Citat:
Jaså? Då kanske du en gång för alla såsom "utomstående" som givetvis inte har ett dugg med Haveristerna att göra på individnivå kan förklara för oss vad det handlar om samt hur det som det nu handlar om väl började? Ditt "utifrånperspektiv" har ju utgjort en ovärderlig inblick hittills, så jag är övertygad om att du kommer komma med något fyndigt här också.
Jag kan ju låta dig själv svara på den frågan genom att byta ut ett par väl valda ord. Ni har ju varit pigga på att dra in andra än Henko i det här genom diverse hot m m.
Citat:
Det finns givetvis bara en lösning på det här. Allt CubicleKid behöver göra är att ställa upp i min nya podd "Fistfuck i Fjärås" där jag och mina vänner ämnar ha ett seriöst samtal om hans problem som verkar tynga honom.
Inspelningarna där han gråter inför snuten kommer ligga som Patreon-exklusivt material.
Vägrar han att ställa upp är det en tydlig indikation på att han inte är ute efter att lösa problem, och då tycker jag han får skylla sig själv faktiskt.
Jag visar god vilja här, men vad får man som tack? Ingenting!
Inspelningarna där han gråter inför snuten kommer ligga som Patreon-exklusivt material.
Vägrar han att ställa upp är det en tydlig indikation på att han inte är ute efter att lösa problem, och då tycker jag han får skylla sig själv faktiskt.
Jag visar god vilja här, men vad får man som tack? Ingenting!
Jävlarrrrrrs vilken Sverigeturné ni kommer att få göra om ni ska leva upp till era egna krav. Sån tur då att Haveristerna fortsätter producera avsnitt, så har ni nåt bra att lyssna på på resorna. I veckan kommer ett nytt avsnitt om en annan tuffing ryktas det, nämligen Paolo Roberto. Kan bli kul, hoppas dom tar upp hans match mot Lujan när han åkte ner efter en rond, gick i mattan flera gånger och blev liggande medvetslös i flera minuter och fick en ganska svår hjärnskakning konstaterad efter det. Han visste att sluta i tid, så det blev inte värre än så. För honom.
Vi har en programidé om en skinntorr gubbe som får sig en rejäl rundsmörjning av ett gäng latinobears bland annat, nåt som kan fresta?