Citat:
Ursprungligen postat av
KrigaerN
Snubben har seriöst ingen content alls, förundras över hur han spyr ut skit med noll/samma innehåll fortfarande dag ut och dag in. Han måste seriöst va den tråkigaste jäveln på Youtube numera. Att folk ens prenumererar på honom och att folk ens orkar sitta och skriva långa uppsatser om honom och hans uploads i denna tråd flera gånger per dag är ett stort mysterium....
And yet, here you are
Det här är ett forum, det borde du veta som varit medlem här sen 2006. Här uttrycker vi våra åsikter om vilken som har godast kebab i Kiruna eller godast korv med mos i Malmö - eller vad vi tycker om en sunkig YouTuber som far med osanning om både det ena och det andra. Men du har helt rätt: han har inget content alls. Han är som en Hollywood-franchise som gör reboots och spin-offs och re-makes var tredje år för att locka ny publik. Han är ett skämt, en trafikolycka ... jag får typ ångest av att föreställa mig en vecka som Calle Rask - och då är jag ändå bipolär.
Att han har mage till att kalla sig kreatör är fan ett hån mot alla de som lägger ner tid, pengar och energi på att skapa riktigt content på YouTube. Det enda Calle Rask kan göra är att stjäla andras saker och sedan spinna det på sitt eget sätt. Och det är fan tragiskt. Ett tag hade han inte ens 100K subs på YouTube. Jag tror han låg på runt 70-75K subs när den här tråden startades. Det var väl Elias-dramat som fick hans sub-count att skjutas upp i skyarna. Dock är det där bara ett bubbelbad som tillslut kommer göra hans hy alldeles rynkig och han måste upp ur karet och möta kylan sanningen faktiskt presenterar för honom.
Tyvärr är han för egenkär och alldeles för uppblåst för att inse viss fakta.
För övrigt: varför kallas frugan för "fistessan". Låg hon och fes i någon stream eller vad är storyn bakom detta namn?