Har statsministerfrun Filippa haft ihop det med E-type?
Förvånande att ingen tagit upp skvallret som Filip&Fredrik levererade igår kväll i intervjuprogrammet Ett herrans liv. Att Filippa Reinfeldt varit ihop med E-type. Den kortare av dem (kan inte hålla isår vem som är vem av Filip o Fredrik) sa sig vara helt säker på denna uppgift. Han frågade till och med statsminstern, som sa sig inte ha nån aning om hur det ligger till. Kanske nån annan vet? Borde logiskt sett inträffat på 80-talet om det är sant. I Bromma kanske, där Filippa växte upp.
Nej, de var knappast ihop. Martin aka E-Type var runt en del och en välkänd profil och festprisse (för övrigt en väldigt trevlig kille, i alla fall på den tiden), Filippa var inte med i svängen på samma sätt, men hade en del kompisar där. Vill minnas att en av hennes kompisar var ihop med en av E-Types kompisar, så att de träffade varann några ggr är nog sant. Men de var definitivt inte ett känt par, och hon hade som sagt en ganska städad och seriös profil.
Den världsberömde video-regissören Jonas Åkerlund (Madonna mm) tillhörde för övrigt samma långhåriga röjar-gäng som E-Type på den tiden. Coola snubbar
Nej, de var knappast ihop. Martin aka E-Type var runt en del och en välkänd profil och festprisse (för övrigt en väldigt trevlig kille, i alla fall på den tiden), Filippa var inte med i svängen på samma sätt, men hade en del kompisar där. Vill minnas att en av hennes kompisar var ihop med en av E-Types kompisar, så att de träffade varann några ggr är nog sant. Men de var definitivt inte ett känt par, och hon hade som sagt en ganska städad och seriös profil.
Den världsberömde video-regissören Jonas Åkerlund (Madonna mm) tillhörde för övrigt samma långhåriga röjar-gäng som E-Type på den tiden. Coola snubbar
Är E-type från Bromma? Varifrån i Bromma? Jag växte upp där och umgicks med Filippa en tid (vi är jämnåriga). Men någon E-type såg jag aldrig till. Fast Bromma är ju hyfsat stort och jag gick inte gymnasiet därute. Tappade rätt mycket kontakten med folk där under gymnasieåren så det kan ju ha hänt då. Dock, jag tror att skvallret hade nåt mig ändå om det var nåt. Jag lutar åt att detta är en anka.
Är E-type från Bromma? Varifrån i Bromma? Jag växte upp där och umgicks med Filippa en tid (vi är jämnåriga). Men någon E-type såg jag aldrig till. Fast Bromma är ju hyfsat stort och jag gick inte gymnasiet därute. Tappade rätt mycket kontakten med folk där under gymnasieåren så det kan ju ha hänt då. Dock, jag tror att skvallret hade nåt mig ändå om det var nåt. Jag lutar åt att detta är en anka.
Familjen bodde vid Nockeby Torg, E-Type aka Martin gick i Högland (eller möjligen Aba) och sen i Bromma Gymn, om jag minns rätt. Hans morsa var lärare i Bromma Gymn och dog i cancer. Han märktes rätt tydligt och ingick i ett välkänt gäng utmed 12:an, om du är 67:a verkar det konstigt att du missade honom.
Familjen bodde vid Nockeby Torg, E-Type aka Martin gick i Högland (eller möjligen Aba) och sen i Bromma Gymn, om jag minns rätt. Hans morsa var lärare i Bromma Gymn och dog i cancer. Han märktes rätt tydligt och ingick i ett välkänt gäng utmed 12:an, om du är 67:a verkar det konstigt att du missade honom.
- F.G
Jag är inte 67a utan får rätta "jämngammal med Filippa" till "på ett ungefär lika gammal". Och det är inte riktigt samma del av Bromma som vi är från. Men jag kände många från Nockeby/Ålsten. Och en del kompisar som gick Bromma gymnasium borde känna till detta. Har kontakt med några fortfarande. Ska höra efter.
Jag har sett E-***e slicka fitta 0500 utanför humleparken, sedan körde han
kuken i munen varianten mot ett träd. Jag och min kollega höll på att dö.
Tyvärr var detta innan mobilkameran dök upp
Mr longhair var rejält packad, däremot ej bruden
Skulle tippa på att han vid denna tidpunkt inte var singel
Jag har sett E-***e slicka fitta 0500 utanför humleparken, sedan körde han
kuken i munen varianten mot ett träd. Jag och min kollega höll på att dö.
Tyvärr var detta innan mobilkameran dök upp
Mr longhair var rejält packad, däremot ej bruden
Skulle tippa på att han vid denna tidpunkt inte var singel
Editera sista ordet så blir det inga (avsiktliga)missförstånd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!