2020-10-14, 14:50
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
CW kommer använda hennes uppbrott med Haveristerna för att försöka "vinna över" henne. Vad Myra än säger kommer CW förvränga orden och använda det emot Haveristerna.
Mycket möjligt. Men Myra skriver ju själv att hon sagt att hon inte tänker komma dit för att prata om Haveristerna.
Citera
2020-10-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagRattar1LexusJag
Henkoslickarfitta som avsnittet till stora delar bygger på är inte heller utpekad person. Haveristerna är totalt bortgjorda om den personen väljer att kliva fram.

Ja, en som väljer användarnamnet Henkoslickarfitta måste vara en person med stil och klass, där står Haveristerna med lång näsa!
Citera
2020-10-14, 15:01
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
CW kommer använda hennes uppbrott med Haveristerna för att försöka "vinna över" henne. Vad Myra än säger kommer CW förvränga orden och använda det emot Haveristerna.
Nu vattnas det rejält i käften på häxan CW inget tvivel om det. Men jag hoppas Myra är smart nog att inte låta sig luras av den dåre CW bevisligen är. Och jag tror faktiskt inte M har som agenda att svartmåla de i Haveristerna utan snarare tänker klämma åt CW ordentligt än gå armkrok med häxan.

Varken Myra eller gänget i Haveristerna vinner ett skit på att smutskasta varandra tvärtom det förlorar alla på i längden, det mest ultimata vore naturligtvis om stridsyxan bara begravdes.

Livet är för kort för att orka tjafsa med allt och alla och då i synnerhet de man polat med i flera år. Ska det konfliktas bör man rikta det åt rätt håll dvs riktiga apor som CW, korrupta politiker Fittan Sven*n*us,äckliga,sexualbrottslingar eller annat valfritt slödder som förpestar allt de rör vid.
Citera
2020-10-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatepunkerz
Nu vattnas det rejält i käften på häxan CW inget tvivel om det. Men jag hoppas Myra är smart nog att inte låta sig luras av den dåre CW bevisligen är. Och jag tror faktiskt inte M har som agenda att svartmåla de i Haveristerna utan snarare tänker klämma åt CW ordentligt än gå armkrok med häxan.

Varken Myra eller gänget i Haveristerna vinner ett skit på att smutskasta varandra tvärtom det förlorar alla på i längden, det mest ultimata vore naturligtvis om stridsyxan bara begravdes.

Livet är för kort för att orka tjafsa med allt och alla och då i synnerhet de man polat med i flera år. Ska det konfliktas bör man rikta det åt rätt håll dvs riktiga apor som CW, korrupta politiker Fittan Sven*n*us,äckliga,sexualbrottslingar eller annat valfritt slödder som förpestar allt de rör vid.

Jag tror inte heller Myra har för avsikt att smutskasta Haveristerna med CW. Däremot är hon ju jävligt sur på allt som har med H att göra, vilket bubblar upp vid minsta provokation, tex hennes senaste inlägg här. Samtidigt har CW sitt livs beef med samma personer som Myra är sne på, klart CW kommer ta upp det, sen är frågan om Myra nappar.
Citera
2020-10-14, 15:39
Medlem
Citat:
Jag tror inte heller Myra har för avsikt att smutskasta Haveristerna med CW. Däremot är hon ju jävligt sur på allt som har med H att göra, vilket bubblar upp vid minsta provokation, tex hennes senaste inlägg här. Samtidigt har CW sitt livs beef med samma personer som Myra är sne på, klart CW kommer ta upp det, sen är frågan om Myra nappar.

Lol om Myra ska gå till CW och snacka skit om H och A. Då kan hon ju glömma några sympatier för sitt grinande om att de inte lämnar henne i fred och hennes snack om att hon bara ville gå vidare och inte ha något med Haveristerna att göra kommer skorra rätt falskt.

Jag hoppas verkligen hon håller sig för god för det. Men det är ju 150 procent säkert att det är för Haveristerna-trashtalk som CW bjudit in henne. Varför skulle hon annars vilja prata med Myra just nu? 😅
Citera
2020-10-14, 16:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Lol om Myra ska gå till CW och snacka skit om H och A. Då kan hon ju glömma några sympatier för sitt grinande om att de inte lämnar henne i fred och hennes snack om att hon bara ville gå vidare och inte ha något med Haveristerna att göra kommer skorra rätt falskt.

