2021-05-12, 22:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag har inte sagt att jag ställer några krav, jag är här och deltar i diskussionen precis som ni, där jag delar med mig av vad jag tycker, känner, hur jag tänker och resonerar, var det inte ”yttrandefrihet på riktigt” eller något sådant som var slogan här?
Då har jag väl lika stor rätt som er andra att dela med mig av det också tänker jag.
Det du gör nu är inte att dela med dig, utan att sätta dig på dina höga hästar och spela förorättad samtidigt som du försöker läxa upp andra.
Citera
2021-05-12, 22:44
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag har förstått att du inte vill det. Men du borde för din egen skull ta och acceptera det och gå vidare med ditt liv. Du beter dig som att du fastnat i något barnstadie att allt är ditt och allt ska gå som du vill och går något emot dig bryter du ihop för du VILL INTE. Kom igen mannen.

För du är inte spydig, nedlåtande och nedvärderande mot folk som du kritiserar? Det är en grej som bara gör det mer enkelt att gå på dig. Du är väldigt bra på att tycka synd om dig själv.

Jo, jag var nedvärderande, spydig, kränkande, jag begick till och med brott, lägg märket till VAR.
Skillnaden på mig och sig är att jag försöker gå vidare, men idag, 2021 härinne tvingas jah ju att vara kvar i 2017 och stå till svars för det som hände då, fast idag, då är det svårt att INTE prata om det när det var allt ni snackade om.
Jag tycker inte ett dugg synd om mig själv, ännu ett påhitt.
Jag har gjort mig skyldig till brott, jag har varit ett förtalande as, och jag spyr av den killen och
Vill inte vara den killen, därför tänker jag inte vara honom.
Och jag förstår även nu mer att jag inte heller behöver vara den killen.
Klart det ser ut som om att jag tycker synd om mig själv när jag MÅSTE bemöta gammalt skit här som jag egentligen släppt, alternativet jag har är att sluta skriva, men då är jag en fegis istället, som sagt, jag kan inte ”vinna” här.
Nu ska jag ut och åka bil med brorsan till 01-isch, kanske tidigare, ses då 😇
Citera
2021-05-12, 22:53
Medlem
Citat:
Jo, jag var nedvärderande, spydig, kränkande, jag begick till och med brott, lägg märket till VAR.
Skillnaden på mig och sig är att jag försöker gå vidare, men idag, 2021 härinne tvingas jah ju att vara kvar i 2017 och stå till svars för det som hände då, fast idag, då är det svårt att INTE prata om det när det var allt ni snackade om.
Jag har gjort mig skyldig till brott, jag har varit ett förtalande as, och jag spyr av den killen och
Klart det ser ut som om att jag tycker synd om mig själv när jag MÅSTE bemöta gammalt skit här som jag egentligen släppt, alternativet jag har är att sluta skriva, men då är jag en fegis istället, som sagt, jag kan inte ”vinna” här.

Bevisa genom handlingar att du är en bra person så kommer all kritik släppa.
Citera
2021-05-12, 22:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Förtalet mot dem du är dömd för påbörjades 2019 och pågick till hösten 2020.

Att du vill leva vidare från de lögner du spred om de drabbade är ju rätt ointressant, de får ju leva med de lögner du spridit - och du har inte ens så mycket heder i kroppen att du gör rätt för dig och betalar dem det skadestånd du är skyldig.

Jo, det du gör är att sitta här och tycka synd om dig själv och anklaga andra för ditt pissiga mående - trots att det är du själv som skapat situationen.

Din tirad om hur synd det är om dig och om hur missförstådd du är visar bara att det är exakt så som StorTuffBiker säger.

Edit
Det är dessutom rätt talande att när tråden börjar självdö och bara uppdateras sporadiskt men kan ligga vilande i dagar .. då hoppar du in och skriver så fingrarna kroknar för att skaka liv i den igen.
Senast redigerad av micro113 2021-05-12 kl. 22:56.
Citera
2021-05-12, 23:17
Medlem
Citat:
Just nu tar jag ut typ 2-3.000 i lön, vilket inte blir ens ett par hundra tusen om året haha, snarare typ 20-30k.
Så du får alltså ut drygt ett studiebidrag i "lön" varje månad och för den lilla summan väljer du att köpa snus till dig själv, när du har skulder, tre barn och fru, det sammanfattar väldigt bra vad du är för typ av person och vad du prioriterar här i livet.

Vi kommer inte längre än såhär, brukar bli ett par inlägg oss emellan innan jag lessnar på ditt skitsnack, för din skull får vi väl hoppas att Therese forsätter svälja dina lögner för utan henne skulle du bevisligen bo på ett av två ställen, på gatan eller i en soc lägenhet.
Citera
2021-05-13, 02:22
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Bevisa genom handlingar att du är en bra person så kommer all kritik släppa.

