2006-11-28, 14:29
Medlem
Månsans avatar
Har statsministerfrun Filippa haft ihop det med E-type?

Förvånande att ingen tagit upp skvallret som Filip&Fredrik levererade igår kväll i intervjuprogrammet Ett herrans liv. Att Filippa Reinfeldt varit ihop med E-type. Den kortare av dem (kan inte hålla isår vem som är vem av Filip o Fredrik) sa sig vara helt säker på denna uppgift. Han frågade till och med statsminstern, som sa sig inte ha nån aning om hur det ligger till. Kanske nån annan vet? Borde logiskt sett inträffat på 80-talet om det är sant. I Bromma kanske, där Filippa växte upp.
Citera
2006-11-28, 15:05
Medlem
F Lars Backs avatar
För två dagar sen i Aftonblaskan

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...940283,00.html
Citera
2006-11-28, 15:20
Medlem
Fula Gubbens avatar
Nej, de var knappast ihop. Martin aka E-Type var runt en del och en välkänd profil och festprisse (för övrigt en väldigt trevlig kille, i alla fall på den tiden), Filippa var inte med i svängen på samma sätt, men hade en del kompisar där. Vill minnas att en av hennes kompisar var ihop med en av E-Types kompisar, så att de träffade varann några ggr är nog sant. Men de var definitivt inte ett känt par, och hon hade som sagt en ganska städad och seriös profil.

Den världsberömde video-regissören Jonas Åkerlund (Madonna mm) tillhörde för övrigt samma långhåriga röjar-gäng som E-Type på den tiden. Coola snubbar
Citera
2006-11-28, 15:29
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Nej, de var knappast ihop. Martin aka E-Type var runt en del och en välkänd profil och festprisse (för övrigt en väldigt trevlig kille, i alla fall på den tiden), Filippa var inte med i svängen på samma sätt, men hade en del kompisar där. Vill minnas att en av hennes kompisar var ihop med en av E-Types kompisar, så att de träffade varann några ggr är nog sant. Men de var definitivt inte ett känt par, och hon hade som sagt en ganska städad och seriös profil.

Den världsberömde video-regissören Jonas Åkerlund (Madonna mm) tillhörde för övrigt samma långhåriga röjar-gäng som E-Type på den tiden. Coola snubbar

Tack för utförligt klarläggande i ärendet.
Citera
2006-11-28, 17:11
Medlem
nachos avatar
Är E-type från Bromma? Varifrån i Bromma? Jag växte upp där och umgicks med Filippa en tid (vi är jämnåriga). Men någon E-type såg jag aldrig till. Fast Bromma är ju hyfsat stort och jag gick inte gymnasiet därute. Tappade rätt mycket kontakten med folk där under gymnasieåren så det kan ju ha hänt då. Dock, jag tror att skvallret hade nåt mig ändå om det var nåt. Jag lutar åt att detta är en anka.
Citera
2006-11-28, 18:22
Medlem
Pellles avatar
E-Type tog hennes oskuld !
Citera
2006-11-28, 19:08
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Är E-type från Bromma? Varifrån i Bromma? Jag växte upp där och umgicks med Filippa en tid (vi är jämnåriga). Men någon E-type såg jag aldrig till. Fast Bromma är ju hyfsat stort och jag gick inte gymnasiet därute. Tappade rätt mycket kontakten med folk där under gymnasieåren så det kan ju ha hänt då. Dock, jag tror att skvallret hade nåt mig ändå om det var nåt. Jag lutar åt att detta är en anka.

Familjen bodde vid Nockeby Torg, E-Type aka Martin gick i Högland (eller möjligen Aba) och sen i Bromma Gymn, om jag minns rätt. Hans morsa var lärare i Bromma Gymn och dog i cancer. Han märktes rätt tydligt och ingick i ett välkänt gäng utmed 12:an, om du är 67:a verkar det konstigt att du missade honom.

- F.G
Citera
2006-11-28, 19:48
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Familjen bodde vid Nockeby Torg, E-Type aka Martin gick i Högland (eller möjligen Aba) och sen i Bromma Gymn, om jag minns rätt. Hans morsa var lärare i Bromma Gymn och dog i cancer. Han märktes rätt tydligt och ingick i ett välkänt gäng utmed 12:an, om du är 67:a verkar det konstigt att du missade honom.

- F.G
Jag är inte 67a utan får rätta "jämngammal med Filippa" till "på ett ungefär lika gammal". Och det är inte riktigt samma del av Bromma som vi är från. Men jag kände många från Nockeby/Ålsten. Och en del kompisar som gick Bromma gymnasium borde känna till detta. Har kontakt med några fortfarande. Ska höra efter.
Citera
2007-10-13, 13:53
Medlem
e-type

Detta är den bästa sidan helt klart

Jag har sett E-***e slicka fitta 0500 utanför humleparken, sedan körde han
kuken i munen varianten mot ett träd. Jag och min kollega höll på att dö.
Tyvärr var detta innan mobilkameran dök upp
Mr longhair var rejält packad, däremot ej bruden
Skulle tippa på att han vid denna tidpunkt inte var singel
Citera
2007-10-13, 13:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagge
Detta är den bästa sidan helt klart

Jag har sett E-***e slicka fitta 0500 utanför humleparken, sedan körde han
kuken i munen varianten mot ett träd. Jag och min kollega höll på att dö.
Tyvärr var detta innan mobilkameran dök upp
Mr longhair var rejält packad, däremot ej bruden
Skulle tippa på att han vid denna tidpunkt inte var singel

Editera sista ordet så blir det inga (avsiktliga)missförstånd.

edit, ja du såg själv. Skit att jag inte hann.
Citera
2007-10-13, 15:58
Medlem
firres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
stor kuk...
Säkert kolla med Charlotte Pirelli. Hon vet ju... :-)
Citera
2007-10-13, 18:32
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Han åkte omkring i en blå Porsche 928 GTS av sen 90-tals modell i slutet av 90-talet. Såg honom en del vid Fridhemsplan när Cheiron-studios låg där.

Den där Porschen syntes även utanför diverse högstadieskolor i Västerort med 14-åriga brudar i. Pedofilvarning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in