2023-06-03, 13:33
Medlem
CtrlAltPetites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Vad menar du var fel i deras uttalande?

inget. Samnytt är en bunt klickerlackor med världens sämsta rysstroll i spetsen.
Citera
2023-06-07, 12:13
Medlem
Bajs-Kims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Du verkar tro att det är en varudeklaration som är negativ. Att kalla en nazist för nazist eller allra helst ha en misshandelsdom för att ha slagit en nazist är något man bär med stolthet. <3
Journalister säger sanningen varje dag i olika sociala medier. De blir inte dömda för förtal.

Poddare sitter och pratar varje dag i sina poddar. De blir inte dömda för förtal.

De som blir dömda för förtal kliver över gränser gång på gång.
Senast redigerad av Bajs-Kim 2023-06-07 kl. 12:30.
Citera
2023-06-07, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajs-Kim
Journalister säger sanningen varje dag i olika sociala medier. De blir inte dömda för förtal.

Poddare sitter och pratar varje dag i sina poddar. De blir inte dömda för förtal.

De som blir dömda för förtal kliver över gränser gång på gång.
Och vissa stallets blir dömda också, förvisso inte för förtal men för annat som man gör mot oskyldiga poddare.
Citera
2023-06-09, 14:00
Medlem
Troublezzzs avatar
Citat:
Wåg kommer dömas. Sanna mina ord.

Du verkar tro att det handlar om pengarna. Du har inte förstått något. För evigt kommer Wåg vara den förtalsdömde AFA-ledaren. Och det är en varudeklaration som är både sann och tydlig.

*sannar dina ord*

Det var visst inte jag som inte förstått något. Som sagt, ingen är rädd för CP.
Citera
2023-06-10, 08:58
Medlem
Citat:
Wåg kommer dömas. Sanna mina ord.

Du verkar tro att det handlar om pengarna. Du har inte förstått något. För evigt kommer Wåg vara den förtalsdömde AFA-ledaren. Och det är en varudeklaration som är både sann och tydlig.
Det handlar om att nazister inte vill att andra ska få kalla dem för just nazister. Var inte en nazist då. Men ptja, borde inte Lamotte få kalla en djurplågare för det också?
Senast redigerad av GlamWirdemo 2023-06-10 kl. 09:24.
Citera
2023-06-10, 09:58
Medlem
wrezaninis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlamWirdemo
Det handlar om att nazister inte vill att andra ska få kalla dem för just nazister. Var inte en nazist då. Men ptja, borde inte Lamotte få kalla en djurplågare för det också?

Det är bara Bög-Våg som får kalla DB för nazist, Axel och Henko får inte. Det har tingsrätten slagit fast.
Citera
2023-07-04, 10:41
Medlem
berntzies avatar
Älskar Henkos hånskratt när Axel hotar med att 3 pers ska åka hem till han vars barn skäms över honom och alla tre ska drop-kicka honom i ansiktet https://emalm.com/?v=FgD2R
Citera
2023-07-06, 13:14
Medlem
Pontus.Lindwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berntzie
Älskar Henkos hånskratt när Axel hotar med att 3 pers ska åka hem till han vars barn skäms över honom och alla tre ska drop-kicka honom i ansiktet https://emalm.com/?v=FgD2R

Så nu har Axel tittat på Karate Kid och blivit 8 år igen
Citera
2023-07-07, 17:16
Medlem
Ompalas avatar
Citat:

LOL! Helgen har knappt börjat och så blir man serverad en deja vu, kan någon ställa upp och uppdatera Fribergs flödesschema? Loan behöver bytas ut mot norman
Citera
2023-07-07, 17:20
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:

Axel vandrar i henkos spår. Hota eller på annat sätt reta upp folk, bli misshandlad för att sedan kunna springa till polisen, som henko gjorde när han fick sina tänder utslagna. Axel är ett barn så inte konstigt att han är som henko var när henko var typ 19 år. Men vi vet ju alla att Axel aldrig skulle våga knacka på hos mange.
Citera
2023-07-07, 20:13
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Men vi vet ju alla att Axel aldrig skulle våga knacka på hos mange.

Axel vågar knappt gå utanför dörren.
Citera
2023-07-11, 15:28
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Avsnitt 189 med Lady Dahmer som gäst. Kändes intressant och jag misstänker att många av Haveristernas följare tänker likadant.

Henko styr upp det hela med frågor som radikalfeminismens vägval 2023 men även den kritik som riktats mot Lady Dahmer för uttalanden hon gjort om bantning.

Men det som kunde blivit ett intressant samtal med en av den svenska feminismens portalfigurer trasas snabbt sönder av en från sina sinnen berusad Axel. Ju längre tiden går ju mer patetiskt blir hans skränande och ständiga avbrytande av det pågående samtalet.

Att Axel är alkoholist är ingen hemlighet och inget han själv verkar skämmas över. Men både han och Henko gillar att tjäna pengar och det här kommer på sikt att innebära att man tappar lyssnare. Att lyssna på en asfull Axel kan kanske upplevas som kul några enstaka gånger men sen blir det bara tjatigt. Kommer Henko att acceptera Axels ständiga fyllor i podden eller är det en brytning på gång nu?

Jag känner igen den roll Axel har från min bekantskapskrets. Clownen, festprissen som alltid förväntas leda dansen runt stången. Men bakom fasaden är allt missbruk, depression och missär.

Jag avskyr på många sätt Axel och hans grandiosa självbild men det är också obehagligt att uppleva hur någon är på väg att supa ihjäl sig. Vi har ju också några gemensamma bekanta som upplever det på samma sätt.

Det bästa för Axel vore att ta en lång paus från podden och ta kontakt med AA. Han borde också bearbeta sina känslor över sin mammas självmord ( ett trauma). Men har han den självinsikten? Jag tvivlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in