Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-21, 23:36
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Varför publicerade han ens klippet när han mördade de där stackars fina köttbitarna? Otroligt usel hantering, brukar annars ofta uppskatta hans filmer.

För att han är så genuint ointresserad av vad han håller på med. Allt handlar bara om att fakturera och gå vidare.
Citera
2019-06-22, 09:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Går geeken på någon typ av amfetamin?
Hans kroppspråk är så jäkla spattigt. Snabba rörelser med huvudet, smackar som om han vore helt uttorkad i käften.
Hela hans utstrålning gör att man känner sig obekväm.

Jag har funderat över detta sedan jag såg honom första gången.

Det antyds att han är bög här i tråden så det har väl med det att göra?

Jonas Gardell har exakt samma kroppspråk.

Både spattigheten och de undergivna ansiktsuttrycken.

Mår illa inom 5 sekunder från det att jag exponeras för det beteendet och har alltid gjort.

/Johan
Citera
2019-06-22, 10:22
Medlem
Hett tips: GW var bara där för att sprida lite viktiga åsikter (opinionsmässigt) i en mottaglig kanal.
Citera
2019-06-22, 14:14
Medlem
MarlboroGSCs avatar
Citat:
Varför publicerade han ens klippet när han mördade de där stackars fina köttbitarna? Otroligt usel hantering, brukar annars ofta uppskatta hans filmer.
Håller helt med, riktig respektlös hantering men han är väl rik så han bryr sig inte
Citera
2019-06-22, 16:44
Medlem
Knarkpojkens avatar
Ja han är homosexuell och sånt det stämmer. Min vän Fredrik även känd som Fredde25 som vi kallar han irl pga storkuk har haft sex med honom, slå det skvallret flashback. de är sant o hände på en kryssning i östersjön
Citera
2019-06-22, 18:34
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ja fy fan, det klippet gjorde verkligen ont att se på.
Borde inte Weber dra öronen åt sig när de ser att karln inte riktigt behärskar det han utger sig för att göra?
Citera
2019-06-24, 20:43
Tar han droger? Han verkar så jävla speedad i sina videos. Eller har han bara hinkat i sig litervis med kaffe innan han spelar in?
Citera
2019-06-24, 23:44
Medlem
FannyFruxos avatar
Av det jag sett utav Matgeek, så tycker jag att han gör bra reportage (se i-fabriken). Varför är ni så på honom? Är det för att han har för mycket karisma (samt har en fru) som ni hackar?
Citera
2019-06-25, 09:58
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyFruxo
Av det jag sett utav Matgeek, så tycker jag att han gör bra reportage (se i-fabriken). Varför är ni så på honom? Är det för att han har för mycket karisma (samt har en fru) som ni hackar?

Han är enormt mycket sell out, de är pinsamt att se honom vurma för grillat bajs om någon betalar honom. Han har ingen karisma, han är speedad och allmänt överdriven. Vidrig!
Citera
2019-06-30, 01:09
Medlem
mjukmjukares avatar
Såg nu ett riktigt osmakligt intro m Geek t sin film.
Ett lätt tårdrypande tack till alla som tittar på honom och gör hans liv möjligt.
Något han har enl sig själv varit dålig på att säga. (Martyren)

Vidare, och nu svider det, tackar han för sådan klok publik som håller kanalen på en fin och värdig nivå, till skillnad mot många andra.
HALLÅ!!! Du är inget unikum som måste låtsas någonting. Sanningen är den ATT DU BLOCKAR ALLA SOM AVIKER FRÅN VAD DU VILL FÖRMEDLA!!! Inget ska eller får sticka ut åt ett annat håll.
Och vad får man då?
EN SAMLING MAJSKOLVAR!!

Blir uppriktigt förbannad över alla dina strategier som fuckar upp folk.
Men som gammal FN Soldat så är du matad med att leva och att överleva till varje pris.
Något alternativ finns inte.
Sanningen t ex.
Sanningen.
- Matgeek; -Youtube är inget krig för oss.

Citera
2019-06-30, 15:14
Medlem
Har han gett upp helt nu? Ett klipp där han först försöker kränga sitt "flytta hemifrån-kit" och lite allmän reklam för Kitchen Time ("de har inte sponsrat det här klippet, men ...") och sedan äter ärtsoppa. Nej, inte lagar ärtsoppa. Han äter färdiggjord jävla ärtsoppa ur burken (!) som en annan lodis. Sedan värmer han den visserligen också, men vafan? Vad blir nästa steg? Att han bara sitter och skriker "KÖÖP!" i tio minuter?
Citera
2019-06-30, 15:59
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74
Har han gett upp helt nu? Ett klipp där han först försöker kränga sitt "flytta hemifrån-kit" och lite allmän reklam för Kitchen Time ("de har inte sponsrat det här klippet, men ...") och sedan äter ärtsoppa. Nej, inte lagar ärtsoppa. Han äter färdiggjord jävla ärtsoppa ur burken (!) som en annan lodis. Sedan värmer han den visserligen också, men vafan? Vad blir nästa steg? Att han bara sitter och skriker "KÖÖP!" i tio minuter?

Han är verkligen helt värdelös! En svårt dalande "stjärna". Som sagt han blockar alla som ifrågasätter hans skit. Hatar honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in