2019-06-30, 17:54
Medlem
Luftiss avatar
Det har varit såhär länge nu. Bara TV-shop och noll matlagning.

Häromdagen satt han och sågade BKs nya plantbaserade Whopper, samtidigt som han höjde MAX dito till skyarna. Lustigt sammanträffande att MAX sponsrat honom i många år. Lustigt nog så kom Amir på Rätt Rätt fram till raka motsatsen.

Sen sitter han och säger att han uppskattar publiken, när han i själva verket pissar på dem med sina köpta "recensioner" och ständiga reklamande för rena skitgrejer.
Citera
2019-06-30, 18:30
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det har varit såhär länge nu. Bara TV-shop och noll matlagning.

Häromdagen satt han och sågade BKs nya plantbaserade Whopper, samtidigt som han höjde MAX dito till skyarna. Lustigt sammanträffande att MAX sponsrat honom i många år. Lustigt nog så kom Amir på Rätt Rätt fram till raka motsatsen.

Sen sitter han och säger att han uppskattar publiken, när han i själva verket pissar på dem med sina köpta "recensioner" och ständiga reklamande för rena skitgrejer.
Såg bådas recensioner av vegoburgarna och tänkte samma, litar fan så mycket mer på den oköpta Amir i detta ämne.

(Även om klippet med Amir från Skärholmens food court tillsammans med musslan Zenia eller vad hon heter luktade lite illa. Allt var jättegott, typ!)
Citera
2019-06-30, 23:28
Medlem
NaZdravis avatar
En annan intressant sak är alla påbörjade "projekt".
Börjar med någon "sås-skola" eller liknande och så blir det bara en del, resten "fortsätter vi med lite senare"
Sedan påbörjas nästa "projekt" som sedan dör ut lika fort, är det lite affe inblandat tro?
För övrigt var det väl längesedan den kanalen handlade om mat, 90% är ju som sagt sälja prylar eller åka till Monaco eller andra pretto-saker.
Citera
2019-07-03, 19:34
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Såg bådas recensioner av vegoburgarna och tänkte samma, litar fan så mycket mer på den oköpta Amir i detta ämne.

(Även om klippet med Amir från Skärholmens food court tillsammans med musslan Zenia eller vad hon heter luktade lite illa. Allt var jättegott, typ!)

Håller med om båda åsikterna.
Litar blint på Amir om veggoburgarna.
Skärholmen blev to much.

Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
En annan intressant sak är alla påbörjade "projekt".
Börjar med någon "sås-skola" eller liknande och så blir det bara en del, resten "fortsätter vi med lite senare"
Sedan påbörjas nästa "projekt" som sedan dör ut lika fort, är det lite affe inblandat tro?
För övrigt [...]

Visst är det så.
Saker påbörjas och ”detta ska vi återkomma till”. Mitt senaste exempel är när Geek hade ”sjunkit” till att promota ELGRILL... (!) och lovade att återkomma om hur smidigt man lagar revben på elgrill.
Jag väntar Johan.

Så bra som du måste ha fått betalt men hur du innerst inne är på tok för sval för att öht tänka ordet elgrill.
Dags att köra ribbs. Du håller väl ett ord?
Eller kom en film om en fabrik emellan?

,
Citera
2019-07-19, 10:41
Medlem
Matgeek försöker sitta och njuta av lite bubbel och gottit när en alkis sveper förbi och knycker flaskan Jävla synd att gubben inte kom undan med det

https://twitter.com/JohanHedberg/sta...10228147703810

Sista sekunderna i klippet visas Johans rätta sida tror jag. Ser fly förbannad ut
Citera
2019-07-19, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Matgeek försöker sitta och njuta av lite bubbel och gottit när en alkis sveper förbi och knycker flaskan Jävla synd att gubben inte kom undan med det

Sista sekunderna i klippet visas Johans rätta sida tror jag. Ser fly förbannad ut

hahah det bästa jag sett på länge. Hade varit guld om han kom undan
Citera
2019-07-19, 11:47
Medlem
HVIT.s avatar
Det hade varit storsint av Matgreed om han bjudit in mannen med hatten till bordet efteråt.
Citera
2019-07-19, 11:51
Medlem
bitchassnigers avatar
Bara en tidsfråga innan han spänner nån 20-årig vloggerska som han träffar på nåt youtube event.
Citera
2019-07-19, 16:25
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchassniger
Bara en tidsfråga innan han spänner nån 20-årig vloggerska som han träffar på nåt youtube event.
Nä, han är ju bög enligt den här tråden.
Citera
2019-07-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD

Gubben kanske var en "premiummedlem" som ville ha något slags valuta för pengarna.
Citera
2019-07-23, 02:44
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74
Gubben kanske var en "premiummedlem" som ville ha något slags valuta för pengarna.

Vloggen finns ute nu när tjuven stjäler flaskan (som inte tillhör Matgeek utan restaurangen). Sen gnäller han i kommentarsfältet att han inte fick något extra från restaurangen för att han tog fast tjuven. Den flaskan hade nog kostat dem lika mycket som att ge Matgeek något "gratis". Både patetisk och snål.

https://www.youtube.com/watch?v=jbpS3MWuUxk
Citera
2019-07-30, 16:19
Medlem
Luftiss avatar
Bokslutet för 2018 är officiellt: https://www.merinfo.se/foretag/Praet...4/2k2jk5q-ikeo

Jag log med hela ansiktet när jag såg att han drog in en hel mille mindre under förra året, jämfört med året före.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in