2021-04-27, 08:07
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Har redan skrivit det en gång. Din Flashback-polare Extrapris. Du kan scrolla tillbaka och kolla själv. Eller om du vill ha skärmdumpar från min inbox. Och om Haveristerna är ansvariga för Tim är du ansvarig för Extrapris, och då handlar det inte om några elaka formuleringar om "dement gubbe" utan ett hot om våld, vilket är betydligt värre.

Jag.
Trist, våldshot är aldrig roliga. Tycker du ska försöka få till en träff med de som hotat dig för att lösa det. Men sköt kontakten utanför Flashback så klart, vi måste respektera regelverket och 1.06. Såna här näthotare har sällan något att komma med i slutändan. Kör hårt!
Senast redigerad av KomTillGullmars 2021-04-27 kl. 08:09.
Citera
2021-04-27, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Jag har inte sett hoten och jag känner inte Extrapris - kan du visa hoten så man förstår vad du pratar om?
Jaså, han sa tidigare i tråden att han pratat med dig?

Citat:
CubicleKid har jag utväxlat typ ett par meningar med max, sluta haverera om det.

(FB) Haveristerna

Nog är ni åtminstone ytligt bekanta om ni postar ymnigt i samma tråd och dessutom har pratat med varandra, tramsa inte nu.

Hela PM:et ser ut så här:

Citat:
Det var ingen person som deltar i tråden, utan häcklande bild av översittaren Henko. Personen åt vilken du trakasserar kritiker och bryter mot Flashbacks regler om att outa folk som skriver här.

Gillar du satiriska hot? Då har du ett här: kom hit så ska jag jag göra satirskt mos av ditt ansikte, din jävla sopa. Be till gud om att jag inte lyckas ta reda på vem du är.

Anmäl gärna det här PM:et och se om det gör nån skillnad.

Du kan fråga din kompis Extrapris om det stämmer eller inte istället för att vi ska hålla på med skärmdumpar och skit, han har ju outat att ni har kanaler att snacka om det här, så gör det för all del istället för att besvära mig mer. Återkom sen med ditt allra högsta bud för hur du tänker gottgöra mig så får vi se om vi fortfarande har ett problem sen.
Citera
2021-04-27, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Trist, våldshot är aldrig roliga. Tycker du ska försöka få till en träff med de som hotat dig för att lösa det. Men sköt kontakten utanför Flashback så klart, vi måste respektera regelverket och 1.06. Kör hårt!

Absolut inte. Eftersom Haveristerna är ansvariga för Tim så är CubicleKid ansvarig för Extrapris. Mitt problem är alltså med CubicleKid. Enkelt.
Citera
2021-04-27, 08:10
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Jaså, han sa tidigare i tråden att han pratat med dig?

(FB) Haveristerna

Nog är ni åtminstone ytligt bekanta om ni postar ymnigt i samma tråd och dessutom har pratat med varandra, tramsa inte nu.

Hela PM:et ser ut så här:

Du kan fråga din kompis Extrapris om det stämmer eller inte istället för att vi ska hålla på med skärmdumpar och skit, han har ju outat att ni har kanaler att snacka om det här, så gör det för all del istället för att besvära mig mer. Återkom sen med ditt allra högsta bud för hur du tänker gottgöra mig så får vi se om vi fortfarande har ett problem sen.
Om tråden besvärar dig, låter den enklaste lösningen som att helt enkelt sluta läsa den och skriva i den? Precis som ingen ju måste lyssna på Haveristerna, det är bara att stänga av podden, liksom!

Men vi har hamnat OT här nu känner jag. Det här handlar om personerna som gör podden och delvis de som avhandlas i podden, inte om dig!
Citera
2021-04-27, 08:13
Medlem
Citat:
Om tråden besvärar dig, låter den enklaste lösningen som att helt enkelt sluta läsa den och skriva i den? Precis som ingen ju måste lyssna på Haveristerna, det är bara att stänga av podden, liksom!