Så du tror på fullaste allvar att jag är en poerson, oförmögen att genomföra en god gärning?
Jag bevisar det i handling bokstavligen varje dag, men jag känner inte att det är genuint om det måste filmas och redogöras för, SÅDANT spyr jag fan ännu mer på, då kan man istället fråga om de människorna verkligen är goda människor, eftersom att det måste filmas och visas.
Så nej, kommer inte ske.
Citera
2021-05-13, 02:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Förtalet mot dem du är dömd för påbörjades 2019 och pågick till hösten 2020.

Att du vill leva vidare från de lögner du spred om de drabbade är ju rätt ointressant, de får ju leva med de lögner du spridit - och du har inte ens så mycket heder i kroppen att du gör rätt för dig och betalar dem det skadestånd du är skyldig.

Jo, det du gör är att sitta här och tycka synd om dig själv och anklaga andra för ditt pissiga mående - trots att det är du själv som skapat situationen.

Din tirad om hur synd det är om dig och om hur missförstådd du är visar bara att det är exakt så som StorTuffBiker säger.

Oavsett hur mycket heder jag har i kroppen tvingas jag begå nya brott om jag skall kunna finansiera betalningen utav skadestånden till målägande, det GÅR inte, hur mycket jag än vill, och jag tror att du vet det vid detta laget efter alla gånger du under olika användarnamn och anonyma profiler kontaktat mig under lustiga tider på instagram DM där det tjatas om dessa skadestånd till förbannelsens förbannelse, men vi kan väl ta det även här då i guess.

Citat:
Edit
Det är dessutom rätt talande att när tråden börjar självdö och bara uppdateras sporadiskt men kan ligga vilande i dagar .. då hoppar du in och skriver så fingrarna kroknar för att skaka liv i den igen.

Även on det faktiskt vore så, vad spelar det för roll, och vem bryr sig?

Vet du vad, tagga ned lite här nu, för jag är inte den enda som farit med osanningar, du påstar tex att ett (eller fler, osäker) av målsägandes barn lever under skyddad identitet tack vare mig, det stämmer ju inte, inte alls, INGEN av hennes barn har skyddad identitet, så det är mycket påtryckningar för att svartmåla mig så mycket det bara går.
För annars så har jag dömts för ett brott mot en person jag inte ens vet existerar, då det är svårt att förtala någon man inte vet existerar lixom.
Dessutom så finns samtliga utav hennes barn på samtliga sidor som mrkoll, ratsit, hitta, eniro, m.fl, det gör man inte om man lever under skyddad identitet.

Jag har inte varit på någon tirad om hur synd det är om mig, inte en enda gång, återigen någon som ni här inne hittat å mina vägnar.
Du är helt ärligt den sista människan i världen jag kommunicerar med, så när jag i fortsättningen from nu ignorerar din blotta existens (inlägg på flashback) behöver du inte komma dragandes med att jag inte har något att komma med, utan det handlar helt enkelt om att jag har valt att inte kommunicera med dig över huvud taget from nu, för min egen själaro's skull.
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-05-13 kl. 02:47.
Citera
2021-05-13, 06:42
Medlem
Citat:
Va?
Jag söker inte arbeta hos dig, och med tanke på vart du hänger vill du nog inte anställa mig heller. 🤷‍♂️
Hur jag än gör här så kommer ni ge mig skit, oavsett vad jag svarar så flippar ni det.
OM jag skulle lita mina arbeten här så kommer det att inkludera mina 2 tidigare verksamheter, och då vänder ni det till att jag menar att jag är ”från en välkänd släkt hör i Trosa med framgångsrikt företagande”, osv.
Jag har aldrig ens sagt dessa saker, utan som mycket annat är det någon här som sagt något som ni själva gör till er egna sanning, därför kommer jag välja vilka jag besvarar här och inte. Borrka och. Alla andra som inte är förmögna till att skriva om saker som rör bajs och hans likasinnade kommer jag tex inte ens att bemöta över huvud taget.
Är du säker på att du inte pratar om företagssläkten i denna video? Jag är inte det men kan ha fel 🧐

https://youtu.be/VUwNMeHxYgY

Hursomhelst, vore intressant att höra vad du tänker när du ser det klippet idag. Varför togs det bort förresten?
Citera
2021-05-13, 06:54
Medlem
exexexexs avatar
Åh AlexxHokkah!
Till att börja med så vill jag tacka för att du tar med oss på din parfymresa! Kommer bli magiskt att följa!

Frågor:
* 5 pers i mögelskadad lgh på 60kvm. Whas tha plan man?
* Vad tror och tycker din omgivning om skönhetsföretaget? Din bror, mamma mm?
* Vad tror du själv att det beror på att du inte har några vänner? Känner du dig ofta missförstådd?
* Varför tar aldrig jokiboi med dig i någon av hans produktioner, eller ens nämner dig ever?
* Har du fått en egen diagnos ännu? Eller har din psykolog varit inne och nosat på någon? Om ja, hur ställer du dig till den?
* Varför lackade Black Slim jim, vad var det sista ni sa till varandra?
* Varför avfärdar du alltid flashbacktråden med "dom säger att jag slår Therese där" när det finns så mycket annat som är spot on
* Var det ett misstag att hårdmoderera kommentarsfältet på dina videos? Skulle du våga lägga upp en video där "kommentarsfältet är fritt, skriv vad ni tycker om mig"
* Kommentar på diagnoserna du gett Therese?
* Vika är dina följare idag? I början av din karriär sa du att det var medelålders, skäggiga män som bodde på bruksorter, är det fortfarande det?
Citera
2021-05-13, 07:23
Medlem
Citat:
Så du tror på fullaste allvar att jag är en poerson, oförmögen att genomföra en god gärning?
Jag bevisar det i handling bokstavligen varje dag, men jag känner inte att det är genuint om det måste filmas och redogöras för, SÅDANT spyr jag fan ännu mer på, då kan man istället fråga om de människorna verkligen är goda människor, eftersom att det måste filmas och visas.
Så nej, kommer inte ske.

