Citat:
Ursprungligen postat av
egosatsaren
Tack för svar! Min fråga - om kanske otydlig - var vad kokainet kan varit utbankat med som ger dessa effekter i kroppen!
Du tror alltså att Gabapentin kan vara ett av de ämnen man bankar ut med som kan ge den känslan?
Egentligen inte, det är en agent som jag vet används för att cutta med i Sverige, då den är billig och ger ett mellow rus som är bättre än tex socker eller magnesium som en jämförelse.
Men jag är överkänslig mot tex Oxikodon och det är säkert även individuellt vad man mår dåligt av samt vad man tagit innan eller ihop. Nya opiater har kommit till Sverige som kostar nästan ingenting i Kinaimport. Starkare än fentanyl tyvärr.
https://via.tt.se/pressmeddelande/3414077/livsfarlig-drog-smugglades-i-medicinburkar?publisherId=3235930&lang=sv
/Jag är ingen expert, men har varit torsk i min ungdom på crack som man blir efter ett tag med mycket billigt rent kokain i Latinamerika. Varit vaken i tvåveckorsperioder som avslutats då jag känt att jag ska få hjärtinfarkt redan första veckan men ändå kört en vecka till. Kokain är en mycket destruktiv drog, tio gånger värre än amfetamin för kropp och själ.