Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-29, 00:17
Medlem
knazbarnets avatar
Har ladd några mer långsiktiga effekter än att man får lite ångest under veckan efter man tagit?

Har tagit rätt frekvent under våren/sommaren, absolut inga större mängder men 2-4 gånger i månaden.

Har tillochfrån under den perioden haft lite ångest (som kanske nödvändigtvis inte helt beror på laddet)

Har inte tagit nånting alls nu på en månad men känner ingen superstor förändring från hur det känns efter tisdagsbakisen lagt sig i vanliga fall och hur det känns nu efter 4 veckor, har ändrats en del i mitt liv så lite svårt att jämföra rakt av.

Så rent krasst är frågan om laddet slutar påverkar en psykiskt 2-3 veckor efter bruk eller om det tar längre tid att helt bli av med ev. påverkningar?
Citera
2019-09-29, 04:54
Medlem
Alltså, när jag tar ladd blir jag bara lugn och klar. Medans många jag känner blir stirriga, ryckiga osv.

Jag kan ha suttit i flera timmar och dragit ladd men ingen på krogen/klubben skulle se nån skillnad på mig. Har funderar om det kan bero på att jag kanske har nån slags släng av ADHD?

Alltså, det är fan helt omöjligt att se att jag är koksad. Enda sättet skulle vara ifall folk vet hur mycket jag druckit men verkar för nykter.

Inte för att jag klagar, skönt att flyga under radarn hela tiden.
Citera
2019-09-30, 03:23
Avstängd
oggethedoggs avatar
Går det bra att slockna efter 2g bra ladd för 1 timme sen om jag tar 7,5mg mirtazapin 25mg propavan 50mg nozinan och 200mg seroquel? Eller ligger det farligheter i blandningen, har kört 1,2g tramadol 11mg alprazolam tillsammans med dunderladd och det lär ju vara en självmordsblandning. Om inte benzot var med hade jag inte suttit här. Rekommenderar inte den blandningen
Senast redigerad av oggethedogg 2019-09-30 kl. 03:25.
Citera
2019-10-04, 22:43
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Går det bra att slockna efter 2g bra ladd för 1 timme sen om jag tar 7,5mg mirtazapin 25mg propavan 50mg nozinan och 200mg seroquel? Eller ligger det farligheter i blandningen, har kört 1,2g tramadol 11mg alprazolam tillsammans med dunderladd och det lär ju vara en självmordsblandning. Om inte benzot var med hade jag inte suttit här. Rekommenderar inte den blandningen

Ja. CP blandning men du kolar inte
Citera
2019-10-04, 23:35
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg

Om man gått på ladd innan så ordnar det sig . Skillnad om man nyss börjat bruka.
Citera
2019-10-05, 02:24
Medlem
Om man drar skiten utan att dricka alkohol så är ju treo ett måste. Varför är blodförtunnande en bra kombo med ladd?
Citera
2019-10-08, 23:52
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Har ladd några mer långsiktiga effekter än att man får lite ångest under veckan efter man tagit?

Har tagit rätt frekvent under våren/sommaren, absolut inga större mängder men 2-4 gånger i månaden.

Har tillochfrån under den perioden haft lite ångest (som kanske nödvändigtvis inte helt beror på laddet)

Har inte tagit nånting alls nu på en månad men känner ingen superstor förändring från hur det känns efter tisdagsbakisen lagt sig i vanliga fall och hur det känns nu efter 4 veckor, har ändrats en del i mitt liv så lite svårt att jämföra rakt av.

Så rent krasst är frågan om laddet slutar påverkar en psykiskt 2-3 veckor efter bruk eller om det tar längre tid att helt bli av med ev. påverkningar?

Ptja låt det gå nån vecka till så ska du se att du kommer köra på igen.
Sen kommer du ta en rejäl paus och tänka äsch det är inget för mig

Sen blir du kär igen från ingenstans trots att du inte planerat att dra nåt.
Det är när du märker efter par gg att du egentligen gått mot dig själv och dina principer som du börjar smått misstänka att det är nåt fel. Att du verkar tappa kontrollen (alltså att kokset styr i slutändan).

Hatar att säga det men du kommer ALLTID ta koks i livet. Periodvist eller kontinuerligt. Men du kommer definitivt inte ha tagit det endast nu i sommras.
Citera
2019-10-08, 23:56
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nFCTd
Alltså, när jag tar ladd blir jag bara lugn och klar. Medans många jag känner blir stirriga, ryckiga osv.

Jag kan ha suttit i flera timmar och dragit ladd men ingen på krogen/klubben skulle se nån skillnad på mig. Har funderar om det kan bero på att jag kanske har nån slags släng av ADHD?

Alltså, det är fan helt omöjligt att se att jag är koksad. Enda sättet skulle vara ifall folk vet hur mycket jag druckit men verkar för nykter.

Inte för att jag klagar, skönt att flyga under radarn hela tiden.

Verkar som du fått helt ok koks som inte är utspätt med andra cs.
Det är när man bankar skiten med annan cs som man blir stissig pigg somnlös o ba orolig.

När du får koks, även vid låg halt, som inte är utspätt med cs utan vanliga saker som dextro eller nåt verkningslöst då får du den sköna känslan. Det är det man vill ha

Men giriga fittor idag bankar skiten med allt möjligt från effedrin till meta, rc eller supermix
Citera
2019-10-08, 23:57
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceeew
Om man drar skiten utan att dricka alkohol så är ju treo ett måste. Varför är blodförtunnande en bra kombo med ladd?

Vart har du hört det?
Förklara gärna vad du menar
Citera
2019-10-12, 00:29
Medlem
Vill sova men tagit ladd. Jag har dock än hel del mirtazepam hemma, kan det hjlpa? Hur många ska ma ta isf?
Citera
2019-10-13, 20:58
Moderator
Morfar-52s avatar
Några inlägg flyttade till (FB) Centralstimulantia utomlands: Priser, kvalitet, tillgänglighet osv? (Sammanfogade) /mod
Citera
2019-10-16, 18:58
Avstängd
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceeew
Ja snälla förklara vad du menar med att blodförtunnande skulle hjälpa ruset????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in