2021-05-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Pablo Escobars bolags VD kommer avhandlas i kommande avsnitt. Du har inte hört det avsnittet än. Sluta sup/knarka.

Paolo... den där alkade boxaren menar jag...
Ber erder skåp så högvärdigast om ursäkt.
Escobar ser jag fram emot.
Citera
2021-05-30, 22:41
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
Någon som lyssnat igenom deras Pablo avsnitt?
Tycker att de var bra. Pablo framstår som ett barn som skyller ifrån sig, skyller på ditten och datten. Som deras take, Han är en jävla idiot och ett förbannat skåp.

Jag har inte lyssnat på deras avsnitt men Paolo är en mupp. Sicken rakans otur att åka ditt för sexköp första gången han gör det. Väldigt stor otur.
Citera
2021-05-31, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag har inte lyssnat på deras avsnitt men Paolo är en mupp. Sicken rakans otur att åka ditt för sexköp första gången han gör det. Väldigt stor otur.

eller hur. De råkar ju inte vara så att de finns trådar här om rykten angående hans springande på bordell från typ 2012?
hmm, Vilken olustigt sammanträffande.

Han är rätt jävla tappad
Citera
2021-06-03, 06:43
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Vilka tjejer är sommarkatterna?
Citera
2021-06-04, 21:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Vilka tjejer är sommarkatterna?
Är en av dem binär?
Citera
2021-06-06, 18:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Längtar till nästa avsnitt om CW efter hennes ”avbön”.
Citera
2021-06-11, 12:36
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Längtar till nästa avsnitt om CW efter hennes ”avbön”.

Nu finns det ute

Avsnitt 114 med titeln "- CISSI WALLIN, AVBLOCKA MIG OMEDELBART, DIN FEGA JÄVLA RÅTTA"

Låter stökigt och smaskigt.
Citera
2021-06-11, 18:26
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Är en av dem binär?
*icke-binär.
Carro gick i min skola förr, då hette hon Calle och var rätt schysst (kallades för Bajs-Calle efter en incident på en idrottsdag, men annars inga större konstigheter).

Då var hen mest intresserad av trallpunk, hade ett eget könsrockband ett tag och samlade på hockeybilder innan skolans tuffa gäng eldade upp dessa i skolcafeterian, då började hen gråta och var hemma ett par veckor, om jag minns rätt.
Nästa termin så skulle hen kallas Carro helt plötsligt.
De flesta av oss gjorde ju det förstås, men vissa kallade ju henom för (Bajs-) Kalle ännu mer efter det här.
Onödigt
Citera
2021-06-11, 19:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
*icke-binär.
Carro gick i min skola förr, då hette hon Calle och var rätt schysst (kallades för Bajs-Calle efter en incident på en idrottsdag, men annars inga större konstigheter).

Då var hen mest intresserad av trallpunk, hade ett eget könsrockband ett tag och samlade på hockeybilder innan skolans tuffa gäng eldade upp dessa i skolcafeterian, då började hen gråta och var hemma ett par veckor, om jag minns rätt.
Nästa termin så skulle hen kallas Carro helt plötsligt.
De flesta av oss gjorde ju det förstås, men vissa kallade ju henom för (Bajs-) Kalle ännu mer efter det här.
Onödigt
Haha oops, jag skrev fel, menade såklart icke-binär. Binär i sig betyder ju nada. tack för svar.
Citera
2021-06-12, 20:27
Medlem
Nu ska en historiker som heter Mikael Nilsson gästa podden för att såga Aron Flams bok. Bra eller anus?
Någon som vet något om honom? Hörde han jobbar som dörrvakt.
Citera
2021-06-13, 03:05
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
Nu ska en historiker som heter Mikael Nilsson gästa podden för att såga Aron Flams bok. Bra eller anus?
Någon som vet något om honom? Hörde han jobbar som dörrvakt.

Historiker och forskare, han har lagt en del tid på att peka på felaktigheter i Flams bok på twitter. https://twitter.com/ars_gravitatis?s=21

Kopierade biografi från hans Patreon:

Citat:
About me
I received my Ph.D in history of technology from the Department of History of Science and Technology at the Royal Institute of Technology (KTH) in Stockholm in 2008. Since then I have conducted research and taught history (as a project researcher) at the Department of Military History at the Swedish Defence University (Försvarshögskolan) 2008–2011, at the Department of History at Stockholm University 2012–2015, and the Department of History at Uppsala University 2015–2018. In April 2018 I started my own consulting business and I work as a researcher, e.g. for a few law firms in Stockholm. I am also an op-ed writer for the Israeli newspaper Haaretz.

Släpp den där jävla dörrvaktsgrejen.
Citera
2021-06-18, 14:21
Medlem
Nu funderar Henko på att byta parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in