2020-04-11, 08:40
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Ryktet går att han inte använder penis
Utan att han använder...fitta? Ja, det var väl för väl.

Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
Hänger inte med helt här. Betyder kön till (välutrustade) E-types rum på att det vankades droger eller spritfest, att det sågs fram emot sex med den långe...eller bara på att få träffa E-type, kanske få hans autograf...
Exakt detta undrar jag också. Eller att skulle avhämta signade merchandiseprodukter som förbeställts i någon web-shop. (www.viking_e-type.nu)
Citera
2020-04-11, 18:18
Medlem
Hujans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
Hänger inte med helt här. Betyder kön till (välutrustade) E-types rum på att det vankades droger eller spritfest, att det sågs fram emot sex med den långe...eller bara på att få träffa E-type, kanske få hans autograf...

Autograf kunde de fått efter hans spelning. Enligt musikerna var det kö till dem alla efter, de slapp sova ensamma, men ändå visade de bild på sin fina lyckliga familj tidiagre....
Citera
2020-04-11, 19:57
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujan
Autograf kunde de fått efter hans spelning. Enligt musikerna var det kö till dem alla efter, de slapp sova ensamma, men ändå visade de bild på sin fina lyckliga familj tidiagre....
Va? Du bluddrar ju bara. Vem (vilka) visade bild på sin (sina) lyckliga familj (-er)?
Citera
2020-04-12, 00:47
Medlem
För många år sedan jobbade jag i en butik i Bromma där E-type dök förbi då och då. Han var enligt mig och många kollegor den absolut trevligaste och mest jordnära stammisen vi hade där. Alltid trevlig och respektfull och lite småtjenis med alla. Övrigt klientel var mycket "vanligt folk" men också allt från B kändisar och näringslivshöjdare till kungligheter. En såndär butik alla i samhället besöker ibland, och där man snabbt lärde sig vilka kända människor som inte alls levde upp till sin goa glada fasad utan rentav var otrevliga...Men Martin stack ut åt andra hållet och är en av få kunder som än idag får mig att sakna det yrket lite, och det är väl ett gott betyg på hans personlighet?

Nä, inget smaskigt skvaller men bara en välförtjänt klapp på axeln till en hygglig kille som gjort ett bestående intryck
Citera
2020-04-12, 08:58
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highway-patrol
För många år sedan jobbade jag i en butik i Bromma där E-type dök förbi då och då. Han var enligt mig och många kollegor den absolut trevligaste och mest jordnära stammisen vi hade där. Alltid trevlig och respektfull och lite småtjenis med alla. Övrigt klientel var mycket "vanligt folk" men också allt från B kändisar och näringslivshöjdare till kungligheter. En såndär butik alla i samhället besöker ibland, och där man snabbt lärde sig vilka kända människor som inte alls levde upp till sin goa glada fasad utan rentav var otrevliga...Men Martin stack ut åt andra hållet och är en av få kunder som än idag får mig att sakna det yrket lite, och det är väl ett gott betyg på hans personlighet?

Nä, inget smaskigt skvaller men bara en välförtjänt klapp på axeln till en hygglig kille som gjort ett bestående intryck
Det var faktiskt väldigt roligt att höra. Kul också att Martin lyckats leva på sitt tingel-tangel i alla år - det är starkt jobbat.
Citera
2020-04-15, 14:53
Medlem
Hujans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Va? Du bluddrar ju bara. Vem (vilka) visade bild på sin (sina) lyckliga familj (-er)?

Musikerna!!
Nej, jag bluddrar inte, jag var själv med där och de visade oss bilder på deras familjer och sen gick de i sängs med tjejer från festen sen. Min kompis (fd, men ändå) hängde på en musiker så jag vet.
Citera
2020-04-15, 15:00
Medlem
Hujans avatar
Jag vill bara säga, och håller med det som @highway-patrol skriver att E-type är en jordnära och skön kille, trött just denna kvällen men ändå otroligt trevlig.
Det var mer musikerna som var "wanna-bees" och försökte verka cooloa och tuffa för de just var E-types musiker.
Men kö till rummen var det även till Martin.
Citera
2020-04-15, 15:03
Medlem
TuffRobbans avatar
Att få behålla håret och verka ha så kul. Snacka om att ha lyckats i livet. Bravo!
Citera
2020-04-15, 17:51
Medlem
Bor han kvar på ön? Han verkar vara en gud för alla hillbillies där ute.
Citera
2020-04-15, 18:21
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Tror han sålde det där för nåt år sedan och flyttade till villa i Bromma.
Citera
2020-05-11, 12:53
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
För sex år sedan köpte Martin ”E-Type” Eriksson sin drömgård på landet med åkrar, skog och djur – nu säljer han egendomen.
I en intervju med Expressen berättar han om flyttbeslutet, kärleksbesvikelsen, musiksvackan och framtidsdrömmarna.

https://www.expressen.se/noje/e-type...kskatastrofen/
Kärlekskatastrofen? Hoppas att det inte är ett ord han använt. Pinsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno

Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Tror han sålde det där för nåt år sedan och flyttade till villa i Bromma.
För ganska precis ett år sedan köpte han en villa i Bromma. Prislappen hamnade på 13.475.000 kr.

Bromma - Ålsten, Stockholm
Antal rum 6 rum
Boarea 183 m²
Biarea 22 m²
Tomtarea 846 m²
Byggår 1926

Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Ryktet går att han inte använder penis
Om ryktet om storleken på ormen stämmer + hans ålder, så kan man gissa att om ditt rykte stämmer så beror det på potensproblem. Ganska vanligt förekommande.
Citera
2020-05-11, 19:00
Medlem
Ja, där är det dyrt att bo. Kollade in villan. Skapligt bygge!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in