2025-05-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Snart här:

https://old.bitchute.com/video/2yY9KT3TEtOg/

Redan nu:

https://rr4---sn-a5meknzl.googlevide...1M4A%253D%253D

Håll käften, Baronen.

Tack, ny video från Skithögen där han sitter i bilen och skriker, nu när han bestämt sig för att göra drama igen så ska han börja veva mot Medviktarna
Citera
2025-05-25, 00:40
Medlem
Azpers avatar
Rask för ett par veckor sedan:
Jag lägger ingen energi på sådana små skitkanaler som Medvikt osv.. som enbart har 1000 prenumeranter.

Rask idag:
Jag reagerar på Medvikt.

DU ÄR FÖR SORGLIG din jävla sopa!
Citera
2025-05-25, 00:41
Avstängd
Rask ska nu tydligen kriga mot Anjo också och ger pikar mot Simon aahahahahahaha

https://lolcow.se/archive/old/2025/R...MARKSAMHET.mp4
Citera
2025-05-25, 00:44
Avstängd
MEN HERREGUD VAD SÄGER HAN???

Ca 12:00 in!!

Han säger att någon kommenterat att Rask borde ha betalat Thereses skulder istället för att flytta, men Rask svarar att det var aldrig något alternativ, för någon i kommentarsfältet hade sagt att Therese säkert hellre flyttade än blev skuldfri, "sedan var det inte mer med det".

PRATA MED DIN FRU?????????????????
Citera
2025-05-25, 00:47
Avstängd
Rask säger även att han tänker nu radera sin kanal och försökte göra det men han lyckas inte hitta hur man gör trots att han letat överallt, så han tänkte ändå uppfylla sitt löfte men stötte på tekniska hinder och därför får han väl behålla kanalen då.

Det får vi ändå ta och acceptera väl? Har ni gått en kurs i hur man raderar sin kanal kanske? Näää tänkte väl det, Rask = 207 poäng och Clue, Chrippa, Simon, Medvikt, Lundell, Flashback, Bilförsäljaren, Trobo = 0 poäng!!!
Citera
2025-05-25, 00:50
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Rask säger även att han tänker nu radera sin kanal och försökte göra det men han lyckas inte hitta hur man gör trots att han letat överallt, så han tänkte ändå uppfylla sitt löfte men stötte på tekniska hinder och därför får han väl behålla kanalen då.

Det får vi ändå ta och acceptera väl? Har ni gått en kurs i hur man raderar sin kanal kanske? Näää tänkte väl det, Rask = 207 poäng och Clue, Chrippa, Simon, Medvikt, Lundell, Flashback, Bilförsäljaren, Trobo = 0 poäng!!!

Du hör väl att han är 100% ironisk i början på filmen??
Gällande att han försöker radera sin kanal, och sedan det där med Anjo.

100min återupprepningar och lögner i vanlig ordning genom hela filmen.

Vi hade ännu en gång rätt, den "nya" Rask höll i max 1-2 månader med sin nya stil där drama var ett minne blott.
Senast redigerad av Azper 2025-05-25 kl. 00:52.
Citera
2025-05-25, 00:51
Avstängd
Rask 2025: "Vad jag gör med min kuk nattetid, påverkar inte mina möjligheter att vara en bra pappa!"
Citera
2025-05-25, 00:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Du hör väl att han är 100% ironisk i början på filmen?????
Gällande att han försöker radera sin kanal, och sedan det där med Anjo.
Aha, nej det flög över huvudet på mig. Vadå så han var allvarlig? Anjo har sagt rakt i ansiktet på Rask att Anjo vill utnyttja honom till max och Rask såg det som en möjlighet till utveckling?

Nog för att Rask är efterbliven men herrejösses
Citera
2025-05-25, 00:55
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Rask 2025: "Vad jag gör med min kuk nattetid, påverkar inte mina möjligheter att vara en bra pappa!"

han kan inte tänka två steg längre..

hans barns kompisar tittar på dessa filmer, vilket resulterar i att de kanske börjar mobba baronens barn, vilket indirekt påverkar hans roll som Pappa vare sig han vill eller inte..
Citera
2025-05-25, 01:05
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Aha, nej det flög över huvudet på mig. Vadå så han var allvarlig? Anjo har sagt rakt i ansiktet på Rask att Anjo vill utnyttja honom till max och Rask såg det som en möjlighet till utveckling?

Nog för att Rask är efterbliven men herrejösses

Ironisk kanske var fel ordval. Vi kanske missförstår varandra, men jag ville bara klargöra så ingen i tråden på riktigt tror att Rask har försökt och tänkt tanken att radera sin kanal.

han skulle hellre sälja sina barn än att ge upp sin joootube-karriär.

om han hade varit karl för sin hatt så hade han haft en LIVE-debatt med medvikt och gänget!
men det skulle han A L D R I G våga.
Citera
2025-05-25, 01:21
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
han skulle hellre sälja sina barn än att ge upp sin joootube-karriär.
100 % sant (tyvärr)!

Han ser så jävla tjackig ut numera haha..
Citera
2025-05-25, 01:36
Medlem
Luftiss avatar
Axel Öhman kör en fyllestream nu, där han "analyserar" Anjo och formligen vräker skit över Baronen.

https://www.youtube.com/watch?v=Dmqf3BgtmWU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in