2019-09-07, 08:21
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Baronen's donationer väller in. 1000:- + från en annan youtuber: CaddeNews. Sen lite strödonationer från andra på några hundralappar. En admin i kanalen påpekade att ändra donationen till gåva så att det blir skattefritt.

Konstigt att inte skatteverket börjat rota i detta men o andra sidan då han uppmanar folk att skriva gåva kanske han han klarar sig??

Synd om barna slaviskt sitter o skänker birt siba pengar till en lat individ dom verkligen skulle kunna fixa sin egna inkomst
Citera
2019-09-07, 08:58
Medlem
.-.-.s avatar
Rasken la ut en förlåt video igår där han ångrade sitt inlägg, men nu är det också borta. Han är verkligen velig den mannen. Han kom nog på att genom att lägga ut ett sånt inlägg s erkänner han alltihopa. Det är bättre att bara låtsas som ingenting och hoppas att den där videon aldrig kommer skåda dagens ljus igen.
Rasken lär nog bajsa på sig när han kollar här.
Citera
2019-09-07, 09:50
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
1600 från en funktionsnedsatt snubbe.. hur lågt kan baronen sjunka?!

Folk med diagnoser är ofta empatilösa
Citera
2019-09-07, 10:10
Medlem
Borka88s avatar
Hoppas vid GUD att någon hann ge kanalen hans en strike!

Han hör inte hemma på Youtube! "There are children and mongoloids watching"

Vad har vi för teorier om dom maniska trådstarter någon eller några håller på med mot en användare här på ett anonymt forum. Är det framstjärtar in action?

Någon som sparade hans förlåt video?

Till sist: Fan! -Jag behöver min kanon kula, hur ska jag annars kunna flyga?
Senast redigerad av Borka88 2019-09-07 kl. 10:16.
Citera
2019-09-07, 10:54
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Fast merparten av det han läste upp om ungarna, fadern och hundarna ÄR sant.

Vad är sant? Och hur vet vi det?
Alla i familjen finnes på Fb och har varandra som vänner skulle det som Rask sa vara sant hade man väl tagit avstånd ftån varandra?

Varför tror du Rask tog bort videon? Han insåg att han kan bli anmäld för förtal och kränkning...
Det må vara en trasslig familj med alkoholproblem men det har även Rask, dom är nog mer lika än olika
Citera
2019-09-07, 11:01
Medlem
Citat:

Hur ska vi veta det? Jag har inte sett några bevis.
Citera
2019-09-07, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Vad är sant? Och hur vet vi det?
Alla i familjen finnes på Fb och har varandra som vänner skulle det som Rask sa vara sant hade man väl tagit avstånd ftån varandra?

Du vet inte mkt om WT du inte.

Citat:
Det må vara en trasslig familj med alkoholproblem men det har även Rask, dom är nog mer lika än olika

Och vad fan har det med saken att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av P2L
Hur ska vi veta det? Jag har inte sett några bevis.

Nej, men jag vet. Och många med mig även om dom inte hänger här.

Du har väl å andra sidan inga bevis på motsatsen heller?
Senast redigerad av BurtSugarmanShow 2019-09-07 kl. 11:06.
Citera
2019-09-07, 11:10
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Du vet inte mkt om WT du inte.

Och vad fan har det med saken att göra?

Nej, men jag vet. Och många med mig även om dom inte hänger här.

Du har väl å andra sidan inga bevis på motsatsen heller?

Om det nu är sant är det väl WT att ens sprida ut sånt överhuvudtaget??
Nej finnes inga bevis, och jag tycker fortfarandede illa om både Rask och nämda person men det finnes ändo gränser hur långt man skall gå..
Bara för man ogillar Rask försvarar man inte som som tracka genom skicka hot tidigare ex.vis
Citera
2019-09-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
För typ ett år sedan dök det upp dokument i tråden där han hade någon obetald skuld som han senare blev stämd för eller nåt. Jag vet inte riktigt hur tvistemål fungerar, men det var en skitsumma han var skyldig. Och det kan ju verka lite märkligt eftersom det var på den tiden då han enligt egen utsago tjänade "väldigt mycket pengar".

Om han blev stämd för den, så betyder det att fodringen är tvistig, jag skulle aldrig betala en faktura som jag ansåg som bluff-faktura. Speciellt inte om jag tjänade så bra att jag hade råd att anlita ombud och annat. Bluffare ska få kämpa för sina pengar, ju mer desto bättre.
Citera
2019-09-07, 11:28
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om han blev stämd för den, så betyder det att fodringen är tvistig, jag skulle aldrig betala en faktura som jag ansåg som bluff-faktura. Speciellt inte om jag tjänade så bra att jag hade råd att anlita ombud och annat. Bluffare ska få kämpa för sina pengar, ju mer desto bättre.

Han har kfm efter sig
Citera
2019-09-07, 11:33
Medlem
Citat:
Om det nu är sant är det väl WT att ens sprida ut sånt överhuvudtaget??
Nej finnes inga bevis, och jag tycker fortfarandede illa om både Rask och nämda person men det finnes ändo gränser hur långt man skall gå..
Bara för man ogillar Rask försvarar man inte som som tracka genom skicka hot tidigare ex.vis

Jag tyckte han gjorde helt rätt att lägga upp klippet när fyllekärringen kom dit mitt i natten, men det här var att dra det alldeles för långt.
Citera
2019-09-07, 11:44
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:

Fast nu råkar det vara så att det kan vara hur sant som helst, men fortfarande förtal eller grovt förtal. Så jag håller med, de drabbade bör ladda ner och anmäla Rask pronto.

Haha fyfan vad hans gamla Instagramkonton är cringe, mannen verkar ständigt levt i en identitetskris med tanke på alla fula emostilar han har haft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in