2020-02-11, 18:21
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Oj då, Therese har tydligen Borderline..

Såklart, det har absolut inget att göra med baronen själv.
Becknarmercan och ÖB klockan, en sån karl.
Citera
2020-02-11, 19:34
Medlem
Viper08s avatar
Ganska uppenbart att han läser denna tråd eftersom att han var tvungen att mjölka en till video på sin fru. denna man har inga gränser men det är sen gammalt. fel på frugan fel på barnen och baronen är den som är hela stommen i familjen och ser till att det fungerar, stackarn fick gå upp 07 idag och ta hand om sina egna barn men jag kan sätta en tusenlapp på att han gick raka vägen hem och la sig igen.
han kallar sig influencer nu mera och hade han inte varit det så hade han raderat sina sociala medier, inte så troligt va? din IG kan du radera vet inte om du räknas som influencer med 7k följare, din snap skulle du aldrig radera där stora delar av din inkomst kommer ifrån (videhälsningar) men med tanke på hur mycket du får tjata på att få skiten sålt så tvivlar jag på att det är någon som köper.
Citera
2020-02-11, 21:06
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Ganska uppenbart att han läser denna tråd eftersom att han var tvungen att mjölka en till video på sin fru. denna man har inga gränser men det är sen gammalt. fel på frugan fel på barnen och baronen är den som är hela stommen i familjen och ser till att det fungerar, stackarn fick gå upp 07 idag och ta hand om sina egna barn men jag kan sätta en tusenlapp på att han gick raka vägen hem och la sig igen.
han kallar sig influencer nu mera och hade han inte varit det så hade han raderat sina sociala medier, inte så troligt va? din IG kan du radera vet inte om du räknas som influencer med 7k följare, din snap skulle du aldrig radera där stora delar av din inkomst kommer ifrån (videhälsningar) men med tanke på hur mycket du får tjata på att få skiten sålt så tvivlar jag på att det är någon som köper.

Enligt mig så är det uppenbart att han läser tråden trots bajsbaronens förnekelse av att han läser den.

Det har kommit för många videor nu kan jag tycka om vad som skrivs här på Flashback. Nu senast om deras skilsmässa som har avhandlats här ett x antal ggr och nu görs det videor om det. Visst han kan ha fått Mail om det men låter inte troligt i mina öron att det är så pass mycket att det inte är beroende av flaschback

#therese spriiing!!
Citera
2020-02-12, 15:25
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Rasken live idag 2020-02-11. Började kring klockan 16:00. Många lives nu ett tag, undrar om det har något med att Januari skulle vara en riktigt dålig månad när det kommer till intäkter?
Youtube betalar dålig cpm nu under Januari/feb
Citera
2020-02-12, 16:44
Bajsbaronen sände live runt lunch idag. Tredje dagen i samma blårandiga skjorta. Han skröt även om att han fått in 700 kr i donationer på en halvtimmes livesändning. Folk var ganska krassa mot honom.
Citera
2020-02-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ja rask släpper inte han i första taget då han har någon att prata om. Förut var det en transvestit men där har det varit tyst ett bra tag nu

Vad var det för transvestit?? Har jag helt missat.
Citera
2020-02-13, 16:23
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Vad var det för transvestit?? Har jag helt missat.
En yngre kille som pratar, klär sej, låter och sminkar sej som en tjej afen eller vad det nu var, han har gjort en del video om han/hon/det vad man nu kan kalla saken
Citera
2020-02-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
En yngre kille som pratar, klär sej, låter och sminkar sej som en tjej afen eller vad det nu var, han har gjort en del video om han/hon/det vad man nu kan kalla saken

Jaha, han som raggar småtjejer på nätet. Jaja, hade du kallat honom för pedofilen eller något liknande så hade jag nog mer förstått vem det var du talade om.

//Även om jag är ganska så rejält tvek på att Afen skulle vara pedofil, utan bara som vilken sexförbrytare som helst.

Börjar bli några sexgalningar som vår käre Rask gett sig på nu. Trots att det enbart är Rask himself som begått våldtäkt. Ganska ironiskt som sagt.
Citera
2020-02-13, 16:42
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jaha, han som raggar småtjejer på nätet. Jaja, hade du kallat honom för pedofilen eller något liknande så hade jag nog mer förstått vem det var du talade om.

//Även om jag är ganska så rejält tvek på att Afen skulle vara pedofil, utan bara som vilken sexförbrytare som helst.

Börjar bli några sexgalningar som vår käre Rask gett sig på nu. Trots att det enbart är Rask himself som begått våldtäkt. Ganska ironiskt som sagt.
Ja just han/det/hon/saken. Precis och han gick ut med det han gjort när någon sover utan att skämmas
Citera
2020-02-14, 14:36
Medlem
123....s avatar
Sadist och Våldtäktsbaronen som erkänt såväl sexövergrepp som tortyr på genitalier på utslagna människor passade på att banna följare som uttryckt sig kritiskt mot honom själv när magmysaren satte honom som modd..

Bajsbaronen inledde lite lättsamt med en hel del skojfrisk chatt i början på sitt modererande för att sedan helt gå in i uppgiften att banna folk som är kritiska mot honom, men sen kom det inte EN ytterligare stavelse från honom ända tills liven stängdes ner då han var så upptagen med att rensa i Mickes kanal samtidigt som han upphetsad över makten runkade frenetiskt...

Jag ställde mig helt frågande till hur Magmysa'rn kunde sätta Bajskladda'rn till modd tills det gick upp för mig när liven avslutades med orden:
"Nu Rask när du fått varit med så kan du väl ta bort videosarna om mig, eller åtminstånde den där reglerna till magmystävlingen är med, den har gett mig dåligt rykte"

Denna historiska live visade klart och tydligt att Micke är mer beräknande och illslug än vi kunnat ana och att Bajsbaronen är än mer lowlife än vi trodde var möjligt då han knappast ger efter på Mickes (Fullt rimliga begäran i sammanhanget där två dårar drar nytta av varandra) krav på att videos tas bort..
BB drar nytta av lätt utvecklingsstörda människors naiva och godtrogna natur till att på ohederligt sätt försöka få sitt nerskitade byk tvättat!

Rent osmakligt att behöva få bevittna! ....
Citera
2020-02-14, 16:22
Medlem
Är det ingen som har Raskens tvistemål att dela med sig av?
Citera
2020-02-14, 18:20
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Är det ingen som har Raskens tvistemål att dela med sig av?

Detta du menar ?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in