Har aldrig sagt att du ska göra det heller. Jag tror du gör en och annan bra sak. Jag vet också att du är en trebarnsfar som inte jobbar utan går omkring hemma och pillar navel och mellan varven gråter ut framför kameran för att du är så ångestladdad. Allt medan din fru försörjer er på lönen från ett lågbetalt arbete. Det låter inte som en trygg fadersfigur som dina barn kommer se upp till. Du kan genom handlingar visa att du inte är den personen längre. Det finns många olika sätt.

Sen kan du gnälla om att jag är en idiot som förnekar psykisk ohälsa hur mycket du vill. Du pratar om psykisk ohälsa som att det är något som faller ned från himlen och som man inte kan göra någonting åt. Men saken är att man kan göra väldigt mycket åt det. En sak som brukar leda till ångest är till exempel att som fullt frisk man i sina bästa år gå runt hemma hela dagarna. En människa ska inte leva som du gör. Sen tror jag att det undermedvetet känns väldigt bittert att vara trebarnsfar när frugan kommer hem från sitt arbete och du bara vet att det är hon som drar in kulorna som sätter mat på bordet. Det är som upplagt för ångest.

Är man en man med ansvar så sitter man inte framför kameran och gråter och tycker synd om sig själv i den situationen. Men gör något åt sin situation. Jag lovar dig att det kommer kännas bättre i själen när du slutar ha den livsstilen du har.
Citera
2021-05-13, 10:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Oavsett hur mycket heder jag har i kroppen tvingas jag begå nya brott om jag skall kunna finansiera betalningen utav skadestånden till målägande, det GÅR inte, hur mycket jag än vill, och jag tror att du vet det vid detta laget efter alla gånger du under olika användarnamn och anonyma profiler kontaktat mig under lustiga tider på instagram DM där det tjatas om dessa skadestånd till förbannelsens förbannelse, men vi kan väl ta det även här då i guess.
Nu kommer du med nya lögner. Inte oväntat givetvis. Är det ytterligare ett steg i att människor skall tycka synd om dig.

Citat:
Även on det faktiskt vore så, vad spelar det för roll, och vem bryr sig?
Eftersom du gnäller på att folk skriver i tråden så spelar det givetvis roll när du själv är den som försöker hålla liv i den.

Citat:
Vet du vad, tagga ned lite här nu, för jag är inte den enda som farit med osanningar, du påstar tex att ett (eller fler, osäker) av målsägandes barn lever under skyddad identitet tack vare mig, det stämmer ju inte, inte alls, INGEN av hennes barn har skyddad identitet, så det är mycket påtryckningar för att svartmåla mig så mycket det bara går.
Jag gissar att du googlat och inte hittat personen med skyddad identitet och därför hävdar att den inte finns.

Citat:
För annars så har jag dömts för ett brott mot en person jag inte ens vet existerar, då det är svårt att förtala någon man inte vet existerar lixom.
Dessutom så finns samtliga utav hennes barn på samtliga sidor som mrkoll, ratsit, hitta, eniro, m.fl, det gör man inte om man lever under skyddad identitet.
Om så är fallet har personen valt att plocka bort spärren eftersom den ska förnyas med jämna mellanrum. Faktum kvarstår - dina trakasserier och lögner ledde till att personen fick lov att ha skyddat.

Citat:
Jag har inte varit på någon tirad om hur synd det är om mig, inte en enda gång, återigen någon som ni här inne hittat å mina vägnar.
Du behagar skämta ser jag.

Citat:
Du är helt ärligt den sista människan i världen jag kommunicerar med, så när jag i fortsättningen from nu ignorerar din blotta existens (inlägg på flashback) behöver du inte komma dragandes med att jag inte har något att komma med, utan det handlar helt enkelt om att jag har valt att inte kommunicera med dig över huvud taget from nu, för min egen själaro's skull.
Bra, för din själaros skulle bör du också inse att det inte är du som avgör vem som skriver, vad som skrivs eller varför i denna tråd.
Senast redigerad av micro113 2021-05-13 kl. 10:53.
Citera
2021-05-13, 10:43
Medlem
Tryckkokarens avatar
Hur kan Rask vara så korkad att han går in och skriver i denna tråd? Snacka om att skjuta sig själv i foten.
Han måste vara en av världens mest hatade youtubers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in