Jag hoppas verkligen hon håller sig för god för det. Men det är ju 150 procent säkert att det är för Haveristerna-trashtalk som CW bjudit in henne. Varför skulle hon annars vilja prata med Myra just nu? 😅

Jag sa det när det hände, men det fanns aldrig en chans i sig att detta skulle bli en lugnt och fredligt uppbrott; om de håller pärmar om andra som går tillbaka flera år, vad hindrar dom då från att hålla pärmar om varandra? Men det är väl därför podden heter Haveristerna - det är liksom inte bara att de granskar "haverister" själva, utan är även det själva också.

Oh well, popcorn?
Citera
2020-10-14, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag sa det när det hände, men det fanns aldrig en chans i sig att detta skulle bli en lugnt och fredligt uppbrott; om de håller pärmar om andra som går tillbaka flera år, vad hindrar dom då från att hålla pärmar om varandra? Men det är väl därför podden heter Haveristerna - det är liksom inte bara att de granskar "haverister" själva, utan är även det själva också.

Oh well, popcorn?

Vem fläker ut innehållet i sina pärmar först då? Jag tippar på M. A var ju nära för ett tag sen, men jag tror H är mån om att de ska se ut som den mognare sidan. H och A släpper möjligen sina efter M.
Citera
2020-10-14, 17:00
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:

Klart det finns en agenda från Pissis sida att bjuda in just M och det handlar såklart just om konflikten med H och A. Jag hoppas precis som du att M är klyftig nog att avstå från smutskastning plus avväpna bitterfittan pissis alla knep att komma åt alla eventuella smaskigheter som hon själv kan använda sig av i sin konflikt gentemot H och A.

Pissfittan Cissi bryr sig de facto inte ett skit om M utan vill bara använda henne och mjölka ur så mycket info och sedan slänga henne i papperskorgen för att fortsätta sitt skitdrevande gentemot H och A. Tycker det är jävligt trist att H,A och M Kom på kant med varandra.

De var ett jävla bra team ihop även om jag börjar vänja mig mer och vid Sanna även om jag hade svårt för henne i början men tycker hon blev rätt bra ändå.
Citera
2020-10-14, 17:53
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Varför inte vända dig direkt till Myra med frågorna? Hon finns ju både här, på IG och på FB och jag tror inte hon har något emot att du frågar

jag skriver här. men fröken örman svarar sällan själv på kritiska frågor. det sköter ju du. skulle inte förvåna om du var en av hennes pojkvänner

Citat:

de har en del gemensamt alla tre. unni var väl samma sorts panelhöna som myra en gång i tiden.
Citera
2020-10-14, 18:11
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Om M ställer sig i CW:s ringhörna nu, bara för att skita på tidigare kollegor är det nog hon själv som kommer förlora anseende på det mest, med tanke på vad hon sagt om CW i Haveristerna för inte så länge sen. Hoppas hon får haverera lite istället och var jävligt jobbig i samtalet. Jag kommer lyssna med spänd förväntan, framför allt för att höra hur CW har lagt upp planen för detta samtal.
Citera
2020-10-14, 18:39
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Nä det tror inte jag. Men när man är arg på nån så agerar man inte alltid särskilt rationellt(Inte om man är som mig) vilket innebär en förhöjd risk för svartmålning och då speciellt om man är inbjuden till en podd där man vet sitter nån narcissistisk kärring med en dold men jävligt illvillig agenda. Jag hoppas inte M går på betet och jag hoppas tiden läker såren och de kan begrava stridsyxan så småningom.

Och angående CW så tycker jag hon är en redig jävla pissråtta som medvetet utnyttjar denna situation i hopp om att kunna hälla ännu mer bensin på en redan fullt utvecklad brand. Jävligt tragisk situation. CW om du läser detta. Fuck Off kärringjävel.
Citera
2020-10-14, 18:47
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Om M ställer sig i CW:s ringhörna nu, bara för att skita på tidigare kollegor är det nog hon själv som kommer förlora anseende på det mest, med tanke på vad hon sagt om CW i Haveristerna för inte så länge sen. Hoppas hon får haverera lite istället och var jävligt jobbig i samtalet. Jag kommer lyssna med spänd förväntan, framför allt för att höra hur CW har lagt upp planen för detta samtal.
Hoppas verkligen inte hon gör det. Så synd attdenna konflikt blossade upp då jag uppskattar dem alla tre. S är även hon helt Ok lite ovan än bara men det handlar mest om en vana än nått annat. Jag hoppas istället se M haverera och ge CW en riktig näsbränna. M vet innerst inne att CW skiter i de flesta bara det gagnar henne själv. Får verkligen hoppas att M agerar och diskuterar i CW:ns podd med ett klart förstånd. Men det är bara å vänta och se efter avsnittet vart det slutade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in