2022-08-21, 13:24
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Själviskt.
Tänker folk enbart på sig själva när det gäller framkallning av barn? Ska E-type ta permobilen till studentmottagningen, eller spela fotboll med sitt barn (eller annan valfri sport) med käppen?

Jag skulle vilja dra det så långt som att det är omoraliskt att skaffa barn när man är såpas gammal som han är.
Dessutom har de väl inte varit tillsammans i mer än ett halvår ungefär?
Men hon är väl nöjd, hon har ju gjort sig ett namn nu - vilket antagligen har varit hennes agenda hela tiden.
Citera
2022-08-21, 13:26
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Sjukt, han är 75 på väg mot 80 när ungen tar studenten - och hon kommer vara närmare 60.

Nog för att han tydligen känner sig "ung" och för sig som om han fortfarande var 17 år ... men det är inget skydd mot ålderdom och död.

Stackars unge.

Bättre än att inte leva alls.

/All lives matter
Citera
2022-08-21, 19:22
Medlem
Citat:
Sjukt, han är 75 på väg mot 80 när ungen tar studenten - och hon kommer vara närmare 60.

Nog för att han tydligen känner sig "ung" och för sig som om han fortfarande var 17 år ... men det är inget skydd mot ålderdom och död.

Stackars unge.

37 år är väl ingen ålder för att bli mamma igen?
Citera
2022-08-21, 19:30
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
37 år är väl ingen ålder för att bli mamma igen?
Hon är väl 38...

Jag anser att det är i äldsta laget -- i synnerhet om det toppas med en farsa som strax är pensionär.
Citera
2022-08-21, 19:36
Medlem
Citat:
Hon är väl 38...

Jag anser att det är i äldsta laget -- i synnerhet om det toppas med en farsa som strax är pensionär.

Hon har väl en redan en hög med barn så att få sitt fjärde eller femte eller vad det som 38 åringar är väl inget konstigt utan rätt normalt om man ser till stora familjer
Även white trashen som skaffar sina första barn som tonåringar skaffar ofta barn tills de är 40.
Citera
2022-08-21, 21:33
Medlem
Citat:
Hon är väl 38...

SLUTA att vara så missunnsam! Deras barn kommer att få det fint. Oroa dig istället över alla fjortisar och kriminella som skaffar barn eller de som bor i orten och som inte är kapabla att ta hand om 4+ barn.
Citera
2022-08-22, 09:04
Bannlyst
Jag tycker Melinda Jacobs är snygg. Djävla E-Type Kul för E-Type att äntligen bli farsa också.
Citera
2022-08-22, 12:41
Medlem
Musiken är fan nostalgisk och fortfarande nice att lyssna på ibland tbh! Talang hade han for sure.

Lol @ bittra avundsjuka fbare.
Citera
2022-08-22, 12:55
Medlem
Roligt när även "gamla" gubbar kan bli pappa. Nu är ju inte e-type urgammal, en man av hans klass och status bör kunna avyngla sig långt upp i åren (60+).
Citera
2022-08-22, 13:17
Medlem
DayNites avatar
det är underhållande att dom använder bilder från 90talet
hur sliten är snubben igentligen?

snubben ser sliten ut även när han är sminkad
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ska-bli-pappa
Citera
2022-08-22, 15:24
Medlem
Zoologens avatar
Så himla sjukt att gnälla på Melinda och E-Type. Hon är väl den bästa morsa ett barn kan få, om man beaktar hur många barn hon har tagit hand om. Det gjorde hon ju innan hon blev "känd" för att hon brydde sig om dem. Det är snarare föräldrarna till familjehemsbarnen som var trashiga och inte hon.
Och det finns ju äldre snubbar än E-Type som har blivit fäder utan att få en massa skit. Lägg av med all missunnsamhet!
Citera
2022-08-22, 16:42
Medlem
TröttSvensks avatar
Lennart Bernadotte avlade fram barn under dryga 50 år, det sista när han var 71 tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in