2022-08-31, 19:13
Medlem
E-Type och Melinda var med i Efter Fem idag: https://www.tv4.se/artikel/78vXGACF4...ntent=31-etype
Citera
2022-09-06, 17:05
Medlem
https://m.facebook.com/story.php?sto...d=100230933484

Varför ställde de ens upp på intervju ? Han verkar ju tycka att det var väldigt obekvämt .
Citera
2022-09-06, 23:18
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l

Varför ställde de ens upp på intervju ? Han verkar ju tycka att det var väldigt obekvämt .
Ja kanske kom dem att omvärdera varför de ställde upp….
De vred sig rätt obekvämt där i förhörsstolen
Citera
2022-09-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Ja kanske kom dem att omvärdera varför de ställde upp….
De vred sig rätt obekvämt där i förhörsstolen
Jag fick känslan att det var så obekvämt för att de satt och ljög ..
Citera
2022-09-09, 05:39
Medlem
Citat:

Tidninsskröna. Det var som vilken intervju som helst.

Kul för Martin att få bli pappa. Har bara hört gott om honom. Verkar vara snäll och ödmjuk.
Citera
2022-09-09, 12:22
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Jag fick känslan att det var så obekvämt för att de satt och ljög ..
Vad ljög de om menar du?
Om deras braaaaa relation?
Citera
2022-09-09, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Vad ljög de om menar du?
Om deras braaaaa relation?
Att de ljög om att de är ihop .. 😄. Hon är kanske bara betald surrogatmamma.
Citera
2022-09-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Tidninsskröna. Det var som vilken intervju som helst.

Kul för Martin att få bli pappa. Har bara hört gott om honom. Verkar vara snäll och ödmjuk.
Han verkar begåvad , jordnära och väldigt trevlig ! Men han ser inte glad ut längre , han har annars ett fantastiskt fint leende .
Jag undrar om hon är så trevlig egentligen ? Hon verkar ju så trevlig och ser så rar ut och alla dessa stackars barn som hon gör det så bra för . Då kan hon väl inte vara annat än en ängel ?
Och ändå är det något med just det som skaver lite . .
Lite för godhjärtat .. lite för perfekta mysiga familjebilder på ett sådant hemtrevligt hus .
Och har det inte gått otroligt snabbt med Martin ? De träffades tidigt i våras . Redan en riktigt bulle på magen ( som redan har fotats o lagts ut i pressen - några veckor efter att han deppade i podd över att han inte fått barn - perfekt nyhet till hennes nya podd-premiär och fint för alla hennes IG-följare ) . Det har pratats bröllop och flytt till Vadstena och köp av större hus . Tänk vad hon kan ha hemma-hos-reportage nu . Och en alldeles egen kändisunge .
Och Martin som jag tidigare har tyckt verkar väldigt privat och ingen som verkar ha jättelätt för att bli kär och öppna sitt hjärta .

Hade det varit tvärtom och att en charmig , snygg kille som älskar uppmärksamhet hade loveboombat och friat och pratat husköp med en tät kvinna ..
Senast redigerad av Tezz-l 2022-09-09 kl. 13:54.
Citera
2022-09-09, 14:00
Medlem
Retsinas avatar
Martin är en skön snubbe. Vi delade en holk i kungsholmen 1991.
Finns inget ont i honom.
Citera
2022-09-09, 15:08
Medlem
Citat:
Han verkar begåvad , jordnära och väldigt trevlig ! Men han ser inte glad ut längre , han har annars ett fantastiskt fint leende .
Jag undrar om hon är så trevlig egentligen ? Hon verkar ju så trevlig och ser så rar ut och alla dessa stackars barn som hon gör det så bra för . Då kan hon väl inte vara annat än en ängel ?
Och ändå är det något med just det som skaver lite . .
Lite för godhjärtat .. lite för perfekta mysiga familjebilder på ett sådant hemtrevligt hus .
Och har det inte gått otroligt snabbt med Martin ? De träffades tidigt i våras . Redan en riktigt bulle på magen ( som redan har fotats o lagts ut i pressen - några veckor efter att han deppade i podd över att han inte fått barn - perfekt nyhet till hennes nya podd-premiär och fint för alla hennes IG-följare ) . Det har pratats bröllop och flytt till Vadstena och köp av större hus . Tänk vad hon kan ha hemma-hos-reportage nu . Och en alldeles egen kändisunge .
Och Martin som jag tidigare har tyckt verkar väldigt privat och ingen som verkar ha jättelätt för att bli kär och öppna sitt hjärta .

Hade det varit tvärtom och att en charmig , snygg kille som älskar uppmärksamhet hade loveboombat och friat och pratat husköp med en tät kvinna ..

Jag håller med om att han inte såg glad ut. Han gav nästan ett smådeprimerat intryck.

Å andra sidan är det svårt att veta vad det beror på. Att han har haft en tuff period bakom sig? Att han måste iväg på massa spelningar han helst vill slippa? Att han börjar känna av åldern? Att han var halvt sjuk vid intervjutillfället? Kan finnas mängder med orsaker till det.

Tror oavsett att få barn är bra för honom. Kan känna igen mig i det att livet tillslut känns tomt och barnen hjälpte iaf mig att återfå glädjen i livet. Många växer som människor när man får ett barn att ansvara för. Plötsligt är det inte bara en själv som drabbas allvarligt om man inte sköter sig utan även barnet.

Jag vet inget om hans kvinna men det låter märkligt att döma henne för att hon låter för bra. Tänk om hon är så bra. Det finns exceptionella människor.
Senast redigerad av Keus 2022-09-09 kl. 15:21.
Citera
2022-09-30, 15:22
Medlem
Så de har blivit sambos nu och bor i Motala ..
Har svårt att se att E-type trivs med att dela hem och vardag med en så ” färgstark ” person och sju ungar . Men vad vet jag ..
https://stoppapressarna.se/svenskt/e...a-flickvannen/
Citera
2022-11-04, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolittle
Hon var gift ett kort tag men de separerade i samband med att flickan flyttade till biohemmet.
Då fick hon en ny placering direkt. En bebis.
Och en ny snubbe, fast honom fick hon nog inte betalt för.
Sen fick hon en friggebod och en hundvalp av ett tv-program.
Något senare kom ytterligare en placering, också en bebis.
Slutligen bytte hon militären mot eurodiscogubben.
Kanske får vi se henne i nästa års mello!
Barnvakter verkar hon inte sakna i alla fall.
Ja hon var gift i flera år med en dsnsbandsnusiker som heter Lasse. De har ju ett barn ihop också. De separerade strax efter att Esmeralda flyttade till sin biologiska föräldrar. Också Lasse är ju mycket äldre än Melinda för övrigt och också han musiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in