2020-10-18, 22:24
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
H har hela tiden varit tydlig med att han inte kan leda det han sagt om vissa användare i bevis. Och han erkänner att han haft fel. Sorgligt nog en ganska underskattad egenskap i dessa dagar.

Jämfört med alla skräpmänniskor, snöflingor och skvallerkärringar i den här tråden, som maler på och maler på om sina dumheter som de aldrig någonsin lyckas presentera ett vettigt belägg för, så framstår ju H som ett under av saklighet och oförvitlighet.
Men det är väl ganska självklart att en stor och tjock karl, som med vitt uppspärrade ögon, ylande i oproportionerlig indignation, med saliven sprutande ur käften angriper sina meningsmotståndare, väcker obehag hos en och annan av dem. Jag har sett honom debattera på TV, därifrån det beskrivna sceneriet.

Edit: Det där med saliven var, visserligen på goda grunder, men ändå, spekulativt, resten är faktiska sakförhållanden.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2020-10-18 kl. 22:28.
Citera
2020-10-18, 22:29
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaGoldman

Det är ju för fan pinsamt hur Haveristerna och alla deras minions fortfarande beter sig som de "coola" kidsen på högstadiet respektive deras svans samtidigt som de flesta av er är över 40 bäst. Väx upp!

Tror bara det är Axel som är över 40. Han är typ 47 eller nåt sånt så det är rätt gammalt men resten är unga och fräscha
Citera
2020-10-18, 22:43
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Men det är väl ganska självklart att en stor och tjock karl, som med vitt uppspärrade ögon, ylande i oproportionerlig indignation, med saliven sprutande ur käften angriper sina meningsmotståndare, väcker obehag hos en och annan av dem. Jag har sett honom debattera på TV, därifrån det beskrivna sceneriet.

Edit: Det där med saliven var, visserligen på goda grunder, men ändå, spekulativt, resten är faktiska sakförhållanden.

Folk som är så delikata att deras stackars nerver inte klarar debatter med passionerade meningsmotståndare bör nog spendera sina liv i vadderade rum.
Att tycka att någon är hotfull på en sådan lös grund som hur de ser ut snarare än vad de faktiskt gör är bara löjligt.
Denna tråd har tydligen blivit navet för känsliga larvpottor, labila stalkers, och diverse fans av professionella gråterskor.
Citera
2020-10-18, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Folk som är så delikata att deras stackars nerver inte klarar debatter med passionerade meningsmotståndare bör nog spendera sina liv i vadderade rum.
Att tycka att någon är hotfull på en sådan lös grund som hur de ser ut snarare än vad de faktiskt gör är bara löjligt.
Denna tråd har tydligen blivit navet för känsliga larvpottor, labila stalkers, och diverse fans av professionella gråterskor.

Äh, hade det varit Heberlein eller nån som gick igång med kroppspråk och tonläge hade ni genast sågat henne med fotknölarna.

Ni tål helt enkelt inte att eran sektledare kritiseras, precis som Avestapsykopaten himself inte kan ta kritik.
Citera
2020-10-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Äh, hade det varit Heberlein eller nån som gick igång med kroppspråk och tonläge hade ni genast sågat henne med fotknölarna.

Ni tål helt enkelt inte att eran sektledare kritiseras, precis som Avestapsykopaten himself inte kan ta kritik.

Du har verkligen axlat manteln som Överste Grinolle sedan Kyle Rittenhouse försvann.

Borderline-Heberlein tycker jag personligen är rätt svår att ta på allvar.
Citera
2020-10-18, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Du har verkligen axlat manteln som Överste Grinolle sedan Kyle Rittenhouse försvann.

Borderline-Heberlein tycker jag personligen är rätt svår att ta på allvar.

Jag med, därför jag ogillar Tjock-Henko när han beter sig som en manlig Cissi Wallin eller Ann H. med svår mensvärk.

Giv akt, Sergeant Tjat och Gnäll.
Citera
2020-10-18, 23:25
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Labila? Är det inte lite obalanserat att förväxla sin indignation med argument?

Det är helt enkelt djävligt uncool att fara ut i sentimentala känsloyttringar i stället för att bara lägga fram sin sak, som en rejäl karl har som sed att göra.

Jagar han upp sig ett steg till, börjar väl tårarna rinna också.

Det är bra att ha temperament, han har säkert nytta av det. Men det måste kunna doseras, inte tillåtas flöda ut i larvig sentimentalitet eller onödiga vredesyttringar. Du ser ju hur det har kunnat användas emot honom, även av sådana som har fel i sak.

Jag tror att han är skapligt intelligent (jag bryr mig inte nämnvärt), men om han någonsin ska kunna uppnå full mandom, måste han se över sina bevekelsegrunder kontra sitt beteende i sådana här situationer.
Citera
2020-10-19, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Trådsanning vet jag inte, men han har ju somnat under inspelning ett par gånger, och han är alltid mest packad av dom.

Dem har gjort över 100 avsnitt på över tre år, han har somnat "ett par gånger".
Citera
2020-10-19, 10:20
Medlem
Jag är inte den utpekade privatpersonen utan en privatperson med en koppling till Avesta. Jag har aldrig träffat henne och visste ej vem hon var tills för ett år sedan. Eftersom jag ej önskar sponsra (nutida) våldtäktsmän som trackasserar kvinnor så hör jag bara när andra delar mig och litar på vad andra säger om deras patreon. Jag kan alltså ej bedöma vilka brev dem skickat till sina följare.

Hur kan Henrik veta vem som skrivit i hemlighetsmaskinen som dem sjävla försäkrat är helt anonym? Henrik måste förstå att om man trakasserar så många så blir många upprörda till slut. Dessa slokoholstinna. herrar greppar efter halmstrån och svingar vilt när andra inte hyllar beteendet.
Senast redigerad av henkoslickarfitta 2020-10-19 kl. 10:41.
Citera
2020-10-19, 10:36
Medlem
Det värsta med Henriks swimningpool är att bygga en sådan när man bor nära en sjö. Allt han gör inklusive hästridning (dyr hobby) är bara för att skryta om sina pengar för grannarna. Hela Axel och Henriks liv går ut på att skryta om störst kuk när man egentligen är tjocka barnlösa alkoutister på som riktiga "vidyas" i den riktiga politiken skrattar åt bakom ryggen.
Senast redigerad av henkoslickarfitta 2020-10-19 kl. 10:39.
Citera
2020-10-19, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagRattar1LexusJag
Henrik lämnade aldrig Avesta den söndagen. Prove me wrong.
Din kommentar fick mig att asflabba. Nej det gjorde han ej och tur för sådana fall erkände han precis rattfylleri.
Senast redigerad av henkoslickarfitta 2020-10-19 kl. 10:41.
Citera
2020-10-19, 11:42
Medlem
Så: anonyma konton på Flashback är bara ok när Haveristerna med hangarounds ligger bakom. Att sprida Lexbase-gallrade domar är bara ok när de gör det.

Det här tjatet om obehagliga människor: det är inte många som gnäller om att den grävande journalisten Janne J är "obehaglig". Jag tror att det kanske beror på att Janne J inte ringer folk på fyllan mitt i nätterna, och att han inte ägnar sig åt vagt hotfulla kommentarer på Facebook eller i andra sociala medier. Tror inte heller att han brukar använda sitt källmaterial som bränsle i personliga beefs. Men vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in