2019-08-03, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Han brukar ta bort dom

Jag skaffade appen gick in på hans profil och då spelades det videor och lite fasta inlägg i en ström men nu kan jag inte gå tillbaka och kolla på dom utan kommer bara åt hans bilder.
Kanske jag som är dum i huvudet, jag är det ibland
Citera
2019-08-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Jag skaffade appen gick in på hans profil och då spelades det videor och lite fasta inlägg i en ström men nu kan jag inte gå tillbaka och kolla på dom utan kommer bara åt hans bilder.
Kanske jag som är dum i huvudet, jag är det ibland

Tryck på hans profilbild och se dom på nytt. Han tog bort den men nu är den ute igen. Säkert alkoholen som leker med hans sinne.
Citera
2019-08-03, 22:49
Medlem
Nu har byfånen gjort bort sig, hoppas verkligen att han torskar för det här, skulle vara så jävla skönt
Citera
2019-08-03, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Tryck på hans profilbild och se dom på nytt. Han tog bort den men nu är den ute igen. Säkert alkoholen som leker med hans sinne.

Så jag kan inte välja specifikt utan måste gå igenom hela "strömmen" aja , tack.

Edit: Ok fattar nu, man kan klicka sig igenom episoderna.
Senast redigerad av Ranbogmordare 2019-08-03 kl. 22:54.
Citera
2019-08-03, 22:56
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Så jag kan inte välja specifikt utan måste gå igenom hela "strömmen" aja , tack.
Klicka på skärmen så hoppar den direkt vidare till nästa "story". Förstod det som att du redan sett klippen, men det är främst de två sista klippen som är intressanta. I det ena så attackerar så väljer han att förtala personen i frågas barn genom att berätta hur han sett dessa "torrjucka på varandra" samt om deras påstår sig känna till deras miserabla familjeförhållande och i storyn efter det är det total uthängning med bild, adress samt en förtalande text.

Edit:
Är han inte väldigt hövlig och välartikulerade vår käre glimrande sir? Får en bild över att han är väldigt ensam på festen och mest agerar övervakningskamera med sin kamera.

Baronen: Uttrycket lyder "ställa i dålig dager", INTE "DÅLIGA DAGAR". Lär dig det för helvete. Jag vet att det inte är lätt när man inte ens gått ut grundskolan med fullständiga betyg, men försök bättra dig.
Senast redigerad av Bajsbaronen 2019-08-03 kl. 23:01.
Citera
2019-08-03, 23:07
Bannlyst
Nu har tydligen flera stora profiler delat rask bild...
Undrar vem som står på tur ....
Verkar som endel lackar ur på Flashback haha
Citera
2019-08-03, 23:09
Medlem
Bajsbaronens avatar
"Varför skulle jag som 28-årig gift man gå och slänga tomatsås hos någon? Det du anklagar mig för är förtal"

Sedan fortsätter han sitt "försvarstal" med att förtala sönder Micro, herregud.

Också intressant att detta inte är en fyllepostning enligt baronen, trots att det är precis samma situation som de andra gångerna. Han blir full > spärrarna släpper och aggressiviteten drar igång > någon ska få skit > han vaknar upp imorgon och tar bort allt > det kommer någon "jag har ångest-video" > repeat vid ett senare tillfälle
Citera
2019-08-03, 23:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
"Varför skulle jag som 28-årig gift man gå och slänga tomatsås hos någon? Det du anklagar mig för är förtal"

Också intressant att detta inte är en fyllepostning enligt baronen, trots att det är precis samma situation som de andra gångerna. Han blir full > spärrarna släpper och aggressiviteten drar igång > någon ska få skit > han vaknar upp imorgon och tar bort allt > det kommer någon "jag har ångest-video" > repeat vid ett senare tillfälle
Varför hänger en 29 åring (han är väl född 90) ut sin mamma på det sätt som han gör???

Varför kastar samma 29 åring tomatpure och ägg på folks hus/altan? ...
Citera
2019-08-03, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen

Så lär det bli, vem blir först med alkolås på mobiltelefonen Apple eller Samsung?
Citera
2019-08-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadstenaby
Nu har tydligen flera stora profiler delat rask bild...
Undrar vem som står på tur ....
Verkar som endel lackar ur på Flashback haha

Hahahaha du snackar skit och de helt uppenbart vem du är. Kamma dig förfan och sluta smeta bajs överallt
Citera
2019-08-03, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backshot
Hahahaha du snackar skit och de helt uppenbart vem du är. Kamma dig förfan och sluta smeta bajs överallt

Halvkasst försök att försöka få flashbackare att hacka tänder av rädsla inför nästa uthängning, patetiskt.

Som Rånbögmördare är jag iaf inte det minsta rädd aldrig varit och kommer aldrig någonsin att bli.
Citera
2019-08-03, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Ja, vadstenaby.

Är det Rasks förebild, varför skulle Rasks förebild komma in här och försöka "hjälpa" Rasken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in