Citat:
Jag kan åtminstone säga att jag konfronterar verkligheten, till skillnad från er verklighetsfrånvända stollar som på fullt allvar tycks mena att Flashbacks feminismforum skulle vara representativt för "resten av världen". Ett handfullt gäng dokumenterade psykfall irritererar sig på att resten av världen betraktar feminism som ett sjukligt sektsamhälle och inte vet om de skall skratta eller gråta åt att deras vanföreställningar fått fotfäste inom stat och kulturelit.
So what?
De flesta feminister är liksom schäfern, vulkanen, mangan med vänner beroende av psykofarmika för att öht kunna konfrontera verkligheten. Att de finner sig nödgade att besvara rent trams beror enbart på deras egen dåliga psykiska hälsa. Att de sedan med magert resultat försöker sig på att debattera i seriösa trådar och i stort sett endast använder tramsandet som argument, eller offerkofta, kan väl inte lastas modsen.
So what?
De flesta feminister är liksom schäfern, vulkanen, mangan med vänner beroende av psykofarmika för att öht kunna konfrontera verkligheten. Att de finner sig nödgade att besvara rent trams beror enbart på deras egen dåliga psykiska hälsa. Att de sedan med magert resultat försöker sig på att debattera i seriösa trådar och i stort sett endast använder tramsandet som argument, eller offerkofta, kan väl inte lastas modsen.

Men allvarligt talat, mer intressant än vad du tycker om några enskilda skribenter är kanske vad du tycker om forumet som sådant. Du skriver ju inte så värst mycket själv numera och när du väl gör det är det ju inte så mycket konstruktiva bidrag du har att komma med, så vad är det egentligen som inte lockar som det brukade?
Citat:
Du tror inte att avsaknaden av religiösa fundamentalister i vetenskapsforumet har mer att göra med att forumet faktiskt modereras och den sortens trams flyttas till (FB) Konspirationer och alternativa teorier ? Jag tror ärligt talat att astronomiforumet hade varit fullt av trådar om flat earth societies och geocentrism om det hade modererats enligt samma standard som /f150.
Det finns helt enkelt inga seriösa feminister som vågar sig hit. Lika lite som de finns religiösa fundamentalister i vetenskapsforumet. De har helt enkelt inga argument för sina åsikter. Endast människor med någon sorts psykisk diagnos kommer kunna inbilla sig att de har en poäng gentemot den fakta som är belagd.