Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-13, 14:10
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Ska på tre dagars festande i Augusti och tänkte köra på alkohol + ladd dessa dagar. Mest för att "orka" eller piggna till då man lär bli så jävla trött å keff inne på den sista dagen. Hur mycket behöver man ta med sig? 1.5g lär räcka? Tips på vad man ska käka, dricka? Vill ju även att sällskapet inte ska märka att man är påtänd
Tjack tack.
Citera
2019-06-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ska på tre dagars festande i Augusti och tänkte köra på alkohol + ladd dessa dagar. Mest för att "orka" eller piggna till då man lär bli så jävla trött å keff inne på den sista dagen. Hur mycket behöver man ta med sig? 1.5g lär räcka? Tips på vad man ska käka, dricka? Vill ju även att sällskapet inte ska märka att man är påtänd

Svårt att veta hur van du är att ta Kokain men skulle själv tagit med 3g iallafall om man ska köra hela dagarna. Tjack är troligen ett bättre alternativ då det håller längre utan att behöva fylla på. Näringsrikmat överlag är att rekommendera.
Citera
2019-06-17, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Svårt att veta hur van du är att ta Kokain men skulle själv tagit med 3g iallafall om man ska köra hela dagarna. Tjack är troligen ett bättre alternativ då det håller längre utan att behöva fylla på. Näringsrikmat överlag är att rekommendera.

Är van skulle jag väl säga, dock inte kört 3-dagars än! Tjack kommer inte på tal. Att inte kunna sova kommer att skrota psyket rätt så brutalt, samt den ATn har varit hemsk hittills.
Citera
2019-06-17, 21:16
Medlem
Citat:
Är van skulle jag väl säga, dock inte kört 3-dagars än! Tjack kommer inte på tal. Att inte kunna sova kommer att skrota psyket rätt så brutalt, samt den ATn har varit hemsk hittills.

Ta 2 Mg Xanor när du ska sova så löser sig både sömn och den värsta ATn
Citera
2019-06-19, 03:07
Medlem
Jag och en polare tog subutex 2 dagar i rad. 3 dagar efter sista subutex så tog vi 0.5g kokain, alltså 0.25g var.

Vi kände ingenting, absolut ingenting, en av oss blev t.o.m trött och fick ont i huvudet. Stoppade man kokset på tandköttet så domnade det bort på 1 min, men när man snortar så blir det ingen effekt alls.

Vi köpte 1g nästa dag från en annan kran (mycket pålitlig) samma sak där. Vet någon anledningen till varför vi inte får någon effekt alls. Vi drog i oss hela gramet och fortfarande ingen effekt. Känns som att de håller på att att bygga upp ett rus men det blir inte met än så.

Båda köpta i Uppsala, båda med mkt bra rykte och omdöme. Är det någon dålig batch som går runt eller hade vi bara jävligt otur?
Citera
2019-06-21, 02:12
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rade123
Jag och en polare tog subutex 2 dagar i rad. 3 dagar efter sista subutex så tog vi 0.5g kokain, alltså 0.25g var.

Vi kände ingenting, absolut ingenting, en av oss blev t.o.m trött och fick ont i huvudet. Stoppade man kokset på tandköttet så domnade det bort på 1 min, men när man snortar så blir det ingen effekt alls.

Vi köpte 1g nästa dag från en annan kran (mycket pålitlig) samma sak där. Vet någon anledningen till varför vi inte får någon effekt alls. Vi drog i oss hela gramet och fortfarande ingen effekt. Känns som att de håller på att att bygga upp ett rus men det blir inte met än så.

Båda köpta i Uppsala, båda med mkt bra rykte och omdöme. Är det någon dålig batch som går runt eller hade vi bara jävligt otur?

Japp
Mest troligt att ni fått samma skit 2ggr.
En mindre stad brukar oftast ha fåtal kran till kran.

Så min gissning är att ni fått tandläkarbedövning, med ytterst lite ladd i..om ens det
Citera
2019-06-21, 23:09
Medlem
Tjena alla laddgrabbar

Fått tag i lite cola som är rätt bra skulle jag säga.
Har testat på många olika sorter under det 6 år jag missbrukat.
Den jag fick det av sa att det skulle vara "80%".
Jag betalade några 100lappar över 1000kr.
Skulle säga att det ärr det bästa jag testat.

Fråga:
Det är lite klibbigt men bara lite.
Det är en sten och du kan utan problem mosa den med ett kort utan att det flyger bitar hit och dit.
Det går enkelt att med fingrarna att smula ner den till mindre bitar.

