2022-11-04, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Jag håller med om att han inte såg glad ut. Han gav nästan ett smådeprimerat intryck.

Å andra sidan är det svårt att veta vad det beror på. Att han har haft en tuff period bakom sig? Att han måste iväg på massa spelningar han helst vill slippa? Att han börjar känna av åldern? Att han var halvt sjuk vid intervjutillfället? Kan finnas mängder med orsaker till det.

Tror oavsett att få barn är bra för honom. Kan känna igen mig i det att livet tillslut känns tomt och barnen hjälpte iaf mig att återfå glädjen i livet. Många växer som människor när man får ett barn att ansvara för. Plötsligt är det inte bara en själv som drabbas allvarligt om man inte sköter sig utan även barnet.

Jag vet inget om hans kvinna men det låter märkligt att döma henne för att hon låter för bra. Tänk om hon är så bra. Det finns exceptionella människor.
Det är dock väldigt ansvarslöst att skaffa barn när man är 57 år.
Etype kommer vara 76 när barnet tar studenten. Det säger allt ju. Sedan unnar nån honom att få bli pappa om det är det han vill.
Absolut tror jag att han växer av att bli förälder det tror jag gäller de flesta föräldrar, man får helt nya andra perspektiv.
Men att skaffa barn efter 50 är ansvarslöst man måste tänka på barnets bästa ju.
Citera
2022-11-06, 06:33
Medlem
Martin och Melida är förlovade nu.

https://www.hant.se/noje/e-type-och-...at-sig/8853024
Citera
2022-11-20, 01:31
Medlem
Förstår inte vad en del folk här inne har för problem med E-Type;
han är ju en av de mer chill kändisarna, som framstår som väldigt cool och självsäker på ett ödmjukt sätt.
Ni borde klaga mer på odrägliga fåntrattar som typ Sean Banan och Kanye West istället.
Citera
2022-11-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Förstår inte vad en del folk här inne har för problem med E-Type;
han är ju en av de mer chill kändisarna, som framstår som väldigt cool och självsäker på ett ödmjukt sätt.
Ni borde klaga mer på odrägliga fåntrattar som typ Sean Banan och Kanye West istället.
Håller med där. Super cool kille som inte behöver spela någon diva. Petter är likadan. Super professionell snubbe som har fattat att allt här i världen inte kretsar kring dem.
Citera
2023-01-22, 18:33
Medlem
Grattis E-type !
Han verkar vara en mycket smart och jordnära man .
Jag gissar på att han valde namnet Elisabeth och de andra två har Melinda valt .
Citera
2023-01-23, 11:32
Medlem
Så sjukt att få barn när man 58 år gammal.

Det är ju inte precis ovanligt att folk dör av olika sjukdommar i 65-70 års åldern.
Och hur jävla kul är det för ungen att ha en farsa som är 70 när han går i högstadiet?

Jävligt själviskt tycker jag att skaffa barn när man är så gammal.

Och även om e type skulle leva tills han är 90, hur pigg brukar folk va då?
Kring 75-80 börjar man leva på lånad tid och ska va glad för varje dag man lever. Men många i den åldern har ju nån form av sjukdom.

Om jag tänker själv så mormor fick cancer när hon var 68.
Morfar hade starr, hade problem med ryggen, och hörseln.
Farfar fick hjärtinfarkt när han var 72 och led av diabetes och demens åren därpå.
Farmor hade struma och dog av cancer bör hon var 82.

Knappast så att e type kommer va ute och träna med sitt 13 åriga barn.
Citera
2023-01-23, 11:42
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaukah

Det är ju inte precis ovanligt att folk dör av olika sjukdommar i 65-70 års åldern.
Och hur jävla kul är det för ungen att ha en farsa som är 70 när han går i högstadiet?

Kring 75-80 börjar man leva på lånad tid och ska va glad för varje dag man lever. Men många i den åldern har ju nån form av sjukdom.

Farfar fick hjärtinfarkt när han var 72 och led av diabetes och demens åren därpå.

han fyller 58 i sommar men ändå.
Håller med.
han kommer va 70 år när hans barn går i sexan, medans hans klasskamrater kommer ha mor och farföräldrar som är i den åldern.

Och som du säger, en 70 åring har ju oftast inte samma energi som en 45 åring.
Någon träning med barnet blir det knappast.
Snarare blir det väl så att barnet får hälsa på honom på sjukhuset.

Man får också fråga sig vad i helvette mamman tänker med?
Smart att som 38 åring skaffa barn med en som är 57.
Barnet kommer säkert va föräldralös när han är 30 då båda har dött.
Citera
2023-01-23, 11:47
Att skaffa barn är ALLTID själviskt oavsett ålder. E-type är i bättre form och har bättre förutsättningar att vara en närvarande pappa än många snubbar i 25-års åldern.
Det kanske inte är "så kul" med en pappa på 70 men det ÄR en pappa och ser man till genetiska faktorer så har E-type många pigga och friska år även efter 70.
70 år i dag motsvarar 50 på 70-talet rent fysiskt och hälsomässigt. Min mormor var 45 när jag föddes 1973 och hon var betydligt skröppligare än E-type är nu.
Killar runt 25-35 i dag vill inte ha barn, de lägger benen på ryggen om kvinnor runt dem signalerar att de vill skaffa barn, fler och fler kvinnor skaffar barn på egen hand på olika vis
Han blir bättre farsa än snittet är min gissning

Citat:

Citera
2023-01-23, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Att skaffa barn är ALLTID själviskt oavsett ålder. E-type är i bättre form och har bättre förutsättningar att vara en närvarande pappa än många snubbar i 25-års åldern.
Det kanske inte är "så kul" med en pappa på 70 men det ÄR en pappa och ser man till genetiska faktorer så har E-type många pigga och friska år även efter 70.
70 år i dag motsvarar 50 på 70-talet rent fysiskt och hälsomässigt. Min mormor var 45 när jag föddes 1973 och hon var betydligt skröppligare än E-type är nu.
Killar runt 25-35 i dag vill inte ha barn, de lägger benen på ryggen om kvinnor runt dem signalerar att de vill skaffa barn, fler och fler kvinnor skaffar barn på egen hand på olika vis
Han blir bättre farsa än snittet är min gissning
Har big hällre en halvdålig pappa än en bra svinrik en som dör när jag är 20.

Även om ens föräldrar inte är dom bästa så finns dom ändå där.
Citera
2023-01-23, 17:33
Medlem
Citat:

Ongen får ju iallafall 10 äldre syskon som förebilder och stöd .
Citera
2023-01-23, 19:02
Citat:

Svinrik är han inte.

Jag hade hellre haft en närvarande pappa som var kärleksfull och snäll de första 20 åren än den skitstövel som dog när jag var 40.
Citera
2023-01-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Svinrik är han inte.

Jag hade hellre haft en närvarande pappa som var kärleksfull och snäll de första 20 åren än den skitstövel som dog när jag var 40.
Skitstövel och mindre bra är inte ens samma sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in