2019-08-16, 23:15
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Rask är på Fina fisken och krökar tills stängning, han bjuder in flashbackare till diskussion. Någon som bor i Trosa som ska dra dit?

Detta bekräftar ju bara att han sitter och lusläser denna tråd. så fort han får i sig alkohol så ska det rantas om fb. om han nu är ute på en datenight med frugan varför ska han då lägga en sån post om fb. patetiskt beteende, måste de komma ett par bira innanför västen för att du ska blir så jävla kaxig. men du mår väl perfekt nu när farsan börjat igen och conten till kanalen kan skapas.
Citera
2019-08-16, 23:29
Medlem
Doubts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det var väl ändå ett bra drag eftersom barn inte ska utsättas för massa gap och skrik, vilket väl var det enda han hade att erbjuda i den stunden. Antar att T inte sa något utan bara gick in till barnen.

Ja tyvärr så är det konsekvenser man får ta. Och kräver det att man får förklara för sina barn, vuxna personer bråkar, so be it. Men vanligen håller man det kallt och kör iväg personen utan att starta bråk.
Men Rasken drar och sms:ar pappan, alkis står på altanen, och då är det frugan som ska ta det om han börjar yla (nu gjorde han inte det som tur var). Men det är fasen inget rasken visste på förhand).
Att bara dra och hoppas att frugan tar hand om alkisen på altanen som man sitter och provocerar med sms, så gör man för fan inte.
Citera
2019-08-16, 23:30
Medlem
mmas avatar
Kul kille, utekväll med sin bättre hälft. så spenderar han den på sin story.

Charmig.
Citera
2019-08-16, 23:53
Medlem
AMG-mannen-Rasks avatar
Jag tvivlar på det här med att Rask skulle ha ökat till ~190k prenumeranter. Socialblade uppdaterar väl sin statistik i samma ögonblick som en användare gör sin statistik offentlig.

På Socialblade står Rask kvar på 138 634, vilket är samma antal som när han blev privat.

Tills det att någon motbevisar detta så kallar jag den påstådda ökningen för BS. (Jag kan ha fel om Socialblade och är inte villig att betta).

Edit: Therese var fasen riktigt fin på deras dejt. Jag skulle inte säga nej
Citera
2019-08-17, 00:03
Medlem
Jävlar vad stelt i instastoryn när han sa det om tomatsåsen.
Citera
2019-08-17, 00:05
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Jävlar vad stelt i instastoryn när han sa det om tomatsåsen.
Erkände han just ett brott?

//Anus
Citera
2019-08-17, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Erkände han just ett brott?

//Anus

Mer ytterligare en hint till Flashbacktråden. Den andra för ikväll
Citera
2019-08-17, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Edit: Therese var fasen riktigt fin på deras dejt. Jag skulle inte säga nej
Jag vet inte vad du har för standard på tjejer, men jag tycker inte hon är speciellt ”fin” någonstans. Dessutom i ett av klippen på hans insta (story), säger hon följande, när dom sitter och äter på restaurangen...

- Jag måste fisa!

I nästa sekund vänder hon upp ena skinkan lite lätt och lägger av en smygare. Inte sådär jättefräscht och sexigt kanske...

Tycker rasken och Therese är en perfect match! Inte lite sunkigt beteende...
Senast redigerad av Manda96 2019-08-17 kl. 00:29.
Citera
2019-08-17, 00:21
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Det måste noteras att detta kan ha varit en sk "projicering".
Citera
2019-08-17, 00:25
Bannlyst
Citat:
Han är helt paranoid och irriterad över vad som skrivs i hans tråd här på Flashback! Det måste ligga en hel del sanning bakom mycket som skrivs i den här tråden, annars hade man inte brytt sig så pass mycket som rasken faktiskt gör...
Citera
2019-08-17, 00:33
Medlem
En grej jag inte förstod: tog han med sig sin 16 år gamla whiskey ut?!
Citera
2019-08-17, 00:35
Medlem
Killen är ju helt otrolig. Först kickar han ut sin farsa (ingen skugga över det), för att dagen efter bjuda ut sin fru på "Date night", såklart bekostat av 12-åringar som Swishat över pengar från hans senaste livesändning. Han vet mycket väl om sin impulsproblematik, och han vet mycket väl om att har svårt att tygla sina känslor gentemot vad han kallar för "haters". I synnerhet när han är påverkad av alkohol.

Är så tragikomiskt att det blir pinsamt. Helt rätt agerat gentemot farsan om det nu är nolltolerans gentemot alkohol som är dealen, vilket också borde vara dealen för honom själv, då hans beteende mer eller mindre är vad som signifierar en skåp-alkad dåre med lite till noll existerande impulskontroll.

Gissar på att hans fruga redan stuckit hem och att hans så kallade "Date night" egentligen bara var en ursäkt för att få dricka sig odräglig, vilket nu visar sig på hans insta story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in