Citat:
Ett halvår? Jag postade senast i mars.
1: jag vet inte vem som lagt ut domen men tvivlar på att det är någon i Haveristerna som gjort det. Hade de velat karaktärsmörda N så har det funnits gott om möjligheter till det tidigare.
3: jag lyssnar gärna på det ljudklippet i sådana fall. Men det är ju alltid lätt att påstå att det skulle ha "bekräftats" (av vem då?) när dessa inlägg är borttagna. Jäkla osis det där...
1: jag vet inte vem som lagt ut domen men tvivlar på att det är någon i Haveristerna som gjort det. Hade de velat karaktärsmörda N så har det funnits gott om möjligheter till det tidigare.
3: jag lyssnar gärna på det ljudklippet i sådana fall. Men det är ju alltid lätt att påstå att det skulle ha "bekräftats" (av vem då?) när dessa inlägg är borttagna. Jäkla osis det där...
1. Nej ingen har fattat vem som ligger bakom de här kampanjerna. Hur dumma tror du folk är här? Spritnota har redan redogjort för vem som öht skulle ha kunnat ta fram den infon.
3. Det är ett SMS märkligt att den här personen visste det och att det inte var ett ljudklipp. Det finns som sagt som dump men du kanske ska börja fatta att ingen vill ha med personer som Haveristerna att göra, de går över socialt accepterade gränser hela tiden. Och i sin jakt på fame försöker de parasitera på andra genom att dra igång beefs och ingen är intresserad av att ha folk som terroriserar dem och deras familjer, de får försöka hitta content till sin töntpodd på annat vis.
Citat:
Har vi gått varvet runt nu eller ska ni återkomma med de här anklagelserna och uthängningarna om ett halvår igen? Börja fatta att det finns inget nyhetsvärde i att haveristerna är stalkade av den personen, inte heller finns det ett nyhetsvärde i att CW eller någon annan snackar med nån som är dömd om ni inte kan redogöra för vad de samtalen handlat om vilket ni inte kunnat göra på sex månader i den här tråden. Istället har ni visat en dump där CW säger att sexualbrottslingar kan förändra sitt beteende.
Det här är Flashback och ni är nu bland Flashbackare. Erat jävla drevande hör hemma på Facebook eller Twitter, här framstår ni som jävla idioter.