Citat:
Ursprungligen postat av
farfar
De har med all tydlighet visat sig vara två stora mansgrisar i handling, att de försöker låtsas vara någon slags feministallierade trots detta gör att man drar på smilbanden. Henrik Johanssons personlighet är lysande material för en fallstudie i manlig härskarteknik. Axel däremot är nog mest arg på mamma.
Den enda mån jag kan komma på att Henko använt "härskarteknik" i nåt av det jag lyssnat på med honom, är det i att folk han snackar med helt enkelt inte klarar av att ge nåt bra svar på hans frågor. Överlag är den här diskursen där folk som har andra åsikter än en själv på nätet likställs med "utpressning" så jävla fånig. Men den är symptomatisk för den här (Cis)si/Teysir-subkulturen där man inte rakryggat och hedersamt svarar på kritik genom att försöka ta och ge argument, utan föredrar att gå ut på nätet och försöka hitta skit för att få käften på den som inte applåderar. Man känner andra som man känner sig själv. -.-
Citat:
Ursprungligen postat av
farfar
Hahahaahashashaha. Den där hjärndöda upprapningen. Här får du lite synonymer: Sammanhang och avsikt. För att vara några som gnäller på Malcom Kyeyunes svåra ord så är de märkligt malliga över att de är så duktiga med de där orden.
Korkade nolla.
Grattis: du har kommit på att man kan googla synonymer. Glass och balonger!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kyle.Rittenhouse
Nej precis och det är ett riktigt problem. SD2022. Vi får se vem som tar hem bucklan kompis.
E faktiskt måttligt orolig för vad en eventuell blåbrun regering ska göra rent sakpolitiskt, för man river liksom inte ner det system man själv lever fett av. Tror att den största skillnaden kommer bli antalet attefallshus Karlsson kan bygga åt flickvänner vid jättehuset ute i Växjö nånstans.

Det som är mer oroväckande i det långa loppet är "sverigevännerna" som inte är beroende av att upprätthålla "systemet" utan pöblar sig fritt på nätet som ett gäng pogromister på medeltiden, och förpestar tillvaron för alla andra. E det som var den stora behållningen med IRM så väl som de gånger Haveristerna konfronterat svärjisar med smör i hjärnan, tycker jag.