Citat:
Ursprungligen postat av
saltazar
jag skriver här. men fröken örman svarar sällan själv på kritiska frågor. det sköter ju du. skulle inte förvåna om du var en av hennes pojkvänner

Myra har mig veterligen bara en pojkvän och nej, det är inte jag.
Vet inte vilka kritiska frågor du tänker på, frågor som rör om hon har ordentligt med arbete eller ej är väl inte särskilt kritisk oavsett?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nytorgsprinsessa
Cissi förväntar sig inte att Myra ska ställa sig i hennes ringhörna. Det handlar om göra en intressant podd ännu intressantare genom att bjuda in gäster som inte tillhör den s.k radikalfeministiska sfären . Låta olika åsikter brytas med varandra. Inte som Haveristerna gör när de bjuder in meningsmotståndare i syfte att göra narr och mobba den inbjudne.
Sen så tror jag Cissi och Myra kan mötas i att vissa manliga beteenden är problematiska och klandervärda. Vilket just Henko och Axel är bra exempel på. Där borde de kunna vara eniga även om det skaver i andra frågor.
Cissi är inte direkt i någon position att välja och vraka bland gäster men hon försöker säkert ställa sig in hos Myra av rent taktiska skäl och sen tror jag precis som du att hon faktiskt är intresserad av att ha intressanta samtal med (vissa) meningsmotståndare.
Vi får väl se om Cissi kommer försöka fiska efter något som kan användas mot Haveristerna men jag tror inte det kommer lyckas i sådana fall.