Citat:
Ursprungligen postat av
Cubicle Kid
Jag har inte sett hoten och jag känner inte Extrapris - kan du visa hoten så man förstår vad du pratar om?
Jaså, han sa tidigare i tråden att han pratat med dig?
Citat:
CubicleKid har jag utväxlat typ ett par meningar med max, sluta haverera om det.
(FB) Haveristerna
Nog är ni åtminstone ytligt bekanta om ni postar ymnigt i samma tråd och dessutom har pratat med varandra, tramsa inte nu.
Hela PM:et ser ut så här:
Citat:
Det var ingen person som deltar i tråden, utan häcklande bild av översittaren Henko. Personen åt vilken du trakasserar kritiker och bryter mot Flashbacks regler om att outa folk som skriver här.
Gillar du satiriska hot? Då har du ett här: kom hit så ska jag jag göra satirskt mos av ditt ansikte, din jävla sopa. Be till gud om att jag inte lyckas ta reda på vem du är.
Anmäl gärna det här PM:et och se om det gör nån skillnad.
Du kan fråga din kompis Extrapris om det stämmer eller inte istället för att vi ska hålla på med skärmdumpar och skit, han har ju outat att ni har kanaler att snacka om det här, så gör det för all del istället för att besvära mig mer. Återkom sen med ditt allra högsta bud för hur du tänker gottgöra mig så får vi se om vi fortfarande har ett problem sen.