Citat:
Är jag tillräknelig nu helt plötsligt? Åh fan, får passa på att svara då när du så vänligt ger mig min röst i samhället. Magnus, du har sagt och visat dig vara en ärlig människa som säger som det är. Du har varit väldigt uppriktig med vem du är här på forumet med namn osv…och förklarat att heder och ens ord betyder något. Jag köper det.
Nu har jag en fråga jag skulle vilja att du svarar mycket rakt på, en så kallad ”ja eller nej”-fråga. Och så får vi se om du klarar att svara rakt, försvinna helt och därmed visa att tjuvheder och ord inte alls är viktigt, eller på annat sätt ducka. Nu får du möjligheten att svara och det svar du ger kommer jag att tro på då du verkar vara en sanningsenlig person.
Fråga: Var det du som försökte skada Axel med en hammare men istället träffade hans dörr?
Ja eller nej? Blir det en snömostextvägg igen så…. Ah då skiter jag i detta…
Nu har jag en fråga jag skulle vilja att du svarar mycket rakt på, en så kallad ”ja eller nej”-fråga. Och så får vi se om du klarar att svara rakt, försvinna helt och därmed visa att tjuvheder och ord inte alls är viktigt, eller på annat sätt ducka. Nu får du möjligheten att svara och det svar du ger kommer jag att tro på då du verkar vara en sanningsenlig person.
Fråga: Var det du som försökte skada Axel med en hammare men istället träffade hans dörr?
Ja eller nej? Blir det en snömostextvägg igen så…. Ah då skiter jag i detta…
Vad du anser om mig är inte direkt något jag har högt på prioriteringslistan att förändra.
Jag lovar att svara när du berättar vem Du är, när Axel berättar om den där natten på Gullmars och vad som egentligen hände (den ingen får nämna men som inte har hänt), och när Henko vågar stå på en adress som inte är skyddad. Det borde vara det minsta jag kan begära, såsom en ärlig och uppriktig människa!
Skulle en person som gör det du nämner ha en sån här nyckelring? I och för sig är ju inte ens polisen ärliga enligt Henko. Henko verkar faktiskt överlag vara omringad av ologiskt många konflikter med både privatpersoner och myndigheter som enligt honom alla har en sak gemensamt -- deras ogrundade hat mot Henko och deras täta samarbete sinsemmelan för att sänka honom.
Rollen som en fackman med skyddsbehov är uppenbarligen kantrad av mängder med våldsamma konflikter och uppgörelser, det har vi lärt oss av Henkos Twitter. Givetvis är det inte hans fel utan folk är fascister/nazister/rasister, men det får en ändå att fundera litet. Vad gör en ombudsman för Fastighets som är så pass upprörande att så många känner sig förbannade på Henko? Förutom att värna om demokratiska värderingar, kvinnofrågor, kvinnofrid, hundfrid och jämlikhet förstås.
Jag babblar på medvetet för att du inte ska orka läsa hit.