Men frågan var just att det är den lite fuktiga/kladdiga konsistensen

Har aldrig testat rent kokain så har ingen referens.

Sorry om inlägget är svårt att tyda.
Har varit igång i nån vecka lite gott och blandat.
Citera
2019-06-22, 12:43
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Tjena alla laddgrabbar

Fått tag i lite cola som är rätt bra skulle jag säga.
Har testat på många olika sorter under det 6 år jag missbrukat.
Den jag fick det av sa att det skulle vara "80%".
Jag betalade några 100lappar över 1000kr.
Skulle säga att det ärr det bästa jag testat.

Fråga:
Det är lite klibbigt men bara lite.
Det är en sten och du kan utan problem mosa den med ett kort utan att det flyger bitar hit och dit.
Det går enkelt att med fingrarna att smula ner den till mindre bitar.

Men frågan var just att det är den lite fuktiga/kladdiga konsistensen

Har aldrig testat rent kokain så har ingen referens.

Sorry om inlägget är svårt att tyda.
Har varit igång i nån vecka lite gott och blandat.
Det skall vara mjukt och oljigt.
Citera
2019-06-22, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Det skall vara mjukt och oljigt.

Tja tack för svar. Du verkar kunnig.
Jodå det är jäkligt klibbigt när man drar det mellan fingrarna.
dock domnar det inte speciellt mycket . Visst känner man litegrann men ska det inte domna ordentligt.? Och det domnar inte direkt utan det smyger sig på. Ska det inte domna så fort du får på det med tungan?

Tacksam för svar

Mvh kolatorsk
Citera
2019-06-24, 10:13
Medlem
Kokain psykos?

Hej! Jag undrar om någon annan som använder stora mängder kokain varit med om att dom fått grova psykoser? Låter kanske helt sjukt men 3-4 senaste gångerna jag tagit det har jag blivit galen.

Har skurit upp min säng för jag tror någon i den. Gömt mig i mitt badru med knivar i flera timmar för jag tror någon är i min lägenhet.

Jag ser ”skuggfolket” konstant.

Jag förstår att detta låter helt sjukt men så är iallafall situationen. Jag tar ungefär 2 gram kokain varannan dag i samband med fest och dricker även i större mängder.

Har någon annan hört liknande historier?
Citera
2019-06-24, 10:23
Medlem
Intag över 500mg kan leda till många biverkningar och psykos är en av dem.

Se t.ex.

https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=2719

Psykos utlöses ofta av stress. Kroppen blir stressad av CS. Håller man dessutom på ofta, länge eller missar måltider och sömn så ökar min risken. Man kan även ha en medfödd ökad sårbarhet för psykos.
Citera
2019-06-24, 10:29
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockholm110
Hej! Jag undrar om någon annan som använder stora mängder kokain varit med om att dom fått grova psykoser? Låter kanske helt sjukt men 3-4 senaste gångerna jag tagit det har jag blivit galen.

Har skurit upp min säng för jag tror någon i den. Gömt mig i mitt badru med knivar i flera timmar för jag tror någon är i min lägenhet.

Jag ser ”skuggfolket” konstant.

Jag förstår att detta låter helt sjukt men så är iallafall situationen. Jag tar ungefär 2 gram kokain varannan dag i samband med fest och dricker även i större mängder.

Har någon annan hört liknande historier?

Hej.

Det var många år sedan jag tog kokain men på den tiden hände det att jag hallucinerade - mest ljud men vid några tillfällen också visuellt. En gång när jag överdoserat massivt såg jag saker som definitivt inte var där och tog fel på en lampa och en cykel i lobbyn till ett hotell. Ljuden förstod jag att de var inbillning, mycket viskningar och rop men det jag såg förstod jag inte med en gång. MEN, dessa hallucinationer/psykosliknande episoderna inträffade för det mesta när jag inte hade sovit ordentligt på flera dygn. Om du tar två gram kokain (någorlunda bra renhet) varannan kväll så misstänker jag att du arbetar upp en sömnskuld över tid, för jag har svårt att tro att du får någon god sömnkvalitet med det intaget och den frekvensen. Efter en tid bygger man ju upp tolerans, i mitt fall ledde det till att jag tog mer än så och det var sällan jag hade en dag mellan intagen.

Förresten, ett tips som jag önskar att jag känt till på den tiden var att endast använda en näsborre till att snorta - använder du båda näsborrarna riskerar nässkiljeväggen frätas sönder..

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in