2019-09-06, 23:24
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
I den här videon anklagar Rask fyllekärringen för att ha barn med sin egna far samt annat ordbajsande.

Enjoy

https://youtu.be/l8QdrS0exE0

Konstigare saker har hänt, men jag får en känsla av att Bajsbaronen blir trollad här. Ett medelande/Mail ifrån någon som vill vara anonym. Hans referenser på källor är knapphändiga kan jag tycka.

Det borde gå att gräva djupare i detta ifall någon får barn med sin pappa. Borde finnas någon form av dom eller något eller vad som helst mer eller mindre ifrån myndigheter som kan bekräfta det hela, nu är inte allt offentligt är jag medveten om men lite mer källor till påståendet kan jag tycka behövs.

Jag själv bor i en ungefärlig lika stor kommun som bajsbaronen och går otaligt med rykten på begåvningsreserven och WTen och är förvånad om hälften ens stämmer här i min kommun.

Summa sumaro han borde gräva lite djupare och kolla upp saker innan han öppnar munnen och som jag kan tycka gör sig skyldig till förtall på internet kan jag tycka
Citera
2019-09-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Konstigare saker har hänt, men jag får en känsla av att Bajsbaronen blir trollad här. Ett medelande/Mail ifrån någon som vill vara anonym. Hans referenser på källor är knapphändiga kan jag tycka.
Är det som du säger är det århundradets trollning och Rask svalde betet som en avmagrad gädda.

Kan det vara självaste micro som är i farten och som i smyg bygger ett åtal mot honom på egen hand?

Finns nog en och annan som vill skipa rättvisa mot den karln gissningsvis.
Citera
2019-09-06, 23:33
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Ja nu när du säger det så har jag också för mig att han har sagt det.
För typ ett år sedan dök det upp dokument i tråden där han hade någon obetald skuld som han senare blev stämd för eller nåt. Jag vet inte riktigt hur tvistemål fungerar, men det var en skitsumma han var skyldig. Och det kan ju verka lite märkligt eftersom det var på den tiden då han enligt egen utsago tjänade "väldigt mycket pengar".
Citera
2019-09-06, 23:53
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Är det som du säger är det århundradets trollning och Rask svalde betet som en avmagrad gädda.

Kan det vara självaste micro som är i farten och som i smyg bygger ett åtal mot honom på egen hand?

Jag ska inte säga att det är si eller så men lite mer på fötterna borde han ha mer än EN anonym källa och det kommer bli århundradets trollning om min magkänsla stämmer och som du skriver/säger och som du skriver/säger så är det kanske micro eller någon annan som vill provocera/trolla fram något till att bygga ett åtal på han.

Enligt mig så är detta inte första gången han yttrar sig på bristfälliga källor.

Rätta mig gärna om jag har fel och jag kam erkänna mina fel och ta en ”grannfejd” över internet känns både lågbegåvat och WT i mina
ögon. Inte för att jag själv tillhör samhällets elit men kan i alla fall behärska mig och behöver inte skapa drama på internet i mitt fall på Facebook där jag är aktiv med min bekantskaper, vänner, familj och grannar
Senast redigerad av Jimmie83 2019-09-07 kl. 00:00.
Citera
2019-09-06, 23:56
Medlem
Kollar in i livestreamen.. frugan drar en brakskit och börjar skämta om att det ska lukta skit, baronen medhåller och säger att det luktar skit. Jag stänger av efter fem sekunder. Rask blev precis farbror, gratulerar! Storbaronen skriver på insta att det endast är baronen som har problem och att han har bra kontakt med yngsta sonen.
Citera
2019-09-07, 00:08
Medlem
patriss avatar
Baronen's donationer väller in. 1000:- + från en annan youtuber: CaddeNews. Sen lite strödonationer från andra på några hundralappar. En admin i kanalen påpekade att ändra donationen till gåva så att det blir skattefritt.
Senast redigerad av patris 2019-09-07 kl. 00:13.
Citera
2019-09-07, 00:24
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Baronen's donationer väller in. 1000:- + från en annan youtuber: CaddeNews. Sen lite strödonationer från andra på några hundralappar. En admin i kanalen påpekade att ändra donationen till gåva så att det blir skattefritt.
1600pix från den liraren.
Verkar ju tråkigt nog ha tillgång till sin ekonomi när han synligt och uppenbart är funktionsbegränsad.
Citera
2019-09-07, 00:28
Medlem
Citat:
1600kr från honom, den där grabben borde inte få ha hand om såna stora summor själv..
Citera
2019-09-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
1600kr från honom, den där grabben borde inte få ha hand om såna stora summor själv..

1600 från en funktionsnedsatt snubbe.. hur lågt kan baronen sjunka?!
Citera
2019-09-07, 00:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Nope, vare sig jag eller min bekanta eller gubbben/grannen och hans tant skickar något för att lura någon i en fälla..... Ingen av oss kör sådant fulspel..
Citera
2019-09-07, 00:35
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
1600 från en funktionsnedsatt snubbe.. hur lågt kan baronen sjunka?!
Kan man verkligen stänga av donationsfunktionen på Youtube för enskilda användare? för de kom därigenom, inte Swish.
Citera
2019-09-07, 00:39
Medlem
Borka88s avatar
Citat:

Baronen i sitt allra praktfullaste!! Att ta emot pengar från Caddenews (en utvecklingstörd) är ett nytt LOW!!

Till sist: Fan nu är den borta igen.. Kanonkulan har du sett den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in