2019-11-20, 06:22
Medlem
Doubts avatar
https://www.youtube.com/watch?v=YMXJ96nd9YE
ca 3:20

Rasken ringer upp och mordhotar en kille som Rask påstår har mordhotat honom (han har tydligen haft en snap konversation med en gemensam kompis som Rask får screens på).
Citera
2019-11-20, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubt
https://www.youtube.com/watch?v=YMXJ96nd9YE
ca 3:20

Rasken ringer upp och mordhotar en kille som Rask påstår har mordhotat honom (han har tydligen haft en snap konversation med en gemensam kompis som Rask får screens på).
Ironin som uppstår när han ringer upp en kille som hotat honom, genom att hota honom, som han dessutom golat ner till polisen för att göra precis samma sak själv.

Gissningsvis är inte detta över ännu, den här människan bor på något hem och har således mindre att förlora än 2 barns farsan, en ung man med lite/inget att förlora är bland det farligaste som finns, tur för Baronen är att han har kameror utanför huset, mindre tur för Baronen är att han nu berättat detta för alla sina följare.
Citera
2019-11-20, 19:18
Medlem
Viper08s avatar
Fistessan lägger på ig story en bild på sig själv med massa hjärtan och har tagga någon nysvensk som ser ut att hålla i en ak47 och skriver att dem är bäst i hela världen och tackar sina bröder att dem finns, sjukt löjligt att gå runt och kalla varenda person hon träffar för bror.

Jag undrar vad baronen tycker om att fistessan hyllar dessa nysvenskar hela tiden på sin instagram när han precis blivit mordhotad av en. Baronen verkar inte så förtjust i getto tugget men hans fru kör de snacket hela tiden. Man ser aldrig fistessan o baronen umgås med varandra (om det inte är en högtid) annars hänger hon bara med sina ”bröder & systrar”
Citera
2019-11-21, 02:11
Bannlyst
Snubben har seriöst ingen content alls, förundras över hur han spyr ut skit med noll/samma innehåll fortfarande dag ut och dag in. Han måste seriöst va den tråkigaste jäveln på Youtube numera. Att folk ens prenumererar på honom och att folk ens orkar sitta och skriva långa uppsatser om honom och hans uploads i denna tråd flera gånger per dag är ett stort mysterium....
Senast redigerad av KrigaerN 2019-11-21 kl. 02:15.
Citera
2019-11-21, 03:39
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrigaerN
Snubben har seriöst ingen content alls, förundras över hur han spyr ut skit med noll/samma innehåll fortfarande dag ut och dag in. Han måste seriöst va den tråkigaste jäveln på Youtube numera. Att folk ens prenumererar på honom och att folk ens orkar sitta och skriva långa uppsatser om honom och hans uploads i denna tråd flera gånger per dag är ett stort mysterium....
And yet, here you are

Det här är ett forum, det borde du veta som varit medlem här sen 2006. Här uttrycker vi våra åsikter om vilken som har godast kebab i Kiruna eller godast korv med mos i Malmö - eller vad vi tycker om en sunkig YouTuber som far med osanning om både det ena och det andra. Men du har helt rätt: han har inget content alls. Han är som en Hollywood-franchise som gör reboots och spin-offs och re-makes var tredje år för att locka ny publik. Han är ett skämt, en trafikolycka ... jag får typ ångest av att föreställa mig en vecka som Calle Rask - och då är jag ändå bipolär.

Att han har mage till att kalla sig kreatör är fan ett hån mot alla de som lägger ner tid, pengar och energi på att skapa riktigt content på YouTube. Det enda Calle Rask kan göra är att stjäla andras saker och sedan spinna det på sitt eget sätt. Och det är fan tragiskt. Ett tag hade han inte ens 100K subs på YouTube. Jag tror han låg på runt 70-75K subs när den här tråden startades. Det var väl Elias-dramat som fick hans sub-count att skjutas upp i skyarna. Dock är det där bara ett bubbelbad som tillslut kommer göra hans hy alldeles rynkig och han måste upp ur karet och möta kylan sanningen faktiskt presenterar för honom.

