Citat:
Ursprungligen postat av
saltazar
vad hade den personen för personliga problem med h då? eller vad var orsaken? detta låter ju helt rörigt. hittar inte tråden du pratar om. kan du länka?
Ingen aning, men med facit i hand behövs det inte särskilt mycket ansträngning för att hitta något skäl. Resten får du som sagt fråga personen själv, jag talar enbart för mig själv här.
https://twitter.com/nejtacktilldet/status/1353625579644481539?s=19
Citat:
Ursprungligen postat av Asbestansiktet
Alltså ... jag tror du skulle behöva gå vidare i livet. Det här känns inte det minsta sunt.
Det är väldigt bekvämt att glömma bort saker som:
1) Hånen i podden med min gamla arbetsgivare som gäst just denna vecka i direkt anslutning till min förlust av min frilansanställning (eller vad man nu vill kalla det).
2) Att nämnda arbetsgivare till sin vän Henko, som ville få bort mig på grund av att han var kränkt för en
satirisk GIF (som jag bad om ursäkt för dessutom), läcker interna slagningar medan jag frilansat åt just honom och hans företag.
3) Uthängningarna inför tusentals lyssnare som tjackpundare, autist och psykotisk bland annat.
4) Hoten om våld mot mig.
5) Erkännandet av att därutöver försökt sätta mig hos snuten för att kommit och velat ta det här med våldshoten direkt med honom.
6) Det faktum att det jag först anklagades för, att läcka tlll nazister, visade sig inte ens vara sant men att "det är för jävligt ändå", för jag jobbar ju tydligen som nazisterna efterhandskonstruerade man då.
Och så får man ju heller inte heller glömma just hur själva tidslinjen ser ut här, det gör nämligen både Axel och Henko när det passar sig.
Varför man tror att en dörrvakt med en historia av att ha utsatts för grovt våld flera gånger, och som blivit fråntagen sin försörjning på felaktiga grunder skall "gå vidare" utan att få ha lite kul för sin egna njutning först har jag svårt att förstå. Jag kan åtminstone gå med rak rygg, hänvisa till att jag erkänt den lilla skuld jag haft i detta utan omsvep omgående, medan de där fegisarna inte ens vågar komma ut för att se mig i ögonen. Ringa mig mitt i natten och hota mig i podden går dock att göra verkar de tro.