Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps0.0
Han har varit singel hela livet och har nu en massa barn att försörja.
Gillar Rallys tolkning av E-type:
https://www.youtube.com/watch?v=s2rvWSZt-MI
Gillar även E-type som människa, men kanske inte hans musik.
Jag är barnsligt förtjust i E-Type. Hans musik var ju så annorlunda och speciell när den kom. Jag var i övre tonåren och levde livet till hans musik. Dock kan han ju inte sjunga alls. I studion kan han mixa till sin egen röst men när det är live åker skämskudden fram, fy fan. Rallys tolkning är hysteriskt rolig!
Jo Melinda verkar ju kräva sitt, och barnen kostar ju givetvis. Han gick ju från singel till stor barnfamilj så det blir annorlunda. Melinda var ju en helt vanlig okänd tjej innan lilla hjärtat dog. Hade väldigt dåligt ställt för hon var med i Sofias änglar och fick sitt lilla hus fixat. Nu är det helt andra bullar när hon träffat en stenrik karl och hon har ju verkligen promotat sin PK sida för full hals. Allt för att passa in i de fina salongerna, jävligt trist. Tvivlar dock på att E-Type delar hennes kärlek för mångkultur och HBTQ… Undra om det håller i längden mellan de.
Jag har ändå svårt att förstå varför han måste sjunka så lågt med den här bedrövliga reklamen. Han driver två framgångsrika restauranger i Stockholm och får stim pengar och har även fortfarande spelningar då och då (tex i sommar). Tror också man får en hel del cash när man är sån här ”extra förälder” som Melinda är. Sedan driver ju hon ett företag ihop med två kändis bögar så det går nog ingen nöd på dom.