Tyvärr är han för egenkär och alldeles för uppblåst för att inse viss fakta.

För övrigt: varför kallas frugan för "fistessan". Låg hon och fes i någon stream eller vad är storyn bakom detta namn?
Citera
2019-11-21, 06:17
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
För övrigt: varför kallas frugan för "fistessan". Låg hon och fes i någon stream eller vad är storyn bakom detta namn?

Hon har fisit i många lives och i vanliga videos, hon är på det sättet en perfekt fru till någon som kallas för bajsbaronen en man som steker bajs och hotar gamla pensionärer att smeta in deras hus med bajs.
Citera
2019-11-21, 11:55
Medlem
Viper08s avatar
Intressant att ett av baronens argument för att få skyddad identitet är för att få billigare boende helt jävla hjärndött. Tror inte han förstår egentligen vilket helvete det är att leva under skyddad identitet och hur självisk han är i denna fråga, allt det här kan slippas genom att lägga ner sitt jävla hat han sprider på internet. Han vill sätta sin familj under skyddad identitet för att han ska kunna fortsätta sprida skit o lögner på youtube. Om han skulle få det så hoppas jag ett av kriterierna är att han sen inte får visas offentligt eller ha kontakt med sitt tidigare liv dvs kompisar familj och annat som kan kopplas till han. Sån jävla pantad människa du är rask men du är så jävla självisk.

Du lägger även argumentet att dina barn behöver egna rum och det även skulle vara ett skäl till skyddad identitet. Så jävla korkad.

Du säger alltid att du är en gift tvåbarnspappa och dina barn ska känna sig trygga, du är den största orsaken till att dina familj får hot får en otrygghet men du är så jävla självisk och lat att du inte bryr dig. Hade min familj fått skit för något jag gör dagligen så hade jag lagt av med det.

Bästa som kan hända är att fistessan lämnar dig och tar barnen med sig så dem kan få trygghet och lugn o ro, så kan du sitta och gapa och hota folk på nätet i den där jävla hålan trosa.
Citera
2019-11-21, 17:57
Medlem
JaredLetos avatar
Jag har haft ett samtal över Facebook med Alex i cirka 50 minuter nu. Nackdelen är att man hör bara min röst. Men jag har tillåtelse från honom att publicera det offentligt. Men jag måste kubba satan till mitt jobb nu så det blir inatt någon gång om intresse finns. Annars skiter jag i det.
Citera
2019-11-21, 18:26
Medlem
Jag vill minnas att han för kanske två månader sedan berättade att Trosa var så tryggt att en polisstation inte behövdes. Nu är det onekligen lite annat ljud i skällan. Gatuvåld och kameror i hemmet pga tidigare händelser mot lägenheten. Han behöver även skyddad identitet trots att ytterdörren ofta står på vid gavel då han lufsar runt planlöst i lägenheten med vloggkameran. Ganska spännande det här.
Citera
2019-11-21, 18:28
Medlem
Citat:
Jag har haft ett samtal över Facebook med Alex i cirka 50 minuter nu. Nackdelen är att man hör bara min röst. Men jag har tillåtelse från honom att publicera det offentligt. Men jag måste kubba satan till mitt jobb nu så det blir inatt någon gång om intresse finns. Annars skiter jag i det.

Om man inte hör honom blir det lite knepigt kanske. Vad handlade samtalet om då? Lite chockerad att han har tid för ett 50 min samtal han som har så mycket i görningen
Citera
2019-11-21, 19:23
Medlem
Citat:
Det är ju lätt att vara efterklok men om du har planerat att ha fler långa samtal med Baronen av Trosa kan du ladda hem call recorder, lite värdelöst om man inte hör honom, vilket låter konstigt eftersom han är så skränig.
Citera
2019-11-21, 19:52
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Det är ju lätt att vara efterklok men om du har planerat att ha fler långa samtal med Baronen av Trosa kan du ladda hem call recorder, lite värdelöst om man inte hör honom, vilket låter konstigt eftersom han är så skränig.

Känner man baronen rätt så har han spelat in samtalet också och lär väl komma upp en video ”JAG SNACKAR MED EN FLASHBACKARE”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in