt med tidutrymme att då måste passa på att äta vid toaletten.
Ok. jag tror jag avstår från kommentar på det.
Citera
2025-02-27, 13:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Fatta hur fort luften blir dålig där om han stänger dörren om sig.

Gäller iofs alla rum han kommer in i, stora eller små, stängd dörr eller inte.

Citat:

Låter som en omåttligt dum efterkonstruktion när man gjort bort sig. Igen.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så mitt i flytten stoppar man och låter ungen bada, men samtidigt har man så skitsnävt med tidutrymme att då måste passa på att äta vid toaletten.

Citera
2025-02-27, 13:47
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tänker mer såhär. Astrid är sjuk, hon kanske mår bättre av att ligga i badet en stund. De är jätte hungriga efter flytten, och därför äter de samtidigt som A badar.
Inte speciellt hygieniskt, jag skulle inte välja att göra så, men jag förstår om dem valde att göra så.
Citera
2025-02-27, 13:48
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Låter som en omåttligt dum efterkonstruktion när man gjort bort sig. Igen.

Det är ju ingen efterhands konstruktion. I videon där de äter nämner de att A är sjuk, och jag tyckte de sa att A tog ett bad.
Citera
2025-02-27, 13:49
Avstängd
Citat:
Det är ju ingen efterhands konstruktion. I videon där de äter nämner de att A är sjuk, och jag tyckte de sa att A tog ett bad.

Vänta, finns det en video på toalettätandet också?

Oavsett vilket är det för tusan ingen ursäkt för att sitta och goffa pizza med armen om toalettstolen fattar du väl.
Senast redigerad av PeterForsman 2025-02-27 kl. 13:52.
Citera
2025-02-27, 13:56
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Vänta, finns det en video på toalettätandet också?

Oavsett vilket är det för tusan ingen ursäkt för att sitta och goffa pizza med armen om toalettstolen fattar du väl.
Ja, Rask la ut det på instagram som en story

Det var ingen arm på toastolen.

Vart får du din information ifrån?
Citera
2025-02-27, 14:09
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Nej jag kollade din historik och insåg att jag dömde dig för tidigt. Därav tog jag bort inlägget.
Jag håller med det i vad du säger om Rask.
Jag skulle aldrig sitta inne på toan och äta.

Jag misstänker att A ville bada eftersom hon var sjuk, och Rask och Therese var super hungriga.
Hade jag varit så hungrig att jag känt "jag svimmar snart om jag inte får äta något" hade jag bett min partner kolla barnet i 5 minuter medans jag tryckte i 2-3 slicer av pizza, sen hade jag kollat barnet medans han åt, och så hade jag ätit upp min pizza senare.

Men Rask och Therese är inte jag.
Antingen är Rask för ego för att min lösning ska funka.
Eller så tycker inte Rask och Therese att det är så farligt att äta på toan. Jag vet inte hur Therese hygien tänk är. Men vi vet ju att Rask älskar att kladda med smutsiga fingrar i munnen och är konstant sjuk, så hans hygien tänk verkar inte vara som mitt.
Citera
2025-02-27, 14:13
Avstängd
Citat:

Eller så tycker inte Rask och Therese att det är så farligt att äta på toan. Jag vet inte hur Therese hygien tänk är. Men vi vet ju att Rask älskar att kladda med smutsiga fingrar i munnen

Och även i röven.

Vi vet ju egentligen inte om T faktiskt delar hans förkärlek för bajs, det kan rentav vara det som förde dem samman bara det att hon är mer diskret med sin fetisch?
Kanske borde Trobo kolla toalettskålen i deras gamla lägenhet efter repor av gaffel och kniv innan de fastställer det slutgiltiga besiktningsprotokollet.
Citera
2025-02-27, 14:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Och även i röven.

Vi vet ju egentligen inte om T faktiskt delar hans förkärlek för bajs, det kan rentav vara det som förde dem samman bara det att hon är mer diskret med sin fetisch?
Kanske borde Trobo kolla toalettskålen i deras gamla lägenhet efter repor av gaffel och kniv innan de fastställer det slutgiltiga besiktningsprotokollet.
Jag undrar vad de gjort med gamla lägenheten för att få såna sjuka kostnader pga skador i lägenheten. Det var ju typ 35 000 tror jag Rask sa.
Citera
2025-02-27, 14:29
Medlem
Citat:
Jag undrar vad de gjort med gamla lägenheten för att få såna sjuka kostnader pga skador i lägenheten. Det var ju typ 35 000 tror jag Rask sa.

Finns en video där rask går runt och "redovisar" för allting där han går igenom något papper han fick från Trobo tror jag och går och tittar på alla skador dom påpekat tex kyl/frys, torktumlare, dörrar osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in