Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 00:29
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egosatsaren
Tjena favoriter.

Haft vana att köpa kola o Sverige senaste 3 åren - men på senast har i princip allt känts annorlunda. Fattar att det är brist i landet och att man då behöver banka ut - men kan någon med koll ge exempel på hur man mår på olika ”utbankningar”? Ämnen dvs.

Känner med det jag har nu att jag får betydlig ångest / kan inte sitta still. Vanligen har jag kunnat dra 2g per kväll utan några speciella fysiska känslor. Det kommer t.ex en känsla av att andas djupare hela tiden, vet inte hur jag ska förklara men det känslan av att andas ger ångest.

Letat igenom tråden på olika ämnen som är vanliga men om någon kunde sammanfatta eller om någon testat kolan från Stockholm senaste månaderna ❤️

Låter som de har bankat det med atarax, lergigan eller mirtazepin. Dessa piller är kända för att ge rastlösa ben/kropp, myrkrypningar och ångest.. skulle tippa på det.

Rätt enkelt att se om det bankats med piller/läkemedel. Gör bara som jag sa i mina senaste inlägg och blir det vitt pulver kvar på fingrarna så bingo
Citera
2024-04-27, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Låter som de har bankat det med atarax, lergigan eller mirtazepin. Dessa piller är kända för att ge rastlösa ben/kropp, myrkrypningar och ångest.. skulle tippa på det.

Rätt enkelt att se om det bankats med piller/läkemedel. Gör bara som jag sa i mina senaste inlägg och blir det vitt pulver kvar på fingrarna så bingo

Tack fan bror!
Levamisole låter som att det skulle kunna vara vad detta handlar om. Blir förkyld som fan efter vissa kvällar haha

Dunder - vad mer brukar fucka näsan som fan btw om du vet?
Citera
2024-04-27, 01:20
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Tack för svar! Min fråga - om kanske otydlig - var vad kokainet kan varit utbankat med som ger dessa effekter i kroppen!

Du tror alltså att Gabapentin kan vara ett av de ämnen man bankar ut med som kan ge den känslan?
Egentligen inte, det är en agent som jag vet används för att cutta med i Sverige, då den är billig och ger ett mellow rus som är bättre än tex socker eller magnesium som en jämförelse.

Men jag är överkänslig mot tex Oxikodon och det är säkert även individuellt vad man mår dåligt av samt vad man tagit innan eller ihop. Nya opiater har kommit till Sverige som kostar nästan ingenting i Kinaimport. Starkare än fentanyl tyvärr.

https://via.tt.se/pressmeddelande/3414077/livsfarlig-drog-smugglades-i-medicinburkar?publisherId=3235930&lang=sv

/Jag är ingen expert, men har varit torsk i min ungdom på crack som man blir efter ett tag med mycket billigt rent kokain i Latinamerika. Varit vaken i tvåveckorsperioder som avslutats då jag känt att jag ska få hjärtinfarkt redan första veckan men ändå kört en vecka till. Kokain är en mycket destruktiv drog, tio gånger värre än amfetamin för kropp och själ.
Citera
2024-04-27, 02:40
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Tack fan bror!
Levamisole låter som att det skulle kunna vara vad detta handlar om. Blir förkyld som fan efter vissa kvällar haha

Dunder - vad mer brukar fucka näsan som fan btw om du vet?

Levamisol återfinns 1 av 3 ggr i beslag som snuten gör så det ena behöver inte utesluta det andra

Ingen aning men olika rc brukar va stygga mot näsan
Citera
2024-04-27, 02:43
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Egentligen inte, det är en agent som jag vet används för att cutta med i Sverige, då den är billig och ger ett mellow rus som är bättre än tex socker eller magnesium som en jämförelse.

Men jag är överkänslig mot tex Oxikodon och det är säkert även individuellt vad man mår dåligt av samt vad man tagit innan eller ihop. Nya opiater har kommit till Sverige som kostar nästan ingenting i Kinaimport. Starkare än fentanyl tyvärr.

https://via.tt.se/pressmeddelande/3414077/livsfarlig-drog-smugglades-i-medicinburkar?publisherId=3235930&lang=sv

/Jag är ingen expert, men har varit torsk i min ungdom på crack som man blir efter ett tag med mycket billigt rent kokain i Latinamerika. Varit vaken i tvåveckorsperioder som avslutats då jag känt att jag ska få hjärtinfarkt redan första veckan men ändå kört en vecka till. Kokain är en mycket destruktiv drog, tio gånger värre än amfetamin för kropp och själ.

Håller med om det sistnämnda. Bruka sparsamt och selektivt är mitt råd till alla. Helst på speciella tillfällen
Citera
2024-04-27, 10:59
Medlem
Jag tror på att bojkotta de dåliga kranarna o försöka pressa marknaden till att sälja bra grejer.
Citera
2024-04-28, 06:45
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Någon som har tagit både Kokain och Metylfenidat intravenöst och kan berätta om hur mycket/lite som skiljer i effekt?
Citera
2024-04-29, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Någon som har tagit både Kokain och Metylfenidat intravenöst och kan berätta om hur mycket/lite som skiljer i effekt?

Stor skillnad! Ända som är likt är ju att båda är uppåt.
Citera
2024-04-29, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Jag tror på att bojkotta de dåliga kranarna o försöka pressa marknaden till att sälja bra grejer.

Försök hitta en alban att köpa av, brukar erbjuda rena varor och inga utbankade 0.7g.
Senast redigerad av CubanLinks 2024-04-29 kl. 05:07.
Citera
2024-04-29, 09:08
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Stor skillnad! Ända som är likt är ju att båda är uppåt.
Metylfenidat och kokain har sina likheter när man tar det IV. Men svårt att förklara.
Citera
2024-04-29, 14:33
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Metylfenidat och kokain har sina likheter när man tar det IV. Men svårt att förklara.

Försök förklara
Citera
2024-04-30, 16:55
Medlem
OlavDJohns avatar
Tycker mitt kokain såg gulaktigt ut denna gången. Ska man va orolig? Köpt av kranen många gånger inann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in