Ja, det hade ju kunnat gälla tills jag fick ett våldshot. Nu har vi som sagt ett problem och eftersom CubicleKid hävdar att han är en man av heder, så ska han få en chans att bevisa det. Men i övrigt har du rätt, jag har redan deklarerat till eran lilla minion att jag inte tänker prata mer med honom.
Citera
2021-04-27, 08:14
Avslutad
Citat:

Ursäkta vadå för kanaler?

Jag har exakt lika mycket kanal att snacka med dig. Vi har dessutom skrivit till varandra ungefär en triljard gånger så mycket. Inte ett endaste pm har någonsin utbytts mellan mig och CubicleKid, varken här på Flashback eller någon annanstans.

Du lägger upp ett gammalt inlägg från 11 Mars, vet inte riktigt om det håller att någon jag knappt kommunicerat med har ansvar för nåt jag skrev för 1.5 månader sen i en diskussion som är aktuell just nu?
Citera
2021-04-27, 08:15
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Absolut inte. Eftersom Haveristerna är ansvariga för Tim så är CubicleKid ansvarig för Extrapris. Mitt problem är alltså med CubicleKid. Enkelt.
Jag tror väl Cubicle Kid är att anse som självoutad precis som jag, så du lär kunna kontakta honom utanför Flashback och lösa dina problem med honom menar jag. Som du kanske är bekant med, även om du givetvis är blott en regular Joe som bara snubblade in här helt utan någon egentlig kännedom om Haveristerna eller oss som hängts ut av dom, så föredrar jag den formen av problemlösning. Det låter som du också tröttnat på det tämligen uddlösa skärmdumpskriget, så vad finns det då för lösning kvar? Logga ut eller ses!

Lycka till!
Citera
2021-04-27, 08:17
Avslutad
Citat:

Om CubicleKid hade en discord-server som var tätt kopplad till CubicleKid där jag hängde och satt och förtalade dig (eller nån i Haveristerna), då hade jag nog sagt att CubicleKid hade ett visst ansvar, men nu är det inte så. Om jag dessutom satt som administratör i CubicleKids facebookgrupp och på hans discord-server, så hade det blivit ännu mer besvärande. Men nu är så inte fallet, så sluta ljug.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-27 kl. 08:20.
Citera
2021-04-27, 08:18
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ja, det hade ju kunnat gälla tills jag fick ett våldshot. Nu har vi som sagt ett problem och eftersom CubicleKid hävdar att han är en man av heder, så ska han få en chans att bevisa det. Men i övrigt har du rätt, jag har redan deklarerat till eran lilla minion att jag inte tänker prata mer med honom.
Men hur har du med podden att göra undrar jag mest? Du har ju själv framhållit hur du inte har med den att göra vill jag minnas? Har du också blivit uthängd? Allting Handlar Inte Om TranasByNight, som en viss person kanske skulle säga.
Citera
2021-04-27, 08:23
Medlem
Citat:
Jag tror väl Cubicle Kid är att anse som självoutad precis som jag, så du lär kunna kontakta honom utanför Flashback och lösa dina problem med honom menar jag.
Aha, så det är bara du, CubicleKid och era små minioner som har ensamrätt på att lösa sina problem offentligt? Den typen av moral borde väl gälla åt båda hållen? Ni kan väl kontakta de ni har problem med utanför FB och ge fan i att skriva i den här tråden så som du rekommenderar mig? Ni har ju Henkos adress, lOgGa uT eLlEr sEs?
Citera
2021-04-27, 08:24
Avslutad
Citat:
Men i övrigt har du rätt, jag har redan deklarerat till eran lilla minion att jag inte tänker prata mer med honom.

Kan du styrka det påståendet med nåt inläggsnummer eller så?
Citera
2021-04-27, 08:24
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:

Enligt vad jag har hört så har ärendet nu polisanmälts så det är väl de som får reda ut det.

Extrapris är som sagt någon som skriver här och som jag aldrig träffat eller haft något annat samröre med. Det verkar vara ett av dina många hjärnspöken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in