Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Förtalet mot dem du är dömd för påbörjades 2019 och pågick till hösten 2020.
Att du vill leva vidare från de lögner du spred om de drabbade är ju rätt ointressant, de får ju leva med de lögner du spridit - och du har inte ens så mycket heder i kroppen att du gör rätt för dig och betalar dem det skadestånd du är skyldig.
Jo, det du gör är att sitta här och tycka synd om dig själv och anklaga andra för ditt pissiga mående - trots att det är du själv som skapat situationen.
Din tirad om hur synd det är om dig och om hur missförstådd du är visar bara att det är exakt så som StorTuffBiker säger.
Oavsett hur mycket heder jag har i kroppen tvingas jag begå nya brott om jag skall kunna finansiera betalningen utav skadestånden till målägande, det GÅR inte, hur mycket jag än vill, och jag tror att du vet det vid detta laget efter alla gånger du under olika användarnamn och anonyma profiler kontaktat mig under lustiga tider på instagram DM där det tjatas om dessa skadestånd till förbannelsens förbannelse, men vi kan väl ta det även här då i guess.
Citat:
Edit
Det är dessutom rätt talande att när tråden börjar självdö och bara uppdateras sporadiskt men kan ligga vilande i dagar .. då hoppar du in och skriver så fingrarna kroknar för att skaka liv i den igen.
Även on det faktiskt vore så, vad spelar det för roll, och vem bryr sig?
Vet du vad, tagga ned lite här nu, för jag är inte den enda som farit med osanningar, du påstar tex att ett (eller fler, osäker) av målsägandes barn lever under skyddad identitet tack vare mig, det stämmer ju inte, inte alls, INGEN av hennes barn har skyddad identitet, så det är mycket påtryckningar för att svartmåla mig så mycket det bara går.
För annars så har jag dömts för ett brott mot en person jag inte ens vet existerar, då det är svårt att förtala någon man inte vet existerar lixom.
Dessutom så finns samtliga utav hennes barn på samtliga sidor som mrkoll, ratsit, hitta, eniro, m.fl, det gör man inte om man lever under skyddad identitet.
Jag har inte varit på någon tirad om hur synd det är om mig, inte en enda gång, återigen någon som ni här inne hittat å mina vägnar.
Du är helt ärligt den sista människan i världen jag kommunicerar med, så när jag i fortsättningen from nu ignorerar din blotta existens (inlägg på flashback) behöver du inte komma dragandes med att jag inte har något att komma med, utan det handlar helt enkelt om att jag har valt att inte kommunicera med dig över huvud taget from nu, för min egen själaro's skull.